1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Pentru domnul dorru, "Intrebare... Daca merg cu masina in treapta a treia turata 2500--3000 ture cu viteza constanta ar trebui sa inceapa regenerarea.( am cutie automata )"
    Nu stiu ce sa zic, ideea este ca am mers de foarte multe ori, intentionat pe manual, pentru a se face regenerare inainte de termen (mai sigur spus atunci cand doream eu, pentru ca ma deplasam pe o distanta lunga) si de multe ori dupa 10km parcursi a doua zi de la aceasta procedura ventilatoarele erau pornite cand opream masina. Am renuntat sa incerc sa mai "pacalesc" sitemul. La mine nu a tinut.
     
  2. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Eu am reusit ...am trecut pe manual treapta 3 2500- 3000 ture ....rulat 30km dus 30 intors ( mentionez ca nu am tinut constant turatia si viteza ...nu mi.a permis drumul) dar si.a facut regnerarea.... a mea avea 1000 km de cand nu.si mai facuse.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  3. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    De ce la mine i maxim 80g la oil ass mass si unii colegi pe aici merg bine merci cu 150, 200 g? E mai mic FAP ul meu? Marketing?
     
  4. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Va salut

    Referior la gradul de incarcare. Ceva pareri despre valorile DPF-ului meu ? Sunt putin ingrijorat din cauza oil ash volume.

    Eu am 0,24 iar in bord am 230.000km, real nu stiu daca sunt. Cat ar mai duce DFP-ul ? Merci.

    7F310066-B9CC-42F5-A63F-53F9224EECE5.jpeg
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca ai km dati inapoi. La un volum de 0,24 L ai in jur de 350-370k km.
     
    NicuB8, MRR și Barbu iulian apreciază asta.
  6. Barbu iulian

    Barbu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 avant, 1969 diesel cod CAGA, cutie 8+1 multitronic, an 2010
    Referitor la aceasta valoare, exista vreo limita la care nu mai ai ce face cu DPF ? Ar trebui sa am ceva ingrijorari legat de valoarea oil mass ? El functioneaza foarte bine, nu am avut niciodata mesaj in bord precum ca trebuie sa ii fac regenarare fortata sau altceva.
    Presupun ca la acesti km ar trebui sa fie cam la sfarsitul vietii. Merci anticipat
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Undeva la 0,40L se inlocuieste DPF-ul. Teoretic asta ar insemna undeva in jur de 600k km.
     
    marian344, Barbu iulian și MRR apreciază asta.
  8. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    De 10 mii/km am observat de vreo 3 ori pornea electroventilatorul dupa ce opream masina si ca inceput sa se negreasca toba. Sa fie in regenerare ?
    Astazi nu am oprit masina pentru ca mi-am dat seama ca isi face regenerare (statea la 1.000 de ture). Am lasat-o 10 minute dar tot nu a scazut turatia. M-am urcat si am facut 5 km pe manual la 2.400 ture si apoi a scazut turatia. Abia maine ajung la diagnoza. Sa fie problema ca am oprit-o intrerupand regenerarea ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi chiar nu cititi nimic din ce s-a tot scris pe forum ? Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  10. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    A folosit careva solutii de curatare a filtrului de particule in amestec cu carburantul, Credeti in aceste solutii lichide? Isi fac efectul sau e o chestie pur comerciala?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am folosit eu si m-am gasit bine. Produs de la Arexons.
     
  12. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Salutari! Detin un audi a4 b8 2014 2.0 TDI si ma nelamureste o chestie, in timp ce opresc motorul si incepe sa raceasca, ( numai cand se porneste ventilatorul) se aud suntele din videoclip, ca un metal ciupit sa zic, eu am videoclipul meu dar nu merge sa-l postez, asadar am gasit un video cu un sunet asemanator (insa la mine nu se aude asa tare)
    Poate fi vreo problema?

     
  13. danny_iuly 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 2.0TDI 177hp, CGLC, 2013
    Cand merge ventilatorul dupa oprirea motorului, inseamna ca s-a oprit regenerarea filtrului de particule. Pentru mai multe detalii citeste aici in acest topic. Sunetele auzite sunt de la filtru de particule, care ajunge la o temperatura ridicata in timpul regenerarii.
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  14. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Deci nu semnaleaza nicio problema nu? Multumesc frumos
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Citeste integral acest topic dedicat unde ti-a fost mutat mesajul.
     
    Legendaryftw apreciază asta.
  16. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor . Am o intrebare, la masina mea o fost scos filtru de particule ,si acum vreau sa pun unu nou inapoi ,pentru ca in anglia te obliga sa il ai la verificare ,Intrebarea este, trebuie si umblat la soft ? sau doar il pui si ii ok ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu umbli si la soft.
     
  18. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Nu se poate fara ? pentru ca la mine nu se aprinde nici martor dpf, nici check engine ori sunt scoase becurile din bord, si egr ii desfiintat, asa am cumparat masina
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tocmai din cauza asta nu se aprinde, deoarece a fost facut din soft DPF si EGR OFF.

    DPF-ul nu are martor in bord, iti apare direct pe FIS.
     
  20. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Mersi mult, deci trebuie umblat si la soft
     

Distribuie pagina asta