1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Cristi Florin

    Cristi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4G
    Va salut cu respect! Am si eu un A6 4G 09/11... si dupa ce merg cam vreo 20 de km(pana la munca) câteodată raman ventilatoarele pornite cam 10 min asa. Chestia e ca suna dernjant de tare(:))) am mai auzit ca, cand raman asa insemana Ca se regenerează filtru de particule dar, da'l incolo de cateva ori intr-o mie de km? Masina cumpărată de la audi zentrum cu 88 de mii de km .. akm are 96 de mii .. multumesc anticipat.
     
    Vasile A6 245PS apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai ghicit. Se poate regenera si la fiecare 100-200 km. Asa ca stai linistit si lasa motorul pornit pana termina regenerarea pentru ca altfel oprind motorul se opreste regenerarea. Ulterior iti aprinde senzorul in bord si o sa fi nevoit sa mergi pe autostrada ca sa regenerezi complet DPF-ul sau sa-i faci regenerare fortata cu VCDS-ul. Motoarele astea nu sunt construite pentru mers in oras, distruge DPF-ul in timp. Trebuia sa stii asta inainte sa cumperi acest tip de masina cu aceasta motorizare si sa o freci prin oras. Cumpara un "cotet ieftin" pe benzina pentru oras sau orice altceva cu motor fara DPF. Bafta.
     
    LeThaL2019 și DRAGOS apreciază asta.
  3. Cristi Florin

    Cristi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4G
    Merci si salut din nou. Eu am autostrada langa mine. Crezi ca o data pe saptamana daca o scot pe autostrada as "salva" DPF'ul ? Sa merg 50-60 de km pe autostrada. Cam cat dureaza regenerarea ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Regenerarea dureaza cat vrea ea. Se merge cu o anumita viteza si o anumita treapta de viteza. Scrie in manal asta. Citeste si tu toate topicurile despre DPF de pe acest forum. Ai toate explicatiile detaliate despre ce sa faci si cum sa procedezi ca sa faci regenerari. Citeste si manualul de utilizare si intretinere la masina ta.
     
  5. Cristi Florin

    Cristi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4G
    Ai dreptate scrie in manual treapta a 3a cu 60 de km/h circa 15 km dar cand iti apare in bord.. si mie nu imi apărea deaia am intrebat daca e vreo problema ca raman ventilatoare pornite. Mersi
     
  6. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Am avut regenerari de DPF , in jur de 400=>500 km. La sfatul unui prieten din Germania am folosit Wynn’s Diesel Power 3 is a chemical treatment for diesel engines which reduces soot emissions.
    Se gaseste si Wynn’s Diesel Particulate Filter Regenerator care se foloseste cand DPF este infundat . Cu prima varianta folosita la schimbul de ulei si la 7500 km. de la schimb si distantele intre regenerari au crescut la aproximativ 1000 km. Mersul motorului este mai lin . Deci va sfatuiesc la folositi prima varianta de aditiv , avand costul de 55=>60 lei si se adauga la un plin ( folosit inainte de un drum lung ) .
    Am incercat si Metabondul pt. motorina dar nu a avut nici un efect din punct de vedere al DPF. Cu Metabond a crescut forta dar si consumul .
     
  7. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Ce-mi plac acesti proprietari care habar nu au ce cumpara si imediat dau vina pe masina, asa se ajunge la 'nu lua frate audi ca m-a innebunit dpf ala'
     
  8. Cristi Florin

    Cristi Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4G
    BUzZ1, comentul tau mi se pare aiurea rau. Nu toti sunt mecanici sau acum ar trebuiisa ma apuc sa citesc despre fiecare masina care o cumpar ? Ma gandesc ca de asta este acest site', sa te ajute cu niste răspunsuri, pentru ca sunt oameni care au avut problema asta. Numai bine
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici gresesti, trebuia sa te informezi inainte de a cumpara masina atat timp cat internetul este nemarginit si ai la dispozitie toate datele din lume de care ai nevoie pentru orice vrei sa cumperi si asa mai departe. In al doilea rand toate problemele care tu crezi ca le ai sunt deja discutate si pentru asta esti obligat sa citesti forumul si tot ce tine legat de problema ta, inainte sa te apuci de scris. Bafta.
     
  10. 43DDM

    43DDM 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2011
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A6 2013, motor 1968 cm,diesel,automat,177 CP
    Am cumpărat recent un A6 din 2013 2 l automatic 177 CP si are 150.000 km
    Ce trebuie sa fac referitor la filtru de particule ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca merge masina ok si fara martor aprins in bord, nu trebuie sa faci nimic.
    Poti eventual verifica starea DPF-ului cu VCDS.
     
    43DDM apreciază asta.
  12. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Aveti idee de ce uneori ramane ventilatorul pornit dupa ce opresc motorul (motor 3.0 TDI biturbo A6 4G)? Chiar si acum cand e frig afara aproximativ 6-8 grade, chiar si la mers linistit prin oras 5-6 km fara trafic dupa ce ajung la destinatie si opresc motorul ramane ventilatorul pornit 5-10 minute. Regenerare dpf nu isi face pentru ca turatia este normala, pe tester nu e nici o eroare, filtrul de particule nu este incarcat (pe tester).
    De curand am schimbat pompa de apa ca incepuse sa piarda antigel mult. Raman ventilatoarele pornite si inainte si dupa ce am schimbat pompa. Antigelul sta pe minim cand e rece motorul iar cand e cald la 90 grade urca pe maxim.
     
    CristianD Draghici apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Sigur este regenerarea. Un singur sfat iti dau: nu mai oprii motorul cat timp masina este in regenerare a DPF-ului ca s-ar putea in scurt timp sa scoti cateva mii de Euro din buzunar pentru anumite reparatii.
     
    cezar_1985 apreciază asta.
  14. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Salut,
    Eu când opresc masina se aud ventilatoarele, in acel moment ar trebui sa o repornesc si sa aștept vreo 5min,sau cum îmi dau seama ca își face regenerarea?
    Mersi.
     
  15. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salut, pai nu trebuia sa stea turatia un pic mai sus si sa apara ceva pe tester? Treaba este cam asa...plec de acasa cam 4-5 km, stau prin trafic, se incalzeste la 90 grade, ajung la destinatie opresc motorul ventilatorul oprit. Plec inapoi ma opresc la jumatea drumului stau 1 ora oprit ventilatoarele nu au pornit. Plec spre casa, ajung, opresc motorul, pornesc ventilatoarele. Face chestia asa de asta vara, de atunci am mai iesit cu ea din oras la drum lung. Pe tester a verificat nivelul de incarcare al dpf-ului si era ok.

    PS: Cum imi dau seama in mers daca este in regenerare sa nu mai opresc motorul? Daca turatiile stau normal la 850rpm si nu am nici un martor aprins?

    Atasez doua poze cum arata turatia inainte de a opri motorul si dupa ce am oprit si repornit motorul.
    Dupa ce am oprit motorul, ventilatoarele au ramas pornite cam 10 minute. Dupa ce imi pot da seama daca se face regenerare? Am facut 3 drumuri in oras azi dimineata si dupa fiecare oprire ventilatoarele au ramas pornite.

    inainte.jpg dupa.jpg
     
    Sergiu Catrici apreciază asta.
  16. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Mie mi se pare ca ai relantiul prea jos. I-ai schimbat distributia?
     
    Căluțul Cabrat apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ralantiul la orice motor de 3.0 litri nu trebuie sa depaseasca 700-750 turatii pe minut si poate sa fie chiar mai jos ca si turatie. Asa ca el are ralantiul foarte bine. Ralantiul se masoara si se vede precis cu VCDS-ul. Nu te mai lua dupa poze si nici dupa ce arata ceasul in bord.
     
    Ultima editare: 13 Noi 2016
  18. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mie imi sta relantiul ca in a doua poza a lui cezar, cred ca e undeva la 700 acolo. In regenerare mi-a stat in 800, deci nu e diferenta mare. Iti poti da seama pt ca nu mai merge start-stop la semafor cand e in regenerare si schimba vitezele mai sus in turatie. Daca sunt pe confort si merg normal, schimba pe la 1800, cand e in regenerare schimba la 2000-2100. Si mie imi arata vreo 3g la soot mass cu vcds, si tot si-a facut o data regenerare de cand o am.
     
  19. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Azi am facut un drum Bucuresti - Giurgiu, la destinatie dupa ce am oprit motorul la fel ventilatoarele au ramas pornite cateva minute. Dupa ce m-am intors la Bucuresti si am oprit motorul nu au mai ramas pornite. Dupa am plecat la spalatorie si nu au mai ramas pornite, m-am intors acum de la spalatorie si la fel nu au mai pornit, maine ma duc la service sa mai puna testerul pe ea sa vedem daca apare ceva.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Relantiul la 3.0 tdi ASB la mine sta la 756 rpm fix pe VCDS.
     

Distribuie pagina asta