1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da.
     
    smurff apreciază asta.
  2. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Mulțumesc frumos.
    Nu ma așteptăm sa crească turația in timpul deplasării.
     
  3. Stegan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 avant csuaf 2015
    Bună ziua.
    Mi a apărut următorul mesaj în bord. Am completat la maxim cu ad blue. După completare am făcut un drum de 30 minute. Menționez ca mașina a fost ținută în garaj câteva zile pana când a apărut mesajul.
    Ma puteți ajuta cu un sfat?
    Mulțumesc
    Audi A4 avant, motor serie CSUAF, model 2015, km 194000
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Vezi ce erori apar la diagnoza
     
  5. Dan-Adrian Cif

    Dan-Adrian Cif 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI (CNHA), 140kw, 2014, S-Line, Manual
    Salut Stegan.
    Eu am primit aceeași eroare la masina (este vorba de A6 tot din 2015) și la mine a dispărut de la sine (am postat in topicul referitor la AdBlue/DPF din pagina A6). Cauza cel mai des întâlnită este calitatea proasta a soluției AdBlue. Fă-i o diagnoza și vezi ce apare. Apoi circula cu masina aproximativ 150 de km si eroarea va dispărea de la sine (cel puțin așa a fost la mine). După ce dispare faci plinul la AdBlue cu soluție in reprezentanta sau o cumperi tu originala din alta parte.
    Bafta.
     
  6. Alex S. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Fabia 1, 2007, 1.2
    Salut!
    Mașina funcționează cu eroarea asta de peste 10.000 km.
    S-a schimbat senzorul de presiune gaze evacuare + regenerare forțată.
    Eroarea persista
     
  7. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Dupa cum reiese din poza de mai sus vad ca mergi cu temperaturi mari in admisie, 84 grade nu este o valoare normala pentru temperatura aerului din admisie la o viteza de 30 km pe ora. Trebuie sa verifici plauzibilitatea senzorilor ( sint doi ) din sistemul de admisie cu aer. Eu cred ca faptul ca iti merge DPF cu eficienta scazuta este doar un efect si cauza trebuie sa o cauti in alta parte. Bafta !

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  8. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Va cer sfatul, vreau sa demontez DPF si sa-l trimit la curatat, intrucat presiunea diferentiata la relantiu nu coboara sub 8 bari nici dupa regenerare. Ieri, la aprox 250 km dupa regenerare, aveam shot mass measured cam 16 g dar presiunea 20-25 bari. Masina are ~190.000 km. Incarcarea suplimentara o pun pe seama unui injector ce l-am avut cu probleme si a distributiei care o perioada a fost usor nesincronizata. Curatarea as vrea sa o fac la firma de la Odorheiul Secuiesc unde spun ca se face cu aer fierbinte, fara solutii chimice sau apa. Pareri?
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Am inteles ca sunt ok cei de acolo, printre singurii care fac fara solutii sau spalat.
     
  10. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Chiar daca nu am primit feedback, am indraznit si am trimis filtrul la curatat la cei de la Odorhei. Dupa montajul pe masina, am verificat presiunea diferentiala la relantiu, care era de 4 hPa (8-12-20 inainte de curatare). Am inlocuit si senzorul de presiune diferentiala, l-am adaptat (acesta nou arata cu 1-2 hPa mai mult), am adaptat si Carbon mass la 0 (ca la un filtru nou), imediat dupa aceasta masina a pornit o regenerare pe care a terminat-o cu succes. Cea mai mare diferenta se vede in mers, la accelerare, acolo unde presiunea crestea foarte mult comparativ cu cat creste in prezent, deci in mod clar respira mai lejer.
     
    Common Joe apreciază asta.
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Ramine sa vedem cit va tine.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  12. asusx51r

    asusx51r 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b8.5, 2.0 tdi,2015
    Pentru cei cu eroarea p2002 cum are si colegul Alex S am atasat acest document. Eu m-am confruntat cu aceasta eroare(care disparea si aparea aiurea) la km relativi putini.(in prezent am 118000).Motoarele euro 6 cnha au 2 senzori de presiune diferentiala care merg in tandem. Am inlocuit unul din ei cu modelul nou si eroarea a persistat(nu imi dadea mereu check engine). Dupa ceva studii si schimbat si celalalt senzor cu senzorul vechi(care se pare ca era bun) am constatat ca problema este in alta parte. Am inlocuit racitorul de egr cu element Oe si vad ca nu mai sunt probleme. Inca sunt in teste (am aprox 150 km acum de la efectuarea operatiunii) si totul este in parametri(presiune, temperatura admisie etc).Sper ca acest material sa va ajute. Unii utilizatori din Uk ai acestui motor au reclamat problema asta si la km putini(gen 80-90.0000).
    Ps Recomand sa folositi Ad blue original
     
    Common Joe apreciază asta.
  13. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    DeVIAnS, cum simți acum mașina la drum ? Diferențe în consum ?
     
  14. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @flavius89 se simte mai "usoara", pleaca mai lejer de pe loc, se misca mai bine in special la turatii joase. Vis a vis de consum, nu pot sa-mi dau cu parerea intrucat am mers cam sportiv in ultima perioada... dar in orice caz, daca este, nu este mai mare de 0.4-0.5 l /100km. Eu sunt incantat de comportamentul actual si sunt convins ca in urma curatarii am prelungit viata DPF-ului si a altor componente ce tin de evacuarea gazelor.
     
    flavius89 apreciază asta.
  15. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Excellent ul feedbackul. Ii urmăresc de ceva timp pe băieții din Odorheiu Secuiesc și par sa fie profi. M ai convins sa ii vizitez pentru aceeași operațiune.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  16. Giuliano Coman 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 , CSUA , 2015
    Salutare,
    Am un Audi A4 B8 2.0TDI an 2015, cod motor CSUA cu 212.000 km si am o problema ce nu imi da pace de vreo 2 luni daca ma puteti ajuta cu o sugestie: mi-a aparut in bord martorul Check Engine. Dupa o diagnoza mi s-a relatat ca e vorba de filtrul de particule si trebuie o regenerare fortata.
    Dupa ce s-a realizat cu succes am mers linistit 2 zile, aproximativ 80 km si iar a aparut martorul in bord.
    Am apelat din nou la diagnoza si s-a reluat o etapa de regenerare, iarasi am mers 100 km si a reaparut eroarea de: DPF Filter Malfunction
    In fiecare saptamana apelez la cate un service diferit si dupa ce imi face regenerarea masoara toti parametrii si sunt toti in standarde pana cand ajung iar la o limita de 90-100 km si imi apare eroarea.
    V-as ramane recunoscator daca m-ati putea ajuta macar cu o sugestie sa vad ce cale sa apuc pentru ca deocamdata nu am nici o varianta plauzibila. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 12 Oct 2019
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Daca dupa regenerare toti parametrii DPF sint in regula, in special presiunea diferentiala care trebuie sa fie mai mica de 8 mBarr, atunci ai o problema in alta parte ce duce la incarcarea rapida a DPF. Trebuie verificate pe rind toate componentele sistemului de injectie, adica injectoare, presiune in rampa comuna, plauzibilitatea senzorilor de pe admisia cu aer si a celor de pe evacuare si nu in ultimul rind turbocompresorul. Bafta !

    Trimis de pe al meu HTC U11 folosind Tapatalk
     
  18. Florin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010
    Salut,
    Am o dilema: detin un A4 B8 2010 136 CAGB si pe VCDS imi arata presiunea mare la senzorul DPF. Am schimbat pana acum 2 senzori, marca Bosh, am facut adaptare de fiecare data. Mentionez ca masina merge foarte bine, nu am eroare in bord.
     
  19. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Pune senzor original.

    Sent from my Huawei P20 using Tapatalk.
     
  20. Florin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010
    Salut,
    Ce marca, de senzor presiune diferentiala, ai cumparat ?
     

Distribuie pagina asta