1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    dorutzu74 Mai bine taceai. Cumva in DPF-ul tau este mercur ?
    Ce vezi la MVB 075.3: Particle Filter Load in grame este cantitatea de cenusa din DPF. Filtrul de particule cand intra in regenerare arde funinginea depozitata in el, dupa ardere, aceasta ajunge pe fundul DPF-ului sub denumirea de cenusa.
     
    Elr apreciază asta.
  2. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    audi66-Acum m-am lamurit! Nu trebuie sa te aprinzi asa! Deci: 1L= 1kG de cenusa!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact ! Imi cer scuze darr .... scuze din nou. :)
     
  4. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    si care ar fi cantitatea maxima de cenusa cind trebuie inlocuit DPF-UL?
     
  5. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    45 de grame!

    Linia Verde - Passive Regeneration
    Linia Albastra - Active Regeneration
    Linia Mov - Customer-Initiated Regeneration Drive
    Linia ROZ - Service Generation
    Linia Neagra punctata - Filter Replacement
     
    Ultima editare: 5 Mai 2014
  6. borceluc 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2013
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi, CAGA, 143cp ,2009
    Salutare, este normal ca la aprox 3 saptamani sa intre in regenerare filtrul de particule? Mentionez faptul ca saptamanal circul cam 150 km urban - 150 km extraurban. Acum aprox 2 luni la service mi-a spus ca filtrul este incarcat 7%. A4 B8 Caga 143cai E5
    O zi buna!
     
    Ultima editare: 9 Mai 2014
  7. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Da este normal
     
    Vally_cool apreciază asta.
  8. Flora 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi A4 CVT, 2.0 TDi, 2008
    Buna baieti !! Am cumparat si eu de curand un Audi A4,2008,CVT,2.0 Tdi si deja imi da batai de cap :( Filtru particule probleme ! Masina cred ca a intrat pe avarie ca nu imi accelereaza cum ar trebui ! Cea mai simpla rezolvare :))) este sa o vand si sa trec pe una pe benzina ?
     
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Primul lucru care ar trebui sa il faci e sa mergi in service direct, sa nu mergi cu masina in limp mode. Poate inca mai poti regenera filtrul.
     
  10. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Eu sunt foarte curios cat la suta din cumparatorii de masini (cu filtru de particule sau nu) citesc manualul masinii. Acolo scrie cum sa faci regenerare sau cum trebuie (si cat) sa conduci ca sa se realizeze regenerarea. In principiu trebuie sa mergi cam 15-20 min la o viteza de 50-70 km/h. Regenerarea se termina cand scade relantiul la valoarea normala (cand incepe regenerarea relantiul de obicei creste). Nu stiu daca e general valabila procedura dar la 2 masini diferite pe care le-am detinut era aceeasi procedura.
    Daca folositi masinile preponderent in oras cu drumuri mai scurte de 15 min atunci regenerarea nu se va face deloc. Trebuie sa iesiti cu ea macar la 1 luna pentru regenerare.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2014
  11. TheoN

    TheoN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2009
    Salutare..dupa un drum Iasi-Cluj-Iasi ceva mai sportiv nu prea i-a convenit si s-a aprins check enginul..am pus testerul pe ea si mi-a dat lista de mai jos, am sters eroarea si dupa 2 zile iar a aparut..Ce trebuie sa fac pentru a ma lasa in pace?

    4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [036] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 194660 km
    Date: 2014.05.23
    Time: 18:50:36

    5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2454 00 [174] - Short to GND
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 15
    Mileage: 194651 km
    Date: 2014.05.23
    Time: 13:50:56
    Eu zic ca a facut regenerarea pe tot parcursul drumului si tin sa precizez ca marotrul DPF nu s-a aprins. Oricum in cel mai scrut timp v-a disparea mizeria asta de filtru cu tot cu senzorii lui!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala si cred ca scapi de problema. Senzorul ala costa peste 100 euro. Asa ca, daca tu zici ca scapi de DPF eu cred ca nu are rost sa-l schimbi. Senzorul ala de presiune diferentiala daca inregistreaza si transmite informatii si semnale aiurea iti da peste cap DPF-ul. Bafta.
     
    Viorelsm apreciază asta.
  13. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    Senzorul de presiune diferentiala(G450) iti face figuri schimba senzorul,dar inainte arunca un ochi la cablaj si furtunasele senzorului ca sa fi sigur ca totul este ok...
    in MVB intre canalul 100 si 108 poti verifica cati km ai de la ultima regenerare si ce te mai intreseaza despre DPF
     
  14. TheoN

    TheoN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2009
    Nu stiu de ce nu pot intra in [Meas. Blocks - 08] la engine pentru a vedea parametri zisi de tine, desi am motorul pornit.
     
  15. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    in functie de anul de fabricatie... la tine intra pe Advanced measuring si selecteaza campurile care vrei sa le afiseze
     
  16. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Sunt printre noi useri care au scos DPF-ul de ceva timp și ne pot oferii feedback ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2014
  17. valentinc 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0tdi, 2007
    Ai probleme cu DPF-ul sau vrei sa maresti puterea masinii?
     
  18. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    intru la engine la advance measuring si nu ma lasa sa il accesez, de ce ?
     
  19. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Vreau sa ii mai scad din consum in mediul urban + soft ce va urma ridicat cu 20-25%.
     
  20. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Am pus si eu vag comul si din tabul engine am gasit
    12.29 g Particle filter; soot mass calculated
    9.38 g Particle filter; soot mass measured
    Care este din astea gradul de incarcare?Si de la cate grame trebuie sa ti faci probleme?In principiu cam cati km ar mai tine pt ca este prima masina cu dpf si nu stiu cat de repede se umple dpful
     

Distribuie pagina asta