1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Florin7 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI BPW 2006
    Vezi ca Tu Ai 2.0tdi cr Si e total diferit de PD. La PD valoarea max de cenusa Este 62g.
     
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Vezi poza atașată de mine la pagina 38, dar nu știu dacă sunt valorile la fel, pentru ca eu am motorul de 3 litri.
    Ideea principala e indicația din partea de jos, care îți dă detalii despre necesitatea de a face sau nu regenerare forțată, de urgență. La tine nu a arătat acea notă ?

    Eu nici în ziua de astăzi, nu am "prins-o" sa-și facă regenerarea, deși stau cu ochii pe ea "ca pe butelie". Dar o folosesc 99,99% doar extraurban.
     
    Ultima editare: 24 Iul 2014
  3. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Poi imi zice acu cati km si acu cat timp o facut regenerarea.Zicea ceva de genu 25996m la distanta.Dar as fi vrut sa stiu cam in mare la motoarele CR care ii gradul de incarcare maxim dupa care tre sa iti faci probleme.
     
  4. x8gaby8x 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi, 2011
    problema DPF

    Salut! Am un Audi A4 B8 fabricatie 2010, de o luna s-a aprins martorul luminos -eroare la motor, dar are perioade cand apare cand dispare, am pus-o pe tester, apare eroare la dpf senzor de presiune. A mai patit cineva ceva de genul, daca schimb senzorul de presiune dpf trebuie si resoftat sau altceva?
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu. se schimba doar senzorul daca are probleme. si in general are.
     
  6. Berlin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, B8, 1968, 2010
    Va salut!

    Am un Audi B8, din 2010, LCAGCF1 - 120 CP cu 203 000 km rulati (asta daca o fi adevarati :D, spun asta pentru ca eu am l-am cumparat la finele lui 2012 fiind adus din Germania, iar la vremea respectiva afisa 174 000 km) si imi face mici probleme:

    In urma cu 1 an si 5 luni s-a aprins martorul cu urmatoarul avertisment : [​IMG]

    Aprinderea martorului a culminat cu limitarea la 2000 de rotatii.

    Mentionez ca aveam undeva la 184 000 km. Am facut o vizita la dealerul Audi, masina a fost pusa pe tester dar martorul s-a stins inainte ca cei de la service sa poata sa ofere un diagnostic. Au insistat totusi sa revin atunci cand martorul respectiv este din nou activ. Cam stupid...

    Toate bune si frumoase pana in iulie 2014 cand acelasi martor s-a aprins si dupa cateva aprinderi si stingeri s-a mai aprins unul : http://uploadimage.ro/img.php?image=7157_engine_management_thps.jpg .

    Din nou am parte de limitarea la 2000 de rotatii dar dupa 3 opriri / porniri, dispare aceasta limitare si ocazional se stinge si martorul cu spirala galbena.

    In prezent, cei doi martori cand se aprind, cand se sting...

    Am urmarit aici pe forum subiectele postate si intuind problema am sunat la o firma din Odorhei, specializata in regenerarea DPF, iar cei de acolo imi propun sa fac regenerarea - 400 lei + montaj 300 lei + schimbul senzorului de presiune 280 lei.

    Ce parere aveti despre problema mea? Rog colegii cu acceeasi motorizare si problema similara sa imi spuna experienta lor si sa vina cu sfaturi.

    Multumesc pentru rabdarea cu care m-ati citit :) .
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    la service cind ai fost daca iti facea diagnoza vedeau de unde e problema,chiar daca s-a stins becul,eroarea ramine stocata.
    sper ca tu nu conduci dupa indicatorul din bord de schimbare a treptelor!
    numai o diagnoza iti poate zice ce probleme sunt la ea.gaseste un coleg in zona sa te ajute,sunt o gramada de service unde sunt amatori.
    poate fi numai acel senzor de pe DPF
     
  8. Berlin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, B8, 1968, 2010
    Salut marianu,

    Intr-adevar vreme indelungata am rulat cu motorul subturat. Inteleg de la cei ce fac regenerari la Odorheiul Secuiesc ca nu poate fi vorba doar de senzorul de presiune ci sigur este si DPF-ul. Ei motiveaza ca un senzor de presiune defect duce la infundarea si defectarea DPF. Daca sunt colegi cu VAG-com din Sibiu, rog sa anunte sa facem o testare sa vedem gradul de incarcare a filtrului. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Aug 2014
  9. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Dupa 3000km facuti intre timp din care mai mult de jumate pe austostrazi unde a primit si putin peste 230 vro 20-30km la ultimul test arata asa
    139646 m Particle filter; kilometers since last regeneration 077
    8.96 l Particle filter; fuel consumption since last regeneration 078
    0.14 l Particle filter; oil ash volume 079
    8.63 g Particle filter; soot mass calculated 081
    0.89 g Particle filter; soot mass measured 082
    6231 s Particle filter; time since last regeneration 083
     
  10. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    intra in Advenced Measuring si selectezi canalele dorite
     
  11. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Azi noapte m am dus la ziua unui coleg. Am parcat masina totul in regula la plecare, pornesc motorul toate in regula dupa 50 metri filter particle check owners manual dupa alte 100 m imi apare spirala clipea, motorul nu se mai acelera, am fost p autostrada circa 10 km am incercat sa merg turat dar nu se regenera.
    In final s a aprins si martorul galben de engine check. Aveti idee ce ar putea fi? in momentul de fata nu se mai acelereaza e in limp mode, astept sa vina baiatul cu diagnoza.
     
    ghergut și Florin1990 apreciază asta.
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Sa fie de la senzorul DPF ? Cred ca te clarifici dupa o diagnoza.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-i o regenerare fortata si vor disparea problemele.
     
  14. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Avea stocate 3 erori una cu filtru de particule plin, alta de la senzorul de presiune si inca una cu un suport de motor.
    Le am sters ramanea doar cea cu suportu de motor si filtrul plin.
    Dupa ce s au chinuit baietii au adaptat si ceva gresit am facut o regenerare fortata, am mers vreo 15 km pe autostrada, au disparut toate erorile.
    Am verificat pe tot parcursul proceduri temperatura gazelor de evacuare ajunsese la 640 de grade, si cenusa masurata din ambele blocuri de masura, erau 2, una ajunsese la 3 grame cealalta la 0.
    Sa vedem daca mai face figuri senzorul acum, baiatul a fost foarte dragut a venit de acasa a stat duminica dupamiaza 3 ore cu mine .

    Mi a spus unul dintre mecanici ca dupa regenerarea fortata sa i fac schimbul de ulei, in prezent masina are 10 .000 km facuti cu acest ulei, lucru care i am comunicat si lui de altfel.
    Care sa fie legatura?
     
    Ultima editare: 5 Oct 2014
  15. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nici o legatura :)
     
  16. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Ce imi recomandati, tipul a spus sa schimb senzorul, sa iau unul original sau aftermarket?
    El mi a zis sa l iau original.
    In momentul de fata masina merge, a dat eroare doar sambata seara una electronica.
     
  17. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Nu mai pot da edi la postul de sus, dupa 5 km facuti de la regenerarea fortata s a reaprins eroare de filtru de particule dupa doar 5 km.
    Am fost p autostrada cu ea dupa 10 km s a stins din nou, dupa ce amoprit motorul au pornit si ventilatoarele din fata.
    NU inteleg de ce s a incarcat filtrul in doar 5 km nu mi s a intamplat niciodata pana acum sa mi se aprinda filtrul iar de sambata s a schimbat totul.
     
  18. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    daca a pornit ventilatorul inseamna ca inca e in regenerare ...
    vezi daca iti sta in jur de 1000 rpm cand opresti la semafor
     
  19. AlexVTI

    AlexVTI 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    BMW X3 3.0sd 2007
    Ce va mai place sa va jucati cu motoarele voastre. Regenerarile fortate pe care le faceti la TDI-uri cu sute de km in bord, nu fac decat sa va distruga masinile, ca filtrul de particule nu o sa-l mai curatati in veci. Iar pentru unele sfaturile primite pe forum, exista mastercard. :thumbs-up:
    Cine nu are bani de un filtru de particule OEM nou, nu are variante decat sa vanda masina sau sa-l anuleze. Incercarile de regenerare sau curatare chimica nu fac decat sa va goleasca buzunarele.

    Cateva exemple cu filtre de particule colmatate la Audi:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Audi A5 2.7TDI 2008 cu doar 60.000km. Masina condusa numai in oras:

    [​IMG]

    Audi A6 2.0TDi 140CP 2008:

    [​IMG]

    Audi A4 B8 2.0TDi:

    [​IMG]

    si rezultatul curatarilor chimice:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cate regenerari credeti ca mai suporta motorul sau turbina cand filtrele de particule arata ca in pozele de mai sus?
     
    Iulian06 apreciază asta.
  20. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Am comandat un senzor nou de presiune diferentiabila, cel de la care a pornit toata problema, am verificat tot ieri si incarcarea DPF si era pe 0. De atunci nu s a mai aprins nimic.
    Astazi urmeaza sa schimb senzorul.
     

Distribuie pagina asta