1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    boditza Salut,
    Unde ai făcut update de Soft ? Mersi
     
  2. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Am sters eroarea si a pornit imediat regenerarea. Dupa ce s-a facut regenerarea nu s-a mai aprins martorul , au trecut cateva zile si circa 200 km.
     
  3. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
  4. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Ok mulțumesc !
     
  5. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    Ca un update masina si-a facut regenerare dupa ~1400km, destul de mult fata de ce am avut anterior si merg cu ea cam 40% oras
     
  6. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Am avut probleme cu pompa de adblue si masina nu si a mai facut regenerarea de ceva timp , am urmatoarele valuri care se vad in poza.
    Sa inteleg 24 g este calculat de la ultima regenerare ai 17 g este incarcarea filtrului meu?
    Sunt mari valorile?
     
    Ultima editare: 7 Mar 2019
  7. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Voua vi se aude pompa de adblue cu masina la relanti? la mine se aude ca un “vuiet” din cand in cand.
    E normal?
    Cei care aveti adblue imi puteti spune ce valori aveti voi la cele atasate de mine? Multumesc
     
    Ultima editare: 16 Mar 2019
    Tatomir Claudiu apreciază asta.
  8. Adrian 11 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a6 2.0 2015
    ai rezolvat cumva pana la urama si eu am aceleasi sintome
     
  9. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    Revin si eu cu noutati la problema mea : erori la sistemul de adblue : P20E8 si P20FE
    Am rezolvat problema dupa schimbarea injectorului de adblue la reprezentanta .( Nurvil Rm Valcea).
     
  10. Ionut Stoian

    Ionut Stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Avant A6,C7,3.0 TDI 6V,2013, 4G cu 245 HP,CDUD
    Buna seara.
    Consumul de Ad-Blue nu este constant/liniar ci exponential cu stilul de condus(condus sportiv = consum mai mare de uree) si din ce ati scris mai-sus se pare ca ati mers in afara tarii,pe autobahn cumva,unde nu ati intalnit limitari de viteza?
    Concluzie personala,din experienta mea proprie : mers sportiv = consum ridicat si de Ad-Blue.
     
  11. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    S-a discutat aici acum ceva vreme despre posibilitatea de a identifica "simplu" momentul in care masina isi face regenerare.
    Variantele cunoscute ar fi (cel putin pt modelul cu Multitronic):
    - nu mai functioneaza start-stop-ul
    - nu o mai scoate "pe liber" (nu mai cade turatia la relanti) cand esti oprit
    - daca mergi cu viteze mici (40-50-60km/h nu mai sta la 1000 rpm ci la 1200-1400 rpm)
    - parca o "simti" putin infranata

    Toate variantele de mai sus sunt mai mult sau mai putin evidente (de ex start-stop-ul poate sa nu functioneze si din alte motive). Cred ca intamplator astazi am gasit o varianta mult mai evidenta in care masina semnaleaza regenerarea. Pt cei care au Lap Timer, daca o treci pe manual apar acele patratele care indica momentul ideal in care trebuie schimbata treapta de viteza. Astazi am trecut-o pe manual si acele 4 patratele licareau toate pe rosu desi eram la o turatie mica (2700 rpm). Masina stiu sigur ca trebuia sa isi faca regenerare pt ca cu 6-7 ore inainte cand am ajuns acasa incepuse sa-si faca regenerarea insa eram foarte obosit si am lasat-o asa - dupa ce am oprit-o ventilatoarele lucrand la maxim. A licarit asa pe rosu vreo 4-5 km timp in care am mers constant cu 3400 rpm dupa care s-a oprit (stiu ca am mai patit o data mai demult pe autostrada sa o dau pe manual si sa apara acele beculete rosii dar am crezut ca e un bug al softului).

    Intrebarea mea e: chiar indica regenerarea (indirect) ceea ce am descris mai sus sau e doar o simpla coincidenta? Daca nu indica regenerarea, ce anume ar semnala acele 4 patratele toate pe rosu licarind?
     
    Ultima editare: 14 Apr 2019
  12. Daser

    Daser 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2015
    Locație:
    e.u.
    Masina:
    Audi A6
    Cel mai ușor mod sa-ti dai seama de regenerare este prin afisarea consumului instant in DIS, in mod normal este 0.7, iar la regenerare ~1.0l.
    Am tot incercat cu VCDS sa activez opțiunea dar nu am găsit nimic.
    Din căutări, se pare că unele modele din 2011 au opțiunea asta activa, pt restul se poate activa prin Abrites.
    Nu am incercat, dar știu că merge activata funcția de Lap Timer pt clusterele ce nu suporta, prin acest program.
    Doar părerea mea. N-am apucat sa testez.
     
  13. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Da, deci am invatat-o pana la urma, ca sa zic asa. La mine filtrul de particule se regenereaza de fiecare data, fie ca merg in oras sau afara , intre 260km si 320km parcursi. Niciodata mai devreme sau mai tarziu. Deja cand ajunge la 300km parcursi incep sa ma panichez si urmaresc turometrul asteptand sa se ridice la 800 tur :)) Imediat ies cu ea la o plimbare de cca 12km , pe manual in treapta 3 - pilot automat, viteza undeva la 70km/h. De cand respect asta mi s-a mai aprins martorul in bord sau aerotermele si totul decurge Ok.

    Sa urmariti acest aspect cei care detineti 3.0 BiTdi si Euro5 pentru ca nu la toate motorizarile se intampla la fel.
     
  14. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salut, am 3.0 bitdi 313cp euro 5, de curand s-a aprins martorul motor si spirala care clipea. Pe tester, eroare DPF. S-a incercat regenerare din VCDS si nu a fost permisa datorita erorii pe senzorul de presiune de la DPF. A fost schimbat, apoi nu pornea regenerarea din VCDS datorita incarcarii prea mari. A fost dat jos si curatat chimic filtru.. Dupa curatare si rezolvarea problemelor am iesit cu masina si la drum lung si a fost tinuta pe manual la 2500-3000 rpm vreo 30-40 min cu o viteza de 100-120 km/h. Acum dupa 4-5 drumuri prin oras de aproximativ 50km in total, trafic lejer ca de Paste in seara asta cand am oprit motorul dupa un drum de 4km iar a ramas ventilatorul pornit ca si cum isi incepuse regenerarea. La mine nu creste turatia la 1000 rpm cand isi face regenerarea. Sa fie ceva defect care sa cauzeze asta? Pe VCDS nu am alte erori.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    S-a tot discutat despre regenerarea filtrul de particule, dar sunt sigur ca fiecare motor are modul lui de a o face. La motorul ultra de 190CP pot sa va garantez 100% ca pe loc nu isi face... doar in mers. Am incercat si de alte ori, dar nu se termina in maximul de 10 minute cat aveam eu rabdare sa astept.

    Asadar, ieri de dimineata abia plecat din parcare a inceput procesul. Am lasat-o pornita cel putin 30 de minute... nimic. Pe parcursul intregii zile am lasat motorul pornit in repetate randuri... dintre care si peste 1 ora... La fel nimic. La un moment dat mirosea in jurul masinii ca la cele fara DPF. Astazi imediat dupa plecare a reluat regenerarea. Pe langa cele aproape 950 rpm si putin mai gros zgomotul de la motor nu sunt semnele in mers. Dupa 20 de minute s-a incheiat si regenerarea, ajutata de mine manual deoarece eram in oras. Apa ajunge la 98°C in timpul regenerarii.

    VideoCapture_20190504-200122.jpg
     
  16. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu nu stiu cum de nu simtiti regenerarea. Cel putin la 2.0, nu mai vibreaza nimic, are un sunet mai gros, si cel putin la mine trage de rupe, eu asa imi dau seama.. La 3.0 aceeasi chestie, are un sunet total diferit, asta la un model ce apartine tot grupului vag.
     
    Dumitru Ionut Madalin, cris2017 și DeViAnS apreciază asta.
  17. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Sa incep prin a spune "Sa nu faceti ca mine!"

    Am un A6 C7 vant 190 cp, cu care fac in medie 2.300-2.500 km saptamanal. 95% doar Autobahn. Am ajuns la aproximativ 278.000 km cu el. Mereu am completat cu AdBlue in momentul cand imi era afisata informatia pe bord.
    Mereu am bagat 10 Litri cand imi afisa ca mai am 2.400 km. Am facut asta 2 ani la rand fara nicio problema.
    Solutia AdBlue a fost si de la reprezentanta la inceput apoi de la Shell, Esso, Jet, Aral, mereu ISO 22241. Desi sunt rezident in DE, romanul din mine a efectuat o gafa saptamana trecuta, am cumparat AdBlue de la JET marti si il caram in portbagaj.
    Stiam ca trebuie sa imi vina mesajul pentru ca odata la 5 saptamani bag 10 Litri, vineri dupa mintea mea creata (desi sunt chel) s-a gandit sa puna AdBlue ca sa nu mai balangane lichidul in portbagaj (guster verde pe burta).
    Luni, am efectuat cam 780 km si azi surpriza a venit mesajul AdBlue system fault 1000 km. Am scanat cu VCDS (Marius A. raman dator) si mi-a dat eroarea din poza. Am sters eroarile, rescanat dar pe bord aveam inca eroarea, in VCDS nu.
    Am fost la Audi in Kaiserlautern, dar fiind plin, fara scanare mi-au zis sa vin maine dimineata in general fiind injectorul sau un senzor de temperatura. Am zis ok, i-am strans mana mecanicului si am plecat spre casa.
    Un coleg mi-a zis sa incerc ceva, am incercat nu stiu daca de la procedura aceea dar stiu ca odata ce am ajuns pe Autobahn din nou am prins portiune libera si aproximativ 30 km am putut rula cu ea pe S 180-220 km/h destul de constant cu mici reprize sub 180 unde era trafic mai intens. Dupa o perioada, am observat ca a disparut mesajul din bord. Am intrat intr-o parcare si am vazut ca masina statea la 1000 rpt/min deci isi facea regenerarea. Am lasat masina cam 5 minute pe loc cu motorul pornit am rescanat tot si am vazut ca nu are nicio eroare.
    Am plecat din nou ruland cam 3 km pana am intrat iar pe autostrada si am mers constant in mod Sport o buna bucata de vreme.
    Ajungand acasa am vazut, la stop, ca sta 800 rpt/min aproximativ si mirosea puternic a AdBlue. Am vorbit cu Marius A. (omule iti raman recunoscator) din nou si mi-a spus ca am facut o mare greseala ca am pus AdBlue, fara sa fiu instiintat de bord, deoarece nu e ok, sistemul avand nevoie de Reset-ul pe care si-l face dupa ce esti instiintat. In concluzie nu faceti ca mine, nu alimentati cu solutie daca nu sunteti institati de bord. Sper ca acum dupa ce si-a facut regenerarea si-a resetat corect nivelul si am scapat de problema. La urmatoarul mesaj cu Adblue pe bord, am sa alimentez cu solutie OE.

    IMG_20190507_173650_632.jpg
     
    Andy87, easy via transfer și levelboy apreciază asta.
  18. levelboy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2012
    Locație:
    Heilbronn
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    Experiență mea: în ianuarie am alimentat cu 10l după apariția mesajului de completare. Dat fiind că mai aveam un bidon de rezervă (10l), după circa 2000 km de la completare l-am golit și pe acesta (17l rezervor) fără a fi notificat. Mereu cu AdBlue din reprezentanța. Acum după circa 9000 km, totul in regulă. Însă găsesc utilă recomandarea de a alimenta doar la cerere.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2019
    GT829 apreciază asta.
  19. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Nu cred ca solutia AdBlue a generat problema mea, ca un fapt ultimele 4 dati tot cu AdBlue de la Jet am realimentat. Problema banuiesc ca a fost cauzata ca am alimentat eu de capul meu fara a fi instiintat de bord, astfel probabil am dat peste cap modul cum "gandeste" sistemul si cum isi face acel reset de nivel. Am invatat o lectie, putea insa sa fie dureroasa pentru buzunar.

    FB_IMG_1557254125856.jpg FB_IMG_1557254118424.jpg
     
    ionutjhn04 apreciază asta.
  20. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salut! Cred ca trebuie sa pui adblue cu norma 222241-1 nu cu 222241. Scrie norma care trebuie să o pui pe capacul de la rezervor.
    Cred ca din cauza asta ti-a aparut defectul. Si eu am completat fără să îmi apara avertizarea de mai multe ori, fără să am probleme.
     
    levelboy și GT829 apreciază asta.

Distribuie pagina asta