1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    va salut. sunt de curand posesorul unui audi a4 b8 2.0TDI 143 cp 2008 si vroiam sa stiu daca are filtru de particule. pot afla cumva? va multumesc
     
  2. ... Guest

    Are sigur filtru de particule, numai ca motorul este cel mai probabil sa fie EURO4
     
  3. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Cred ca este standard DPF in cazul tau ;)
     
  4. bogdann

    bogdann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    medias
    Masina:
    a8 2012 3.0 tdi quattro
    pe brief scrie EURO 5, o sa revin cu poze, mersi
     
  5. b777ryr 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CR) 2009 B&O
    Salut, am si eu un A4 B8 2009 motor 2.0 tdi (CR) si are niste simptome care zic eu ca nu sunt normale: cateodata mi se ridica relantiul cam pe la 950 de ture, si cand o opresc incep ventilatoarele sa functioneze si nu merg tare cu ea. Face asa cand e frig, la 38 de grade nu-mi pornesc ventilatoarele. Pe VAG nu apare nici o eroare. Am mai citit prin topicul asta, unii zic ca asa fac ele. I-a dat cineva de cap sau imi poate explica cineva fenomenul ? Merci

    Am uitat sa precizez ca nu face tot timpul, face cand o apuca pe ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2012
  6. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    A5 Sportback, 2.0 tdi,2010 & Bmw F10 525 xd 2012
    Ai cutie multitronic b777ryr? te intreb deoarece din cauza volantei "pe duca" poate sa urce turatia asa cum zici tu.
     
  7. b777ryr 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CR) 2009 B&O
    Nu , am cutie manuala 6 trepte ! volanta nu se aude ca bate. Dar ventilatoarele de ce pornesc ?
     
  8. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihailesti
    Masina:
    A5 Sportback, 2.0 tdi,2010 & Bmw F10 525 xd 2012
    Apa sare de 90 de grade?
     
  9. b777ryr 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CR) 2009 B&O
    Nu sare de 90, daca era din volanta nu porneau ventilatoarele !
     
  10. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    Audi A6 C7 BiTdi S-line 2014 / CGQB
    Pornesc ventilatoarele si se tureaza motorul la aproape 1000 de ture atunci cand filtrul de particule isi face regenerarea. Filtrul DPF este cu functie activa, se regeneraza singur. Nici la reprezentanta nu au stiut sa`mi raspunda , a trebuit sa aflu singur . Am mai schimbat si termostatul degeaba.
    Cand iti mai face sa fi atent si la tobe , trebuie sa se auda putin mai tare.

    La mine se intampla treaba asta odata la saptamana, acum face la cateva zile ceea ce inseamna ca este aproape plin.
     
  11. b777ryr 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CR) 2009 B&O
    Am inteles, la mine a facut rar, si cineva imi spusese ca tot asa s-ar putea sa faca din cauza termostatului !
    Esti sigur ca de la filtru de particule face ? Daca ii fac o regenerare a filtrului crezi ca mai face ?
     
    Bebelu22 apreciază asta.
  12. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    Audi A6 C7 BiTdi S-line 2014 / CGQB
    Regenerarea la reprezentanta se face cand deja iti apare becul pe bord si masina nu mai trage.
     
    Robert269 și Ricuss apreciază asta.
  13. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacau/Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La fel face si la mine; explicatia lui 11tun e f corecta.
     
    77TDI apreciază asta.
  14. silus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2.0 tdi 143cp 2009
    Am un audi a4 b8 2009 cu filtru de particule, cumparat de 1an, acum i-am facut schimbul de ulei si am realizat cu stupoare ca cei din service mi-au pus castrol edge 5w 40 norma 505.00, cand le-am zis ca nu mi-au pus uleiul care trebuie si ca trebuia 5w30 norma 507.00, mi-au spus ca nu e nici o diferenta si ca schimbul trecut tot cu 5w 40 mi l-au facut, am vazut negru in fata ochilor cand am auzit ca eu de 15000km merg cu ce nu trebuie. Intrebarea mea este, credeti ca sa putut defecta ceva din aceasta cauza. Ma apuc sa strang pe cineva de gat?
     
    Crystyano YSX apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deocamdata nu. :) Schimba uleiul si vezi dupa ce se intampla. Verifica si incarcarea Filtrului de Particule - DPF-ului cu VCDS-ul. Se poate verfica acest lucru. Bafta.
     
    Daria Vlăduț Razvan apreciază asta.
  16. silus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2012
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2.0 tdi 143cp 2009
    filtrul de particule are un oarece grad de incarcare si ar trebuii regenerat dar mi-e teama sa o iau la drum lung pana nu rezolv cu uleiul.
     
    Banica Cosmin apreciază asta.
  17. roaua 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 2001 V6 AKN 150CP
    Nu trebuie sa-ti faci giji, eventualele probleme nu le ai de la ulei. Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 are nivelul de cenusa sulfati 0.8%, iar standardul VW 507.00 spune maxim 1.5%.

    Ce-i drept de exemplu Castrol Edge 5W-30 are doar 0.65%, insa diferenta e nesemnificativa.

    Singurul motiv pentru care Edge-ul 5W-40 nu are norma VW 507.00 e ca vascozitatea care e impusa prin norma sa fie 0W-30 sau 5W-30, din motive de econmie combustibil, ceea ce iarasi nu te afecteaza.

    Pe tdiclub.com sunt oameni care au mers cu ulei VW 505.01 (cum e Edge-ul 5W-40) in TDI cu DPF 40 de mii de mile si nu au absolut nicio problema.

    Oricum, spre linistea ta sufleteasca e mai bine sa schimbi uleiul, preferabil pe cheltuiala acelui service. Sa mergi sa vorbesti cu seful de acolo inarmat cu cartea tehnica a masinii unde scrie ca trebuie ulei VW 507.00 si cu fisa tehnica printata sau bidonul de Edge 5W-40 pe care scrie ca nu are norma respectiva. Daca ai fost ca persoana fizica si ai bon/factura poti pomeni si de ANPC.

    Consumul de ulei/defectiunile mecanice vin de la altceva nu de la acest ulei.
    5W-40 chiar protejeaza mai bine decat un ulei mai subtire. SImptomele care descrii pot veni de la forje cu motorul rece, sau mers cu nivel ulei scazut.

    Cu un pic de bafta nu e nicio problema doar te nelinisteste faptul ca au pus uleiui gresit.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2015
    Marius Soare și laurentiu_082 apreciază asta.
  18. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    Buna,

    Sunt noul posesor al unui audi a4 b8 din 2009 si am o nelamurire:
    Am o eroare pe masina pe motor mai exact si am check engine aprins si cand am pus laptopul imi da ceva eroare cu o sonda de pe evacuare care care cica daca nu merge nu lasa filtru de particule sa se regenereze ... eroare se sterge pentru moment dar dupa ceva timp apare din nou. Masina trage normal filtru de particule se regenereaza doar la "cerere" din vagcom .

    Nu stiu cat e de grava problema tehnica dar ma deranjeaza momentan vizual martorul motor aprins si as vrea sa o rezolv cumva ...

    Multumesc mult si astept niste pareri din partea voastra .
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Apr 2013
  19. valentinc 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0tdi, 2007
    Ultima editare: 28 Apr 2013
  20. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Este senzorul de presiune diferentiata citeste presiunea inainte si dupa filtrul de particule, fara el filtrul de particule nu se mai regenereaza si risti incarcarea filtrului.
    Am avut si eu probleme cu acest senzor, la km relativi putini, recomand schimbarea senzorului.
     

Distribuie pagina asta