1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B8 si B8.5

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 28 Mai 2012.

  1. Laurentiu Luputi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2008, 2.0 Diesel, CAGA
    Salut, sunt nou pe acest forum (desi in timp am mai citi cate ceva din ce s-a scris pe aici), incerc sa caut informatii despre P2453 () in cazul unui A4 B8 2.0 diesel, din 2008, CAG si nu am reusit sa extrag informatie foarte relevanta...
    Deci, daca ma poate ajuta cineva, mi-ar fi de mare folos.

    La testul pe care l-am facut in urma becului de engine check aprins, obtin eroarea de mai jos.
    Ma intreb daca e senzorul dus, sau filtrul de particule face probleme...?
    Cateva valori masurate:
    Particle filter: difference pressure = -6 hPa
    Particle filter: offset for differencial pressure = -10 hPa
    Particle filter: field regeneration request status = 0
    Particle filter: field regeneration lock status = 0
    Particle filter: scoot mass calculated = 10.24g
    Particle filter: scoot mass measured = 6.19g
    Particle filter: kilometers since last regeneration = 204976m
    Exhaust gas vol. flow particle filter = 30.6 m3/h

    Mersi anticipat!

    Sunday,21,April,2019,18:07:32:00007
    VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 10 x64


    4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [032] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
    P2453 00 [096] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    [​IMG]
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai senzorul de presiune diferentiala defect. Presiunea diferentiala negativa nu este normala. Gasesti codul senzorului de presiune diferentiala pe Bosch, in acest topic.
     
  3. Laurentiu Luputi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2008, 2.0 Diesel, CAGA
    Okay, mersi paulkf.
    Voi cumpara acest senzor Bosh: 0 281 006 005

    Si voi face adaptarea senzorului, urmand pasii:
    Key ON, Engine OFF
    [Basic Settings] (in modulul Engine)
    Select Adaptation of diff. pressure sensor particulate filter
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    Select Resetting of learned values of difference pressure sensor
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    [Done, Go Back]
     
  4. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut. Am văzut că își face masina regenerare, dar a trebuit să o opresc. E prima dată când nu o las sa termine. Pe tester apare ca si-a facut, dar e ciudat.. Puteti sa interpretați valorile acestea? Masina are 240k km. E ok oil ash pt 240k ?
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cam aia sunt km pentru 0,2 L cenusa.
     
  6. Ioan Romica 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 acjcaf 2013
    Salut,
    La senzorul din imagine îi vine doar un furtunas pe un picior iar la celalalt circa 2 cm de furtun care ramane suspendat. E normal ?
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
  8. Ioan Romica 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 acjcaf 2013
    Multumesc !
     
  9. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna ziua! Stiti ce reprezinta ultima valoare din imaginea de mai jos? Trebuie sa ma pregatesc de un dpf nou? Masina are 237ooo km si merge foarte bine. Valoarea a fost citita cu un ross-tech original cu licenta activa.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Stai linistit. Cand iti va ajunge oil ash volume la 0,4 L, abia atunci sa-ti faci probleme sa inlocuiesti DPF-ul. Asta inseamna aproximativ 600.000 km.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  11. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Eu am spre 300.000km si sunt pe la 0.18-0.22l cu regenerare intre 1000-1300 km.
     
  12. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Era super daca pe langa atat de multe avertizari pe care le afiseaza un BC de audi sa fi fost o mare avertizare pe timpul regenerarii de culoarea verde sau sa fi aparut scris cu verde ceva legat de regenerare, asa stia toata lumea ca este ceva normal si nu se alarma. Cum au stiut sa puna avertizare galbena cand se infunda dpf-ul puteau pune si avertizare verde cand acesta intra in regenerare. Ideea e ca nu au vrut ca pana la urma cand masina e limitata la 2000rot/minut scoti din buzunar cat nu face, renunti chiar si la consult medical pentru masina. V-am salutat, asta e, nu avem ce face sau poate ne mobilizam toti, facem o petitie si ii rugam sa ne ajute pe viitor cu aceasta optiune inca neintrodusa.
     
    Cipoc și smurff apreciază asta.
  13. Robert Manea 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2011
    Salutare, ma puteti ajuta va rog cu o interpretare a valorilor pentru filtrul de particule? 196.000 km
    Multumesc!
     
  14. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut. De ce soot mass este cu minus? Am eroare de discrepanța pe motor. Are legatura cumva? 240k km. Motorul la 90 de grade.
     
  15. Bodea Catalin

    Bodea Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4,2.0 tdi,2014
    Salut, ce pareri aveti despre aceste valori ale dpf-ului, masina are 170k km si este din 2014, 2.0 TDI 150 cp.
    Mulțumesc.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sunt in "grafic". Nu este nimic de ingrijorat.
     
  17. Alex S. 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Fabia 1, 2007, 1.2
    [​IMG]
    Părere despre stare DPF ?
    Eroare permanenta p2002, cumpărată în aprourma cu aproximativ 10k in urma, de la un samsar care a luat-o din Belgia de la o firma (revizii la reprezentanta) plecata plecată din Belgia cu eroarea prezenta.
    A fost supusă unei regenerări forțate in mers reușită cu succes, dar eroarea nu a dispărut.
    Schimbat senzor presiune gaze de evacuare.
    Are 255k km din 2015, face 4 ani in toamna.
     
  18. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    Va rog o parere despre valorile pentru DPF de mai jos.
    Masina are softul de dieselgate si stage 1; iar regenerarile le face cam la 250 km.
     
  19. Florin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 2010
    Salut!Va rog o parere despre valorile pentru DPF de mai jos,ma intereseaza mai mult difference pressure, mentionez ca regenerare a efectuat o in fiecare zi in ultimele 3 zile in conditiile in care am rulat numai in afara orasului,mers sportiv.Credeti ca este cazul sa schimb senzorul de presiune? in bord nu am nici o eroare. 2.0.tdi 265000km.
     
    Ultima editare: 29 Iul 2019
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Salut,
    Ma puteți ajuta si pe mine cu niște păreri?
    Astăzi in trafic, întîmplă ce ma deplasam cu noua mea mașina automata, la un momendat nu mai scădea turometrul sub aproximativ 1500 rot/min.
    La oprire, când am pus pe P, am văzut ca și arunci relanti-ul este aproape 1000. Am oprit mașina și au pornit la 1 min, radiatoarele.
    Eu bănuiesc ca a intrat in regenerare, așa este?
     

Distribuie pagina asta