1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul SRC cu AdBlue la Audi A8 D4 - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de AdrianTudor, 16 Apr 2018.

  1. AdrianTudor

    AdrianTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    A8 3.0 Executive 3.0 TDI 2012
    Salut,
    Am pe bord filtrul particule aprins. Am fost la un service in Targoviste dar dupa diagnoza imi spun ca filtrul e curat si are incarcare undeva la 13 grame dar ca, am depasit numarul regenerarilor programate de Audi. Iar la ultima regenerare, a inregistrat o valoare pe care ei nu o pot sterge si ca trebuie mers doar la reprezentanta Audi unde vor face ei acest lucru. Cica nu e nevoie sa schimb nimic. Voi ce mi puteti spune despre asta ? Merci fain
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza eroarea.
    Identifica cauza infundarii filtrului ,remediaza problema,fa o regenerare si totul o sa mearga ok.
    Aici sa terminat meseria : "....am depasit numarul regenerarilor programate de Audi..."
     
  3. AdrianTudor

    AdrianTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    A8 3.0 Executive 3.0 TDI 2012
    Joi am programare la Audi, cauza era actuatorul , schimbat , mecanic merge perfect , dupa ce i fac stop start la motor, circa 1 minut , apoi reintra in limp mode , pentru ca persista eroarea !
    Vedem , voi scrie aici ce si cum....Merci
     
  4. Alex Bodea 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A8 2015
    Salut,detin un a8 din 2015 și am o problemă la injectorul de ad blue. Mai exact am o depunere de calamina alba in jurul lui.am fost la audi și au zis ca au schimbat nu stiu ce care a costat aproape 1000 de euro. Dar după o săptămână a apărut iar problema .ce ma sfătuiți să fac?multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa te intorci, sa le dai cheile si sa le spui sa remedieze problema. Bafta.
     
    lucian190 și AdrianTudor apreciază asta.
  6. Alin manolache 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A8 2015
    Buna Seara,
    Am un audi A8 D4 an 2015 și in seara asta a început sa îmi iasă fum/abur de sub capota. Am ridicat capacul și toată partea de sus a motorului este plină de calamina alba. Am condus masina înapoi spre casa si ce am constata e faptul ca de după faruri ies aburi
    Pe calculator nu apare nici in fel de eroare. E posibil sa fie injectorul adblue ?
    Va mulțumesc pentru orice sfat informatie. Am pus și câteva poze

    FE1D7438-84A4-45E4-BD1A-4155C144C7EC.jpeg F232989B-A502-47F1-98CC-C39F4E8CD752.jpeg
     
  7. Gabi1981

    Gabi1981 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0tdi CTBA
    Salut acum cateva zile am patit acelasi lucru.Am o fisura pe furtunul de adblue,langa mufa care intra in injector.Urmeaza maine e sa il schimb.Cu toate ca suna simplu ,furtunul costa 1400ron fara manopera :).Plus ca tot adblu-ul sa scurs pe cutie si sa calcifiat....or sa se distreze la curatat.
     
    Tîrîș Cătălin și Misaca mihai apreciază asta.
  8. Adrian.Bdr

    Adrian.Bdr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI 2012
    Salut, am urmatoarele valori de pe un OBDeleven. Am de ce sa-mi fac griji? Masina are 238,000km si nu am nicio eroare legata de DPF in bord.
    Multumesc,
     
  9. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salutare.

    Cum era de asteptat la masinile cu ad blue, se pare ca e o probleme generala si de asteptat dupa cateva mii de kilometrii. Saptamana aceasta mi-am facut schimbul de ulei si mecanicul a observat scurgere de ad blue in fata la motor. Am atasat poze. Am citit si pe alte forumuri si site-uri, ca ar fi o problema "normala" la A8 si nu numai , din cauza proastei asezari a respectivului furtun si neizolarea corecta,toate cauzate de la caldura emanata de motor.Mecanicul respectiv, mi-a spus ca a mai intampinat problemele astea la alte A8-uri si de obicei trebuie schimbat furtunul si trebuie izolat mai bine, plus injectorul ce intra in motor. In zilele urmatoare, astept un pret pentru piese + manopera. Revin cu informatii pe cand si cum s-a rezolvat problema.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cain dupa cum vezi despre problema asta am mai discutat aici. Si da, trebuie sa faci ce a spus mecanicul tau.
     
  11. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @Cristi nici nu am incercat sa scriu problema in topic dedicat, ci doar actualizam topicul meu cu posibile/actuale probleme ce pot venii/sau o am la masina mea. NU cautam rezolvari, pentru ca am citit topicurile si stiu ce e de facut. Dar daca tu crezi ca postul meu trebuia mutat in aria si topicul asta, ok.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    L-am lasat si acolo pentru jurnalul tau. Aici doar l-am copiat pentru ca problemele tehnice trebuie discutate si mentionate in topic tehnic doarece si alti useri se pot lovi de problema asta si ei nu citesc aria masina mea. Citesc topicul dedicat. Bafta.
     
    GabiAudi și Cain apreciază asta.
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut Cain
    Nu te speria, chiar este o chestie comuna problema asta. Si eu am avut aceasi problema si au schimbat tot traseul pe garantie (sincer nu stiu daca au schimbat si injectorul). Idea e ca se schimba din rezervor pana in fata. Spor la km
     
  14. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Am primit deja oferta pentru toata treaba, Ma costa pana in £800. E programata pe joia viitoare.
     
  15. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut. Revin cu update despre cum s-a rezolvat problema cu adblue. Mecanicul a luat prin eliminare si cu ce era " teoretic mai ieftin " adica furtunul din injector pana la rezervor ( care nu costa decat £240) . A inlocuit furtunul cu injectorul vechi inca pe masina. Dupa cateva minute, a inceput sa scurga adblue.Daca incercarea cu inlocuirea doar furtunului a esuat, s-a mers pe schimbarea injectorului, care e si el doar £430 :) . Cu injector nou schimbat + furtun nou, totul brici. Factura de final cu 4.5 ore de munca + tva + piese , £1100. Problema a fost ca respectivul furtun, a plesnit in 3 locuri din motor pana la rezervor si urmele de balti pe scut arata asta. Maine sper sa reusesc sa curat adblue-ul calcifiat scurs peste tot langa motor, la apa cu presiune.Asadar, viitorilor posesori cu motoare cu adblue care intampina aceasi problema, sa stiti la ce va asteptati. Spor
     
    Ultima editare: 6 Aug 2020
    cata181 apreciază asta.
  16. ovidelis

    ovidelis 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A 6 CAGB,2010; A 4 AWX 2002
    Ce porcărie cu sistemul AdBlue. Tocmai am achizitionat si eu un minunat A8 și fostul proprietar mi-a spus ca a avut aceeași problema, ca i s-a spart furtunul și l-a înlocuit.
     
    GabiAudi apreciază asta.

Distribuie pagina asta