1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Nu te mai lua dupa start stop, sistemul se poate dezactiva din cauza mai multor factori, mai ales pe vreme rece cand trebuie sa incalzeasca habitaclul
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Iti arata 7.8 grame la ce rubrica? Calculated sau measured? Pe ce canal zice cand va fi urmatoarea?
    Corect cu start-stop, poate fi inactiv din mai multe motive, nu doar regerarea.
     
  3. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Ad Blue e 'chestia' aia de face motoarele Euro5 adevarat:)) Lipseste la 2.0tdi pre-facelift pentru ca....dieselgate:))
     
  4. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Parca in ultima rubrica de jos, programul de diagnoza folosit ODIS.
    Ma mai duc zilele astea din nou si ii rog sa mai faca o data testul sa ii fac o poza.
    Pentru regenerare fortata din tester are nevoie de niste ustensile care se baga pe evacuare pentru difuzoarele de active sound sa nu se arda.
     
  5. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
    Am eu pe 3.0 quattro 2014 si consum cam 15 l la 15000 km
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    E fantastic cat de rapid se incalzeste motorul in 90 grade in timp ce isi face regenerarea, sau se pregateste pt regenerare......
    Ieri, de 2 ori am oprit motorul ramanand ventilatoarele pornite, dar efectiv nu aveam ce sa fac, trebuia sa fiu la ora fixa in locurile respective. Aseara, dupa ce am terminat programul, aveam eu timp sa il plimb, dar nu a mai vrut el regenerare. Azi dimineata la fel l-am plimbat vreo 25 km prin jurul orasului, insa nu a vrut iar sa isi faca regenerarea. Cat de distructiva e astfel de situatie ?
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu zic sa nu lasati masinile sa va conduca... Conduceti-le voi pe ele! Sanatosi sa fim sa facem bani sa le intretinem.
    Daca rateaza cateva regenerari si va creste nivelul de cenusa peste limita admisa, se aprinde becul, o iei la ture si rezolvi problema. :)
     
    Cristian Gaspar și anarchy apreciază asta.
  8. DanBB

    DanBB 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2.0Tdi 2013
    Am cautat in magazinele de piese auto online filtru de particule pentru masina din semnatura; din pacate nu am gasit nici unde. Ma poate ajuta cineva cu un numar pentru piese sau o alta metoda de identificare?
    Multumesc
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Unul din cele doua coduri din imagine, in functie de seria ta de caroserie.
     
    Sisqoo2000, Dan Buzoianu și DanBB apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  11. DanBB

    DanBB 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2.0Tdi 2013
    Va multumesc pentru raspunsuriile rapide.

    P.S. exista vreun motiv pentru care nu se gaseste nou?
     
    Andreeas14 apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cautat unde trebuie. In alta ordine de idei nu discutam aici de unde cumparam piese ca doar nu le cumparam de la cofetarie. Multumesc pentru intelegere.
     
    Andrew07 apreciază asta.
  13. anpetre 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant, 2.0 tdi, 177CP, 2012, Multitronic
    Va salut!
    Îmi cer scuze anticipat dacă voi propune o prostie dar am scuza ca aceasta "prostie" este generata de o lipsa a mașinii, asa cum s-a mai scris. E vorba despre un sistem de avertizare a șoferului asupra faptului ca DPF ul este în regenerare. Personal simt nevoia unui asemenea sistem mai mult decât toate informațiile de pe BC sau MMI.
    Avem vreo șansă, fara sa intervnim asupra electronicii masinii, fara sa stricam ceva? Pentru ca altfel, asa cum rezulta din tot ce s-a scris despre DPF, nu prea avem nimic sigur. Start Stop nu e relevant, creșterea de turație este nesemnificativa, ventilatoarele (eu personal) nu le aud decât DUPĂ ce am oprit motorul și am coborât din mașină. Altceva nu prea știu sa existe.
    Sau poate un meniu neactivat?
    Nu știu ce sa mai zic dar este extrem de frustrant ca un avem nici o informație despre acest sistem SCUMP în schimb autoturismul ne informează promt asupra datei curente.
     
    Doru.90, Bud Man, Mitiy și alți 2 apreciază asta.
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ar fi extrem de util ca pe MMI sa avem un nivel al incarcarii sau o estimare pana cand incepe regenerarea si cel mai important, sa avertizeze ca a inceput regenerarea. Din pacate nu am auzit sa existe asa ceva.
     
    Bud Man și Mitiy apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista si nu vei avea sistem de avertizare pentru regenerarea DPF. Ca sa nu mai pui asemenea intrebari care sunt fara cuvinte te rog citeste manualul de utilizare si intretinere pentru masina ta ca sa inveti ce masina conduci si sa inveti masina si mai ales citeste integral acest forum fara sa pui intrebari aiurea si inutile, asta pentru a invata tot ce inseamna marca Audi. Multumesc. De obicei asemenea mesaje se sterg fara explicatii dar acum o sa ramana vizibil.
     
  16. Ionuț C

    Ionuț C 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro - 218 CP - 2016
    Salut, stiti care e cel mai bun adblue? E ok si cel care se găsește la Selgros?:) Ce capacitate are rezervorul?
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Ionuț C, din cate am inteles, intra cam 20-22 de litri.

    Intrebare: - este cineva care a facut plinul la reprezentanta. Am intrebat si eu cat costa la ei un plin, si mi-au raspuns ca vine cam 1€/litru (in Italia). Nu mi se pare mult, pe internet se vorbea de 70-100€.
     
  18. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
    Eu am dat 70 RON/10 litri la reprezentanta


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  19. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut. De unde stiu cand isi face regenerare? Unde indica treaba asta sa stiu sa nu opresc motorul in acel moment. Mersi!
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se schimba putin sunetul motorului insa asta observi doar daca esti foarte atent.
    Inainte sa opresti motorul si sa scoti cheia, o lasi cateva secunde la relanti. Daca observi o turatie putin mai mare si relantiul este crescut undeva
    la 0,9 - 1,2 l/h fara clima pornita, inseamna ca ai regenerare si in cazul asta nu opresti motorul, eventual "mai dai o tura".
     
    Audiquattro6 apreciază asta.

Distribuie pagina asta