1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Ultima regenerare a fost acum 250 km. Adică e aproape plin in asa scurt timp? In 250 km a ajuns de la 0 la 0.36 litri?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are 10-11 ani, i-o fi ajuns si lui.
     
  3. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Noua sau veche mai mult tine de cum o exploatezi. Nu stau in oras si merg destul de turata cu ea.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gresit, la DPF mai mult tine de noroc. :)
    Lasa-l pana ajungi la regenerare fortata cu el si atunci te decizi daca pui altul sau faci DPF-Off.
     
  5. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Off nu cred ca fac. E pus acolo. Are un rol. Dacă era opțional nu cred ca nemtii se mai chinuiau cu el.
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Copakbana Daca cei 250 km au fost facuti in oras starea dpf-ului e buna .
    In general,daca motorul merge bine ,dpf-ul tine si de trei ori mai mult decat zice producatorul (tine lejer 400-500 mii km)
    In 99% din cazuri dpf-ul e infundat de motor catre nu e reparat corespunzator
     
  7. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Masina mea are 220 mii km. E cam repede sa fie pe duca. 75% sunt drumuri extravilane. Ce e drept in iarna o las mai mult la relanti dimineata cand o pornesc.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Valoarea aceasta este pentru cenusa de ulei acumulata de la data fabricatiei! Urmatoarele 2 casute, cuprind valori care se modifica de la o regenerare la alta si reprezinta funinginea.
     
  9. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Căsuțele din mijloc cu 12.0 si 1.5 sunt procente? Adică e 12% sau 1.5% înfundat de la ultima regenerare?
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    mass=masa, deci unitatea de masura in cazul de fata este gramul.
     
  11. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Gramul. Ok. Deci 12 sau 1.5 grame din cat? Este un naxim?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citesti si tu toate topicurile despre DPF aici pe forum si pe vwforum ? :) Valoarea maxima teoretica este 60. Dar in practica este asa cum a spus EEXCALADE si un DPF rezista multe sute de mii de km cand un motor este bine intretinut tehnic, iar cel care conduce masina stie sa merga cu ea, nu este un hingher de masini.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este exact cum ai subliniat, @Cristi !
    Am observat ca la vechea masina nu imi urcase incarcarea deloc dupa 60k km, dar eram atent la totul.
    Nici asta noua nu sta rau, si are ceva kilometri.
     
    Alina Sora apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    19.81 la cati km ?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    186.050 km si 447km de la ultima regenerare.

    Imi notez kilometri la fiecare verificare. :)
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci ipotetic si chiar practic sigur ajungi la peste 600.000 km cu acest filtru. Oricum nu mai ai tu masina asta la km aia. :)

    Dar cand ai masina praf din punct de vedere tehinic incepi cu intrebarile, ca de exemplu cum sa scoti DPF-ul ca asa trebuie sa facem, sa aruncam piese de pe masina ca nu ne mai trebuie. :) Ce ne mai trebuie si mizeria aia de DPF, un fier in plus care incomodeaza. :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Copakbana
    @MarianMaxx
    Voi nu aveti de treaba sau cautati un motiv sa anulati dpf-ul !
    Cand dpf-ul face figuri se cauta problema la motor.
    Dpf-ul nu o sa faca figuri atata timp cat motorul e intretinut corespunzator si nu se circula cu erori/defectiuni
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu nu am spus niciodata ca vreau sa anulez filtrul, dimpotriva, sunt contra anularii. Mai am un euro 3 si imi este rusine cand vad ca scoate fum. :)
    Ce apreciez de la tehnologia actuala este chiar DPF-ul si cutia automata. ;)
     
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Exxcalade, nu vreau sa scot filtrul. Dacă niște nemti s-au gândit cum si l-au pus acolo clar acolo trebuie sa stea. Am pus toate aceste intrebari pt ca vreau sa îl tin sub observație. Nimic mai mult.
     
  20. Blessed_spammer 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 190 CP 2009
    Salutare tuturor! Se poate reactiva filtrul de particule prin rescriere de soft, dupa ce unei masini i s-a facut un stage 1? E vorba despre un audi a6 motor 2.7 din 2009! Multumesc tuturor!
     

Distribuie pagina asta