1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Blessed_spammer, daca in softul modificat nu mai exista DPF-ul, inseamna ca nu mai exista nici fizic pe masina. Daca se monteaza un DPF, acesta se poate reactiva din acelasi soft, cu conditia sa fie la locul lor toate sondele si toti senzorii.
     
  2. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare. Am si eu o întrebare. Am anulat dpf fizic și din soft și vreau sa îi pun un catalizator si vreau sa știu ce senzori rămân si care se iau jos. După anulare doar mufa la senzorul de presiune diferențiala a scos. Motor 2.0l bre 2008.
    Mulțumesc
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Doar cel care ti-a facut softul iti poate raspunde la intrebare.
     
  4. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Am zis ca poate a mai pus cineva de aici si știe. Catalizatorul il pun eu dar pe el nu are nici o sondă. E sonda lambda(cel puțin eu asa cred) în partra de sus a filtru de particule si chiar nu știu unde ar trebui mutată. Mulțumesc
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Poti monta linistit catalizatorul(nu are nevoie de sonde) iar sonda lambda ramane la locul ei, intre turbo si catalizator.
     
  6. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Mulțumesc pentru răspuns ,si rog pe domnul Cristi daca poate sa imi dea mai multe informații pentru ca are cod motor bre din 2008 ca si al meu doar ca, cu catalizator .....mulțumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu am DPF asa ca nu stiu ce informatii sa-ti dau. Cand am comandat masina, am cerut expres sa nu aiba DPF (se putea face asta in Germania unde am comandat-o daca masina era fabricata pentru export).
     
  8. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Da de asta am întrebat ca știam ca nu aveți si eu am avut filtru de particule si acum la-m anulat si vreau să ii pun catalizator si nu știu ce senzori rămân prin zona ai ...mulțumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu am nici un senzor eu in zona aia sau cel putin nu l-am vazut. Ideea este ca va mai dura ceva timp pana ajung sa intru pe elevator cu masina (2-3 saptamani) si sa iti pot da un raspuns sigur. Nu am timp acum sa fac asta. Cauta si in ETKA o masina fara filtru DPF si vezi daca are senzori pe catalizator si cum sunt pozitionati, codul lor, daca exista. Bafta.
     
  10. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
  11. vastangiul 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2017
    Locație:
    PLOIESTI
    Masina:
    AUDI 2.7 BPP 2008
    Salutare...

    Am un audi a6 2.7 tdi bpp 179cp 2008.
    Km in jur de 260.000
    Am inlocuit filtru de particule cu unul nou in speranta sa scap de regenerarile dese.
    Maxim 250km.
    La fel si cu filtrul vechi.
    Cu egr obturat se regenreaza undeva la 400km
    Senzor de presiune dpf bosch nou
    Valva egr pierburg noua
    Sonda lambda inlocuita cu una noua bosch. Cea veche era neagra tuci .
    Ulei folosit castrol edge titanium fst 5w-30 LL
    Nu am nici o eroare pe motor.
    Valori pe injectoare :
    Grup 13 : 1) -0.19 ; 2) +0.24 ; 3) +0.33
    Grup 14 : 4) -0.24 ; 5) -0.05 ; 6) -0.05
    Pe grupurile 72-77 toate valorile sunt 0 mai putin ultimul canal 77 in campul 3 apare -2ms.
    Valorile masurate in grupurile 08 si 11 sunt apropiate de cele specificate.
    Masina trage bine pana in 30-40 km inainte de regenerare.
    La 200km am valoare 20-21mg carbon mass act. 104.3
    Dupa mai multe regenerari dese creste nivelul de ulei pe joja. Cred ca se amesteca cu motorina dupa miros.
    In timpul regenerarii miroase urat a gaze din compartimentul motor. Ies gaze pe la admisie in zona filtrului de aer
    Sa mai lovit cineva de problema asta?
    Ce ar mai trebuii sa verific?
    Care ar fii cauza?

    Va multumesc.
     
    Ultima editare: 28 Iun 2018
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    vastangiul, in nicio situatie nu trebuie sa apara gaze in alta parte decat pe iesirea esapamentului! Rezolva mai intai neetanseitatile (racorduri, garnituri evacuare/turbo/injectoare etc).
     
    z1daru apreciază asta.
  13. vastangiul 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2017
    Locație:
    PLOIESTI
    Masina:
    AUDI 2.7 BPP 2008
    Doar cand face regenerare refuleaza gaze pe admisie .
     
  14. vastangiul 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2017
    Locație:
    PLOIESTI
    Masina:
    AUDI 2.7 BPP 2008
    Problema rezolvata.
    Catalizator defect.
    Nu mai facea regenerare pasiva.
    Temperatura dupa catalizator era mai mica decat cea la intrare.
    Din cauza asta se infunda uneori si facea back pressure la regenerare
     
    AndreiERS apreciază asta.
  15. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009
    Eu am A6 2009 170cp, 2.0 nu am senzoru DPF in bord.., știe cineva ce martor imi apare când începe regenerarea sau ce simptome are ??
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citesti si tu forumul asta ? S-a mai raspuns la intrebarea ta de zeci de ori pana acum. Nu apare nimic in bord cand incepe sau cand isi face regenerare. Citeste manualul de utilizare al masinii masinii pe care o ai.
     
  17. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009

    Azi am schimbat eu acel senzor de presiune... la mine era fabricat in Spania... asta de e montat acum nu văd unde e fabricat... costa pana in 350 RON original la reprezentanta audi...
     
  18. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare.Rog un coleg care are mașina Audi A6 c6 2.0l bre, cu catalizator și este pregătita pentru dpf sa posteze ceva poze din zona aceea ...vreau sa știu unde este montată sonda lambda la modele cu catalizator ..
    Mulțumesc frumos....
     
  19. Virlan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 TDI, 2011
    Salut colegi,
    Am citit topicul si doresc sa va intreb cateva lucruri. Detin A6 C6 3.0 TDI cod motor CDYA. Masina are 194.000 km an 2010. De cand am cumparat-o am mers in jur de 6000 km. Intotdeauna la drum lung, dupa 200-300 km mi se aprinde checkul in bord (am aceleasi 2 erori - Egr insufficient flow si DPF clogged). Am dat jos galeria si EGR-ul si am curatat tot ce era de curatat (cele 2 nari, etc). Mi se aprinde in continuare checkul in bord dupa ce il sterg cu o clona de vcds care doar atat poate sa faca. Intrebare referitoare la DPF: este posibil sa nu poata sa faca regenerare masina ? Uneori parca urca turatia la mersul in oras dar maxim 850 ture apoi cade iar la 690. Am fost la cineva si mi-a citit valorile (le atasez). Tobele sunt gri curate, nicio depunere. Acolo scrie ca ultima regenerare 0 km. E ok sau e vreo eroare si ca de fapt masina nu a facut niciodata. Nu mi s-a aprins nimic in bord niciodata in afara de check. Ar fi trebuit sa mi se aprinda avand in vedere valorile atasate ? Va multumesc frumos si o seara placuta.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  20. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Chiar nu a montat nimeni catalizator in locul dpf-ului? Lămuriți-mă si pe mine,cele cu catalizator nu au sonda lambda?
     

Distribuie pagina asta