1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. borsy

    borsy Platinum Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Când analfabetismul funcțional e de aproximativ 40%, ce să înțeleagă x sau y. Avem pe forum colegi care abia știu să lege o propoziție, darămite să înțeleagă principul de funcționare al unui motor cu DPF.

    Oricum am divagat de la subiect......

    Marian, motive pot fi multe de s-a ajuns in situația aia.
     
    pronet apreciază asta.
  2. RaydenA6

    RaydenA6 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Salutare,

    Foarte util topicul acesta pentru mine.

    Dupa primii aproximativ 400km cu masina, la parcare am oprit motorul si ventilatoarele mergeau.. au mers peste 5 minute cu motorul oprit. In jurul masinii un miros destul de urat si vant cald. Am cautat am gasit si zic eu acum sunt informat!

    Am citit cap-coada acest topic si acum o sa am grija inainte de fiecare oprire. Voi urmari turatia, consumul, mirosul, temperatura apei, feelingul in masina (lipsa trepidatiilor) si eventual voi ridica capota, iar cand voi simti ca se face regenerare o sa o mai dau o tura. Inteleg ca e mai ok o tura decat sa o las pornita pe loc. Vin de pe un Passat dieselgate la care nu aveam asa regenerari dese si va trebui sa ma obisnuiesc cu adblue + regenerari dese. Voi cumpara doar de la reprezentanta cu norma 22241-1 si nu voi completa decat atunci cand imi cere. Motorina pana acum am pus doar omv carera, dar ma voi indrepta si spre mol si rompetrol chiar daca se pare nu conteaza. Voi cauta ca la 2 plinuri sa fac unul cu motorina mai scumpa.

    Maine recitesc topicul ca sa fiu sigur ca am inteles!
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Dupa multe zile de monitorizare, eu am ajuns la o concluzie: poti sa respecti dupa manual exploatarea masinii... daca este sa ai probleme, tot ai. Motorul 2.0 TDI ultra are programat ca in jur de 300 km sa isi faca regenerarea. Adevarata regenerare se face de fapt cand presiunea in filtru este prea mare. De ce spun asta? Pentru ca eu am vazut multe regenerari si dupa ce am pus testerul nu erau inregistrate. Luna aceasta am avut doua regenerari duse pana la capat, iar astazi cand am facut o diagnoza, ultima regenerare a fost la 650 km in urma. Concluzia: merg cu masina linistit, si ca isi face sau nu regenerare... daca este sa opresc, opresc.
     
  4. RaydenA6

    RaydenA6 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Dap. Asa voi proceda. Astazi masina a facut prima regenerare completa imediat cum am plecat cu ea la drum. A durat in jur de 15-20min timp in care am mai calcat-o putin s-o ajut. Mirosul de stricat a fost prezent, autostopul oprit iar turatia a fost undeva in jur de 1000, fata de 800 in mod neutru. Incet incet incep sa o cunosc si sa devenim prieteni!
     

Distribuie pagina asta