Filtrul de Particule / DPF si/sau Catalizator la A3 8P - curatare - inlocuire - eliminare

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Laurik03, 21 Mai 2014.

  1. AlexTT

    AlexTT 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Dambovita
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 103 KW
    Am rasfoit si eu forumurile si am ajuns la aceeasi concluzie, dar aveam nevoie si de un respus mai cert. Mai ales ca la rar mi-a bifato cu filtru. Multumesc pentru lămurire.
     
  2. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Salutare,
    A mai curățat cineva DPF la Odorheiu Secuiesc www.filtreparticule.ro?
    Filrtul meu era încărcat peste limita nominala, si deja imi făcea probleme pe evacuare, din cauza presiunii, si regenerarea nu-și mai făcea treaba.
    Si am zis mai întâi să-l dau jos si să-l duc la curățat împreună cu catalizatorul.

    Nu am de gând să-l elimin, nu mi se pare ok sa scuip funingine...
     
  3. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista firma buna care stie ce trebuie sa faca in Romania pentru ce cauti tu. Cumperi DPF nou din Polonia cand al tau va deceda.
    Cand o sa gasesc firma o sa-ti dau si link de unde sa-l iei.
     
  4. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Mersi de sfat,
    Planul A este sa-i fac o curatare celui existent sa vad cat tine;
    Planul B era sa-l inlocuiesc in cazul in care cel curatat se infunda din nou.
    Daca stii o sursa sigura de unde se poate achizitiona unul nou, bun...apreciez! :beerchug:
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    @LucianP Dupa ce demontezi filtrul porneste motorul si dai cateva acceleratii ,daca scoate fum nu monta nici un dpf pana nu rezolvi problema
     
  6. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Da, azi am primit vestea cea proasta de la baietii din Bucuresti care se ocupa de curatare DPF...este praf filtrul meu :3sadwalk:
    upload_2018-5-9_13-12-54.png
    I-am zis sa-l arunce direct la gunoi.
    Astazi au dat baietii si turbina jos si fac o verificare...

    Trecem la Planul B
    @Cristi ai ceva informatii legat de firma din Polonia care mi-ai recomandat-o? Mersi!

    Am cautat pe net variante aftermarket, si ca producatori am gasit WALKER, ERNST, MTS...
    N-am idee care o fi mai bun din astia, dar WALKER este varianta cea mai scumpa...
     
  7. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ii mai gasesc ca si site dar stiu persoane care au cumparat de la ei si au peste 100.000 km cu DPF-urile, fara probleme pana acum.
     
  8. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Mersi de raspuns...
    Din pacate am doua zile de cand sun si caut in continuu filtru de particule/funingine nou pe Romania, si nu gasesc pe stoc si la un pret decent :3sadwalk:
    Tind sa cred ca-l voi elimina, desi nu-mi place deloc varianta asta...
     
  9. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  10. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    oo mersi :)
    Le-am lasat un mesaj pe site-ul lor si o sa-i sun maine cred, am cautat pe JMJ si la noi pe site-uri dar am gasit doar pentru tractiune fata...Mai cautam...
    Ma crezi ca am invatat de acum toate melodiile de HOLD de la site-urile auto de la noi la cat am sunat, incat am inceput sa le fredonez? :whistle2:
     
    Ultima editare: 10 Mai 2018
  11. Sebisebisebi 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare
    Am si eu o intrebare pentru cei care au anulat Catalizatorul, cei care au teava goala, cum e cu gazele la ITP/RAR ?
    Unii spun ca nu mai treci verificarea, am un verisor care are un alt motor diesel de 2.5, a anulat catalizatorul si nu are nicio problema la verificare (asta in Austria, unde la ei nu tolereaza gazele) chiar persoana de la verificare i-a spus ca nu schimba nimic catalizatorul si i-a aratat si lui ca e in regula cu gazele fara DPF.
    Deci la cod motor BKD cum e cu gazele fara catalizator, se trece sau nu verificarea ?
     
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Ambition Sportback 2006, 2.0 TDI BMM 170hp / 410nm PowerTech Stage1+ (noDPF, noEGR, noCAT)
    Daca scoti DPF-ul scoti implicit si catalizatorul, si eu stiu ca esti ok la ITP, insa deobicei nimeni nu da DFP-ul jos fara catalizator pentru ca impart aceeasi incinta.
    Fara catalizator nu mai treci ITP-ul.
     
  13. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    BKD nu are DPF, are doar catalizator.
    BMM are doar DPF, fara catalizator.
    (am de amandoua si la BMM am schimbat recent DPF-ul)

    Noxele nu mai au cum sa iasa in limitele normale, si implicit nu vei mai trece ITP-ul daca scoti oricare din astea.
    Asa din auzite sunt multe povesti, dar realitatea este ca odata ce ai scos acele elemente de filtrare, iti ies toate noxele pe teava.
     
  14. Sebisebisebi 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Bine si atunci la el care e treaba? Masina am vazut-o personal, nu are absolut nimic legat de catalizator sau dpf (dpf nu are cum ca e din 2001), are downpipe, teava goala pana la finala unde si-a pus o finala sanatoasa sa ii urle.
    Are un motor de 2.5 in 6 cilindri in linie, e resoftata la 220cp, tocmai ce a schimbat inapoi toba finala pt ca nu putea trece verificarea cu cea mare, a trecut verificarea asa cum e masina fara catalizator, asta avand in vedere ca e in austria nu pe la noi unde se mai inchide cate un ochi, la ei nu se iarta nimic nici un bec ars.
    Care e treaba cu masina aia? Masinile vechi polueaza mai putin ca astea mai noi sau?
     
  15. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebi am rugamintea sa discutam la concret despre motoarele din topicul asta nu despre motoare 2.5 TDI si altele care nu exista montate pe A3 8P. Tu faci ce vrei si procedezi cum crezi. Ti s-a explicat ce se intampla cand elimini catalizatorul si DPF-ul. In primul rand asa ceva este ilegal si asa vrea sa nu mai dezbatem suibiecte despre ilegalitati aici pe forum. In particular discuti ce vrei si despre ce vrei. Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu este ilegal sa faci nici unul din lucrurile mentionate mai sus, cel putin nu in Romania.
    De la "a nu fi conform" la ilegal este cale lunga.

    Noxele ies 100% si cu DPF Off, am facut ITP-ul la mai multe masini fara nici o problema si/sau spaga.
     
    Fallen apreciază asta.
  17. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Este ilegal si in Romania sa faci asa ceva, si service-urile care fac asta vor fi aspru amendate, deoarece n-au autorizatie sa faca astfel de modificari. :angrymod:
    Parerea mea este sa va potoliti cu anulatul filtrelor de particule si a catalizatoarelor de pe masini, pentru ca nu mai tin mult masluielile astea.

    Urmariti discutiile de mai sus, se poate gasi un DPF la un pret convenabil, si care sa tina, daca este intretinut corect.
    Nu este usor sa gasesti in Romania asa ceva, deoarece nu exista inca piata pentru piesele astea, dar am o presimtire ca lucrurile se vor schimba intr-un an.

    Astazi de exemplu RAR a anuntat ca va demara controale in toata tara si va sanctiona toate service-urile care fac astfel de modificari ilegale.

    upload_2018-7-11_23-4-15.png
     
    Ultima editare: 11 Iul 2018
  18. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand le-am spus ca este ilegal, nu m-au crezut. :) Eu stiam deja de asta si mai sunt si alte legi care se pregatesc pe tema asta inclusiv I.T.P.-urile vor avea grave probleme (li se va retrage licenta) daca vor mai trece masini de I.T.P. fara DPF si/sau catalizator. In loc sa zica merci ca sunt anuntati ei cauta portite ca poate, poate. :)
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deci pe viitor aveti grija unde lasati masinile noaptea, vor incepe sa dispara DPF-urile precum catalizatoarele cu ani in urma! :)
     
  20. LucianP

    LucianP 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Înainte furau DPF-uri și catalizatoare pentru materialele folosite in filtre.
    Acuma le iau să le vândă in târg de-a întregul.

    Da eu nu-mi fac prea multe griji, dacă reușesc să-l scoată de pe a mea, le dau eu banii de manopera :haha:
     

Distribuie pagina asta