1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
  2. Florin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010
    S-a demontat greu filtru de particule ? pe unde l-a demontat pe langa filtrul de aer sau pe sub masina ? Am inteles ca este mai complicat de demontat/scos pentru ca trebuie sa desfaca turbo, mai multe cam tot ce inseamna partea dreapta la motor.
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    S-a scos pe sub masina, pe sus nu este loc. La mine fiind quattro si cutia de viteze mai mare, a iesit destul de greu, fiind spatiul stramt. Nu s-a desfacut turbo de pe masina. S-au slabit suruburile de la cadrul motor, cardan si ce a mai fost pe acolo. De intrat a intrat mult mai repede inapoi.
     
  4. Fitty 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 combi , 2013 , 2.0TDI 177hp , cod motor: CGLC
    Salutare baieti.Am si eu o nelamurire in legatura cu valorile din screenshot-uri,daca sunt ok sau nu.Circul predominant in oras insa mi se pare,totusi,ca isi face regenerari cam des(dupa ~300km de mers numai in oras) si nu stiu daca este in regula sau nu.
    Toate datele sunt colectate cu masina pe loc,nu in mers.
    Nu am erori in bord si nici la scanarea cu VCDS.
    Multumesc anticipat.[​IMG]
     
    Ultima editare: 5 Noi 2019
  5. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Dacă mergi predominant in oras si mai stai si prin ambuteiaje, e normal sa isi faca regenerari la 300 km, ca valori arata relativ ok. Cred ca ar fi ok sa iti inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala si sa il adaptezi pe cel nou.
     
  6. NCAgeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,B8 ,2013
    Va salut! Ma confrunt cu o problema.Masina scoate in turatii mari un sunet ca o pierdere de gaze(un suierat,dar nu de turbina).mentionez ca a fost verificata turbina si geometria curatata,egr si racitor de gaze,ba chiar si multe garnituri pe evacuare schimbate.Nu stiu ce sa i mai fac(5 service uri si nu da nimeni de cap) Sa fie dpf ul de vina?Sa fie gaurit :)) ?Sau o idee ce ar putea sa fie? Atasez o poza. Audi b8.5 140 mii km 2013 143hp cod motor CJCA. HELP!!!!
     
  7. Florin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010
    Salut,
    Cum functioneaza DPF-ul dupa curatare, esti multumit ? Cum sunt regenerarile ? Aceeasi problema am si eu la presiunea diferentiala care este destul de mare. Peste o saptamana am sa il trimit si eu la curatat tot la aceesi firma. Multumesc
     
  8. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    Dacă pui motorina premium de la Mol își face regenerare mai rar, cel puțin asta am observat la mine.
     
  9. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @Florin audi sunt multumit, dupa cum am mai spus, de faptul ca masina are un comportament mai dinamic la turatii joase, adica trage mai bine. De regenerari, nu-ti pot spune cu certitudine daca au crescut intervalele ca nu sunt obsedat de el, il verific destul de rar, cand o vad ca incepe regenerarea, daca am posibilitatea mai merg cu ea, daca nu... next time.. Oricum, daca sunt modificari, nu sunt wow de ordinul... 500-700 km. Oricum, in functie de caii putere si de cutia de viteze, regenerarile variaza fff mult. A mea este 177 + soft, manuala + quattro.
     
    smurff și MDU apreciază asta.
  10. BlackSmith

    BlackSmith 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0 TDI CAGA, Multitronic
    Salutare,

    Am o problema cu acest senzor de temperatura gaze evacuare a masinii din semnatura, care nu e complet dus, dar arata cate-odata valori aiurea. Cand accelerez imi arata 180-190 grade iar cand sta la relanti, arata doar 20 grade, iar masina tremura. Codul aratat de VCDS e ENG106429 si nu reusesc sa indentific acest senzor. Cum as putea afla acest lucru ca sa il pot inlocui? Am fost cu masina si in reprezentanta in Cluj si mi-au zis ca masina e ok.

    Va multumesc,
    Mihai.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia nu e o eroare, este o informatie.
    Care, daca o puneai completa, iti da mura in gura.


    ENG106429 Exhaust gas temp. before turbocharger
     
  12. BREICAN.B. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2019
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A4 2.0 2015
    Salutare,
    Sunt posesorul unui Audi A4 2.0 din 2015, 172.000 km. Am luat masina de curand, am fost la reprezentanta VW si acolo au gasit 2 erori: sonda de oxigen si ventilatorul. Ei au spus ca nu are rost sa investigheze aceste doua erori, pe care le-au sters, si problema ar fi filtru de particule, si trebuie avut in vedere intr-un viitor apropiat si ca trebuie schimbat. Mi-a aparut intr-adevar o singura data martorul in bord de filtru de particule imediat dupa ce am plecat din service/ reprezentanta, dar am iesit imediat in afara localitatii am mers si a disparut. A trecut o luna si nu a mai aparut martorul de filtru, in schimb erorile de sonda lambda si ventilator sunt aceleasi, reapar. Ma puteti ajuta cu o parere? Trebuie schimbat filtru sau sa incerc pe rand sa schimb sonda lamda, etc.. Multumesc
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste senzorul respectiv si ventilatorul (din cauza senzorului se aprinde martorul dpf)
     
    BREICAN.B. apreciază asta.
  14. terrymada 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Vezi sa nu fie retezat DPF-ul fix pe gatul sudurii dinspre galeria de evacuare. Se intampla daca nu se mai monteaza suportul de fixare. Am vazut una intr-un service al unui prieten desfacuta a 3-a oara pentru schimbat garnituri la galerie si si-au dat seama ca exista o cu totul alta cauza. Privit cu motorul oprit nu se observa deloc taietura. In principiu cu motorul pornit la relanti ar trebui sa apara si ceva gaze dar extrem de putine. Se poate suda inapoi profesionist si fixa corespunzator. Pe langa, mai sunt si 2 conducte (nu mai retin rolul lor) care prezinta acelasi pericol de rupere daca nu sunt fixate corect. Problemele apar cand se umbla la cutie si nu se mai monteaza totul inapoi ca la carte.
     
    smurff apreciază asta.
  15. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    De vreo 3 saptamani masina mea isi face regenerare foarte des. Daca pornesc acum dupa vreun minut incepe sa fumege, dupa vreo 5-10 minute se opreste din fumegat si nu mai scoate gram de fum. Daca o pornesc din nou iar fumega si tot asa face. Nu am iesit in afara orasului deocamdată. Pe engine nu are nici o eroare nici in bord nu am nici un martor aprins. Atasez o poza cu valorile măsurate aseara si va rog sa imi spuneti daca aceste valori sunt in regula.
     
  16. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    Bagă motorina premium de la Mol, o sa facă mai rar.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. Alexndru

    Alexndru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C6 FL 2.0 CAHA 2011
    Va salut. O parerea despre valorile acestea ? Presiunea mi se pare cam mare. In rest cum se prezintă? 2.0 caga multitronic. Va multumesc!
     
  18. iliecorneliu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 quattro 2012
    Salut,

    Pai asta scrie in manualul de mentenanta pentur motorul de 2.0L TDI, La tine vad ca e 0.21 l ....
    upload_2020-1-30_16-45-21.png
    upload_2020-1-30_16-47-52.png
     
  19. vladsorin

    vladsorin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAHA Quattro, 2009
    Buna dimineata! Am si eu o mica curiozitate, mi-am cumparat o clona de VCDS 19.6 si nu ma lasa sa accesez DPF, ideea e urmatoarea tips-urile de la toba de esapament se afuma... am observat ca restu de b8 2.0 tdi au tipsurile curate, la mine se murdaresc dupa vreo 200km max. este posibil ca masina sa nu mai indice daca DPF e infundat? Am fost cu ea la service cand am facut revizia acu o luna si mi-a zis ca nu are nicio eroare, asta apare si pe clona de VCDS.
    Care ar putea fi cauza tipsurilor murdare de fum?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si cum anume ai incercat "sa accesezi DPF" ?
     

Distribuie pagina asta