1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF la Q7 - curatare - inlocuire - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de landshut, 1 Noi 2015.

  1. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Salut,am urmatorile valori la Q7 si ma ingrijoreaza ca nu am simtit cand a intrat regenerarea acum 84 de km si valorile de carbon acumulat sunt mari ,masina e achizitionata recent .Necesita o regenerare fortata filtru ?

    Address 01: Engine (4L2 910 401 B)

    14:16:35
    118 DPF statistics; route since successful regeneration 84760 m
    322 Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 513.0 mV
    323 Particle filter field regeneration; cancel conditions 0
    324 Particle filter; difference pressure 0 hPa
    325 Particle filter; differential pressure; dynamic offset 0 hPa
    327 Particle filter; field regeneration request status 0
    328 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 11.80 l
    329 Particle filter; kilometers since last regeneration 84760 m
    330 Particle filter; offset for differential press. 3 hPa
    331 Particle filter; oil ash volume 0.22 l
    332 Particle filter; soot mass calculated 18.18 g
    333 Particle filter; soot mass measured 23.72 g
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In doar 80km ai adunat cam multa cenuse. Daca nu ai motorul resoftat sau nu ai mers subturat, atunci ar trebuii sa verifici injectoarele si turbina. Inainte sa faci o regenerare fortata, iesi la un drum intins si aleaga-o, dupa aceea vezi ce valori ies.
     
  3. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Multumesc pentru raspuns,o sa fac o iesire p autostrada in prima faza .
     
  4. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Salut Marian,revin cu valorile dupa un drum pe autostrada pana la Lehliu ,mers turat 3000 rpm:

    22:51:43
    322 Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 514.4 mV
    328 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 2.94 l
    329 Particle filter; kilometers since last regeneration 32205 m
    331 Particle filter; oil ash volume 0.23 l -maxim stiu ca sunt 30 de l
    332 Particle filter; soot mass calculated 5.46 g
    333 Particle filter; soot mass measured 1.67 g
    334 Particle filter; time since last regeneration 1041 s.

    Pare sa fie de la mersul subturat din oras ,problema e cutia automata care schimba la turatii joase, sa merg pe modul sport ?
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Partea ciudata este ca isi face regenerare cam des dupa cate vad. Posibil sa fie stricat senzorul de presiune.
    Nu recomand mersul in sport zilnic, risti uzura prematura a lantului diferentialului din cutie si chiar cutia. Trebuie sa vezi starea injectoarelor, eventual foloseste motorina de calitate. De cate ori ai ocazie sa o calci putin... da-i talpa !:)
     
  6. DarkQ7

    DarkQ7 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Locație:
    Roma
    Masina:
    Audi Q7,3.0 2006
    Salut si eu am patit chestia asta si am fost cu ea la tester si nu a gasit probleme,isi face automat atunci cand merg in drum scurt si fara sa ii “dai talpa” dar cand ies in autostrada isi revine!!
     
  7. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    salut ma poate ajuta si pe.mine cineva sa imi citeasca si mie valorile si daca sunt bune?MULTUMESC
     
  8. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Buna seara băieți,
    Sunt nou pe forum, de o luna de zile am un Audi Q7 an 2011 3.0 TDI 239 cp cumparat din Germania la 200.000 km
    Momentan am 205.000 km si de doua ori am patit la kick down sa mi se aprinde becul galben de la Filtrul de Particule. Dupa un test cu VAG imi arata ca filtrul de particule are 18 g, dar apare eroarea senzor temperatura DPF. Daca merg 15 minute la 2.000 Rot/Min mi se stinge. Imi puteti spune o parere de ce face asa ? Multumesc.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste urgent senzorul defect, afecteaza grav dpf-ul. Trebuia sa pui o poza cu eroare.
     
  10. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Bun răspuns. Am sters mesajele de eroare. Dar eroarea era la senzorul temperatura filtrul de particule. De ce se stinge dupa ce fac cam 20 de km la 2.000 de ture 60-70 la ora ?
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste senzorul defect
     
  12. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Dupa o rescanare mi-a disparut eroarea cu senzor temperatura DPF. Acum mi-a aparut eroare sonda Lambda, de doua ori am patit pana acuma la kick down sa mi se aprinda becul de la filtru DPF. Am 2 erori diferite. Aveti vreo parere, sugestie, ce ar putea fi ?
     
  13. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca nu tii cont de sfaturile colegilor mai experimentati, crezi ca ei se vor obosi sa iti mai raspunda?
     
  14. IonutQ7Visiniu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2018
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi Q7 3.0 V6 TDI 239 CP
    Am inteles.
     
  15. Pevel 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 3.0tdi 2006
    Buna seara! Spuneți-mi va rog ce aveți invedere cind Spune-ți “ de curățat manual DPF-ul”?! Mulțumesc!!!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista nenumarate metode de a curata DPF-ul.
    Da o cautare pe Google.
     
  17. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    salut imi poate spune sie mie cineva aceste valori ca nu le inteleg.
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    claudiu1989, cam asa se traduce ceea ce se vede in poza :

    0.30 litri cenusa de ulei
    15 grame funingine - valaoare calculata
    14 grame funingine - valaoare masurata
    520 km de la ultima regenerare
     
  19. SupreMT 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2018
    Locație:
    Danemarca / Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi q7
    Buna ziua,
    Am un audi Q7 din 2006. O sa va zic toată povestea ca sa înțelegeți exact ce se întâmpla.

    Am făcut accident usor si a fost avariata ușor partea dreapta fata a mașinii, far, aripa, bara, capota, foarte, foarte ușor. Am dus mașina pornita la reprezentanta Audi, unde s-au făcut constatatari pentru daune. Ma suna cei de la reprezentanta Audi ca mașina nu mai pornește. Am mers la ei mi-au zis ca este pompa de înalte, trebuie schimbată și ma costa 3.000 de euro. Eu locuiesc in Danemarca. Le-am explicat ca eu am adus mașina pornita si nu e vina mea. Au venit cei de la asigurări, au constatat, si mi-au spus ca nu are nicio legătura cu accidentul și trebuie sa mi-o schimb singur
    Am decis sa iau mașina de la reprezentanta Audi, deoarece era pompa foarte scumpă la ei și am dus-o la un service privat, urmând sa o schimb
    Acolo, am ajuns la service iar mecanicul (sârb) spunându-mi ca are o pompa de VW Touareg. Am montat pompa pe mașina, mașina pornind fără nicio problema. Totul bine, au început sa schimbe piesele (capota, far, bara). Când sa merg sa iau mașina fiind gata, surpriza: mașina nu mai pornea iar. Din nou pompa. Am cumpărat pompa noua și am montat-o. Totul bine din nou, mașina pornește, plecam cu ea in probe si surpriza: mașina nu trage.
    De aici au început adevăratele probleme. Am pus tester pe ea si s-a constatat filtru de particule înfundat.
    Am dus filtrul la un service specializat pentru curățare DPF, l-au curățat, l-au montat pe mașina dar, mașina nu trage iar in bord este aprins arcul si dând eroare DPF.
    Am schimbat: debitmetrul de aer, senzorul de presiune turbo. Am pus testerul pe ea din nou si eroare sonda Lambda. Am cumparat sonda, am montat-o dar degeaba, mașina nu trage. Are aceeasi eroare la sonda Lambda. Când am ajuns la service după proba, mașina se oprește in mers. Si eroarea din nou pe DPF cum ca este filtrul înfundat maxim .
    Cam asta e povestea mașinii. Am băgat o groaza de bani in ea și tot nu merge. Am mers din nou cu DPF-ul unde mi s-a spus ca n umai poate fi făcut și trebuie cumpărat altul. Am comandat unul la mâna a 2-a si mâine trebuie sa ajungă. Nimeni nu știe ce are mașina. Specific ca mașina a fost foarte bine intretinuta și are 140.000 km reali. Ce sfat imi dați, ce părere ? Mulțumesc anticipat


    - https://imageshack.us/i/pmsYOvh4j
    - https://imageshack.us/i/pnhi1CM3j
    - https://imageshack.us/i/pnisRt74j
    - https://imageshack.us/my/images
    - https://imageshack.us/i/plJTDWjIj
    - https://imageshack.us/i/poXWWgZFj
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza o faci in engleza daca vrei sa vedem si sa incercam sa te ajutam Iar imaginile le atasezi direct aici in forum nu cu site-uri de gazduire poze. Imaginile le atasezi asa cum ti-am modificat eu mesajul anterior si ti-am adaugat pozele.
    Masina trebuia sa o repari la reprezentanta si trebuia sa ai Casco pentru ca avand Casco si ducand masina la reprezentanta ei trebuiau sa-ti dea masina functionala 100 %. Problemele care le ai tu sigur nu sunt de la DPF ci din alta parte.
     

Distribuie pagina asta