1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la A6 C6 - curatare - inlocuire - probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de posesor_masina, 10 Sep 2013.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ionutpop86, din diagnoza ta, observ ca nivelul cenusii de ulei este la limita de sus, 430 ml (max. 460 ml), ca si nivelul masurat al funinginii (32g), in conditiile in care trebuie sa fie undeva spre zero, in mod normal. Daca nu se intampla nimic dupa schimbarea senzorului de presiune diferentiala, urmeaza sfaturile colegului @haryhary .
     
  2. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    mihaicristian Am schimbat senzorul de presiune si nu a schimbat nimic.
     
  3. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Parerea mea e ca nu ar trebui sa te arunci direct in DPF Off. Esti in Germania si ai la indemana e-bay unde cu siguranta gasesti filtru nou in 600 E.
    Discutia e mult mai ampla in ceea ce priveste scoaterea filtrului pentru ca daca motorul e in parametrii (nu scoate fum excesiv, injectoare in parametrii, etc.) varianta unui filtru nou mi s-ar parea cea mai corecta. Nu merita sa-ti bati joc de masina. Sunt destui cei care au procedat la DPF Off si dupa, au constatat ca miroase ingrozitor in masina a gaze, turbina picata, etc.
    Daca la astfel de masina ajungem sa dam gauri si sa anulam piese (EGR) atunci ... mai bine mergem cu Loganelui 09 tce ca si la aia se invarte roata. Daca incerci sa-l cureti si in 1.500 km ai presiune diferentiala mai mare de 3-4 mBari in relanti atunci clar DPF Off dar daca nu, un filtru nou ar putea fi solutia corecta.
    In fine, alegerea iti apartine, solutia mea e doar parerea.
     
    ionutpop86 apreciază asta.
  4. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Salutare colegi
    Am rezolvat problema cu DPF Cu doar 2 litri de clor purr
    IMG_4400.JPG
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Adica l-ai distrus sau cel putin senzorii. :)
    Nu poti avea valoarea 0 peste tot, inclusiv de la ultima regenerare.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    :)) Doamne fereste. Mai aveti putin si bagati mercur in DPF.
     
  7. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Ba da chiar se poate avea valori de 0, înainte de demontare am avut valori de 36
    Eu am demontat fizic DPF-ul si l-am clatit de vreo 10 ori cu apa fierbinte si clor dupa care l-am lasat peste noapte in apa aceea cu clor si azi-dimineață l-am clatit cu apa rece dupa care l-am uscat a urmat montajul am pus leptopul si aveam valoare de 18 dupa care am încercat regenerare forțată si nu a mers si am ținut-o eu turata la 2000 de ture circa 40 min si am vazut cum scade valoare pana a ajuns la 0
    Nu mi sa mai aprins nici un bec in bord si acum masina merge perfect
    Deci eu asa am procedat poate sunt mai multe metode dar asta a fost cea mai ieftina
     
  8. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    si...o sa tina de joi pana marti! daca nu e arsa cenusa in contact cu gazele fierbinti o sa gasesti un mare bolovan. tu ai ,,spalat,, doar funinginea. concluzia e ca poti avea surpriza de a compromite filtru definitiv
     
  9. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Acum urmează sa o probez câteva zile si sâmbăta pun din nou laptopul pe ea si sa vad ce valori am si revin
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ionut, i ai dat cumva resetare(se face cand inlocuiesti dpf)pt.ca toate valorile sunt 0??
     
  11. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Nu am dat nimic
    Am încercat doar regenerare si nu a mers si am pus pe canalul 54 si aveam 18 grame si am ținut-o vreo 40 min turata la 2000 de ture si incet incet a scăzut la 0
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Fara sa i dai cod de loghin inainte ai facut regenerarea??

    Fara suparare dar ceva nu se leaga, canalul cu cantitatea de cenusa adunata nu se reseteaza/scade odata cu regenerarea ci doar daca ii dai reset tu.
     
  13. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Pai da pt regenerare eu dau login 10016 la autocom in rest nu am dat nimic
    Pote sa resetat ceva pt ca a trebuit sa mut masina in timp ce era DPF-ul jos si a trebuit sa pornesc motorul
    Eu dupa montarea lui pe masina am doar încercat sa ii dau regenerare si am vazut ca nu începe procesul de regenerare am intrat pe canalul 54 si am procedat asa cum am scris mai sus atât
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate spun o prostie, dar cu valorile actuale, nu cred ca pleaca regenerarea fortata, deoarece crede ca nu este necesar.
     
  15. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Nu stiu
    Important e ca motorul acum merge mult mai bine ca si înainte si nu mai e bordul ca si un pom de iarna
    Eu am încercat o rezolvare pe moment pt ca am avut ceva probleme familiare si nu am dispus de bani prea multi sa o duc la un doctor specialist dar va urma si asta
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca motorul merge bine si esti multumit, lasa-l asa. Peste catva timp fa o alta diagnoza sa vezi starea filtrului.
     
  17. ionutpop86

    ionutpop86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 avant 4f5 2,7tdi bpp
    Am revenit dupa 520 km făcuți doar prin oras (Frankfurt )
    IMG_4488.JPG

    Sunt mari valorile?
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Nu. Cat de curand ar trebui sa-si faca regenerarea pe care n-ar fi rau sa o urmaresti. Interesant este cum s-a resetat valoarea cantitatii de cenusa de ulei, initial fiind foarte mare...
     
  19. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    eu am 1680 km de cand am curtat filtrul si astia facuti doar inafara orasului ... Asa ca trageti voi concluzia. si da, si eu am volumul de cenusa in ulei 0 pentru ca dupa curatare am resetat filtrul. in 1680 km am cantitatea de cenusa masurata aproape de 30.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    haryhary, unde si cum ai curatat DPF-ul?
     

Distribuie pagina asta