1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Voicu Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 cnha, quattro, 2.0 tdi, 190cp, 2015
    Este si pe B8(2015, cod cnha). Multumesc pt link-ul respectiv Marian, m-am lamurit, deci consumul e aproximativ 1L la 1000km, asadar mai am ceva de mers pana la mesajul de avertizare.
     
    MDU apreciază asta.
  2. Satori 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2019
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A4, 2011, CFCB
    Va salut,
    Va prezint si eu niste valori ale DPF. Ce credeti, cum sunt acele valori ? Doar ce am venit de la Bucuresti pe autostrada, am mers in regim pentru regenerare si a scazut considerabil nivelul de funingine, era vreo 16 grame. Masina are 270.000 km. Multumesc.
     
  3. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Salutare tuturor.
    Ma ingrijoreaza valoarea de la "masa cenusa" . Nu e aprins nimic in bord. Totul functioneaza corect. A4 1.9 TDI B7 ..Un sfat ?

    1548278904813447130506.jpg
     
  4. Petrica Postea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2013
    Buna ziua! Ieri am avut nesansa sa mi se aprinda in bord mesajul "adblue system fault 1000 km not restart car". La o diagnoza mi-a iesit eroare P204F00 Sistem Adblue (banc1)- Rateu in functionare.
    Acum aprox 1 luna am alimentat cu 10 litri.

    Este vorba despre un Audi A4 B8 2015
    Va rog sa-mi spuneti cat de grav este. Multumesc!
     
  5. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Eroarea este intermitenta sau permanenta? Ai sters-o si a reaparut? Daca nu rezolvi problema, se va intampla exact ce scrie in mesaj: peste 1000 de km nu iti va mai porni masina!
     
  6. Petrica Postea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2013
    Da, este permanenta. Am sters-o dar inca ramane!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa-ti spuna si cum remediezi. In general la problema cu Adblue se inlocuieste tot sistemul sau doar o parte: incalzitor, traductori, senzori, etc. Mergi la profesionisti in diagnoza care stiu exact sa-ti spuna cum remediezi si pe urma mergi la mecanic sa remedieze / inlocuiasca ce trebuie. Aici in Bucuresti sunt profesionisti care te pot ajuta. Pe unii ii gasesti in aria de prestari servicii
     
  8. AlexStan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat
    Salut,

    Fix de aceeasi problema m-am lovit si eu astazi. Luni a fost completat lichidul adblue la reprezentanta Audi. Masina in cauza este un Audi a4 facelift, 2015, 190cp. Din cate am citit este o problema comuna. Am sa revin cu noi informatii pe masura ce le voi descoperi.

    Multumesc!
     
  9. Petrica Postea 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2013
    Am citit pe niste forumuri straine ca la unii s-au rezolvat cu un update de soft. Cica ar fi si o campanie de rapel pe acest adblue. Acum cine stie cat de priceputi sunt inginerii nostri din romania.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tocmai din cauza asta va spuneam sa mergeti la reprezentanta pentru ca si eu stiam de rechemare adica TPI/ TSB.
     
  11. AlexStan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat
    Sper ca s-a rezolvat problema. Aseara m-am jucat cu un tester mai vechi ce il detineam si cu toate ca nu am vazut in intregime modulul engine, am sters eroarea stocata (nu a reusit sa imi identifice si codul erorii). Desi stersesem eroarea, in bord avertizarea a ramas activa. De dimineata am plecat cu masina spre o diagnoza cu un tester mai nou (vag com 18.9) si pe drum eroarea a disparut .

    Multumesc!
     
  12. ghergut 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    Huși
    Masina:
    A4 b8 2010
    Va salut
    Ma poate ajuta cineva cu o parere la dpf-ul meu ?(270.000 km), multumesc
     
  13. Steinhardt 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI CJCB 2013
    salut, nu inteleg ce inseamna diferența intre cele 2 presiuni, valorile sunt citite cu obdeleven de la un b8 cjcb 164.000km. pe forum am vazut ce au postat alti colegi si nu am vazut o diferenta asa mare la ei. Trebuie sa imi fac griji?
     
    Ultima editare: 18 Feb 2019
  14. Alex S. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Fabia 1, 2007, 1.2
    Salut! Sunt posesorul unui A4 b8.5 facelift 2015 euro 6. Cod motor: CSUB
    Am martorul motor aprins in bord de când am luat mașina ( aproape o săptămână).
    Pe tester apare o singura eroare : P2002 Efficiency Below Threshold
    Am fost la un service, am făcut o regenerare forțată prin vcds, a dispărut eroarea iar după 50 de km a apărut din nou.
    Mecanicul care a făcut regenerarea a spus că aveam 50g in filtrul de particule, după ce am mers aproximativ 15 minute s-a terminat regenerarea la 6g .
    Exista posibilitatea sa fie defect senzorul G450 ?
    Am atașat o poza cu presupusul senzor. Problema este că am observat că sunt 2 senzori, fix la fel, unul langa celalalt.

    [​IMG]
     
  15. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Din iulie 2018 detin un B8.5 2.0 CJCA multitronic. Nu am dat mare importanta la tobe care erau afumate inca de atunci, dar de cateva luni am observat ca uneori imi da fum la accelerare, da un puf cat de cat consistent si apoi nu mai da deloc. Am verificat valorile la DPF si la injectie, le atasez mai jos, poate imi spune cineva daca sunt ok.

    Fostul proprietar a spus ca cei de la reprezentanta i au pus softul pentru dieselgate. Am fost sa verific versiunea de soft si este ultima versiune, adica urmatorul update dupa dieselgate. In decembrie am fost sa schimb uleiul la cutie la porsche pipera si mi au facut si adaptarea cutiei. Timp de 3 4 saptamani cutia statea in presiune mai mare fata de cum statea de obicei si toata perioada asta am observat ca DPF-ul isi facea regenerari dese. Dupa ce si a revenit cutia, n a mai facut regenerari. Daca stau pe loc si o turez, da pufuri mici de fum ceea ce nu cred ca e normal.

    Este posibil ca DPF-ul sa fie terminat si sa fie nevoie sa il anulez ? Poate fi o problema in alta parte ? Masina nu are soft de putere, este intact asa cum a fost pus la reprezentanta, nici nu planuiesc sa i fac in viitor.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti cumperi altul nou. Nu arunci piese de pe masina. Se gasesc DPF-uri noi la pret bun, produse AM.
     
    MDU apreciază asta.
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Sincer nu mi convine sa cumpar unul nou original care e peste 1000 de euro si nici nu m as risca cu AM sau DPF-uri universale. Crede-ma, nu suport fumul la o masina, mai ales la a mea, dar sa dau 1500 de euro pe un DPF care probabil nu e la fel ca cel de fabrica si la ce trafic avem noi....se va distruge mult mai repede...prefer sa-l anulez. Nu e ca si cum statul mi ar oferi asa multe pe tava cat sa zic ca s-ar merita.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca nu ai bani de intretinere daca asa gandesti si masina asta care ti-ai cumparat-o nu o poti intretine. Restul sunt povesti.
     
    Alex3 apreciază asta.
  19. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Valorile de la DPF sint in limitele normale si asemenea si corectiile pe injectoare. Fumul nu vine de la filtrul de particole sau de la incapacitatea lui de a-si face treaba, fumul intotdeauna vine de la injectie sau de la un mecanism motor cu uzuri avansate. Am vazut masini cu dpf anulat care mergeau perfect si nu scoteau gram de fum si am vazut masini cu uzuri mici si kilometrii putini ce scoteau fum din diverse cauze de gestiune a motorului. In cazul de mai sus cred ca este nevoie de o diagnoza amanuntita pe electrica motorului si pe toti senzorii ce pot influenta aparitia fumului ( MAF, MAP, sonda lambda, egr, etc ) si apoi se poate trage o cocluzie pertinenta. In principiu daca unul din senzori este decalibrat, va "pacali" ecu motor sa injecteze motorina atunci cand nu trebuie si de aici fumul din esapament.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
    smurff, rotitza, Common Joe și alți 3 apreciază asta.
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Multumesc @Bogdan123 , o sa le iau pe rand la verificat.
     

Distribuie pagina asta