1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si/sau Catalizator la A3 8P - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Laurik03, 21 Mai 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta afli tu singur daca te uiti la motor. Nu suntem la ghicitoare aici, din pacate. Sunt si cu DPF si fara.
     
  2. Adrian 1983 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A3 8P BXE 1.9TDI 2009
    Cum imi dau seama sau mai bine spus unde ar trebui să mă uit la motor?
    Sau ce sa caut?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In partea dreapta a masinii se vede DPF-ul. Sau in sticker-ul cu dotarile masinii din cartea service sau cel din portbagaj sau dupa decodarea VIN. Tot ce intrebi tu s-a mai explicat pe forum in ultimii 11 ani de zeci de ori pana acum. Fa un efort si cauta singur si mai ales ajuta-te singur avand deja la dispozitiei toate informatiile necesare.
     
  4. George-Adrian

    George-Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 140 CP, 2012, CFFB, 201000km
    Salut,
    Masina Audi A3 8P 2.0 2012 cod motor CFFB, 218.000 km, 80% condus pe autostrada din care 20%, cand intru pe autostrada 15-25 km 2.800-3.300RPM.
    O sa va povestesc ce mi s-a intamplat cu scopul ca poate cineva ma poate ajuta cu un sfat, o indrumare. In mers s-a aprins mare martor DPF, fara alte simptome. Oprit masina la destinatie, repornit, martor stins. Preventiv am mers imediat pe autostrada 20 km dus - 20 km intors, 3.300 RPM, nu a mai aparut nimic, dar erorile erau acolo. Apoi mers la service, dat jos DPF, trimis la "curatatorie", pus inapoi pe masina. Final martor engine pe bord, eroare P2454 ce nu poate fi stearsa (nu s-a folosit VCDS). Ventilatoare motor nu se mai opresc deloc, trebuie sa scot borna de la baterie. E senzorul de presiune gaze defect ? El sa fii fost de la inceput si am trimis DPF-ul la curatatorie degeaba (sper ca nu e chiar degeaba ca mai trag de el cateva mii de km pana la urmatorul "infarct") ? Se putea intampla ceva in procesul de demontare-remontare ? Pe ce cai s-o apuc ? Merci anticipat.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe caile unei diagnoze profesioniste. La cine ai fost pentru diagnoza nu a stiut ce sa faca. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce are de facut.
    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    George-Adrian apreciază asta.
  6. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Deci se pare ca este anulat DPF. Din cauza asta sa scoată fum albastru ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pot fi zeci de cauze. Am o rugaminte: lasa intrebarile si citeste acest forum in integralitate, luni de zile si Google, pentru ca sa inveti.
     
  8. Onitium

    Onitium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8p
    Salut,
    Stie cineva vreo aplicatie de mobil prin care se poate monitoriza incarcarea filtrului de particule la A3 8p 2008, motor cod BMN, 170 cp ? Vad ca VAG DPF nu functioneaza iar pentru aplicatia Torque nu gasesc PID-urile.
     

Distribuie pagina asta