1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti indica nicaieri. Trebuie sa-ti dai seama singur. Citeste toate topicurile despre DPF pe forum si o sa inveti singur cum iti dai seama.
     
  2. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Am inteles. Am masina de doar 2 luni. Am observat chestia cu turatia diferita la relati dar nu prea i-am acordat importanta. O sa fiu atent de acum si nu il mai opresc cand isi face regererare. Pe tester avea initial valoarea undeva la 17 mbari cand normal era pana in 10. La a doua testare la interval de o luna aveam 12 mbari. Niciodata nu mi s-a aprins un martor de DPF in bord. Merci de reply nucugheri
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am facut plinul cu aditiv. La modelul meu rezervorul este de 17 litri... si au intrat 16 litri. In bord imi afisa o autonomie de 2200 km. Costul total in reprezentanta din Italia a fost de 26 euro.
    Sunt anumite masini care au rezervorul mic, de doar 10 litri. Acum sa vedem cat de repede se consuma... depinde de folosinta, au spus.
     
  4. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Salutare,
    Posesor A6 4G 2.0l. Ce spuneti de anularea DPF-ului ? La mine e dus foarte sus in valori, din 0.170 care e maxim a ajuns la 0.140. As dori sa il anulez. A mai facut careva acest lucru pe aici ? Urmarile ma intereseaza scoate fum sau e vreo diferenta ?
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Am vazut eu unul, da un pic de fum la turatii, oricum insesizabil. Am mai observat ca in momentul in care am regenerare, imi indica sa bag in treapta inferioara, lucru care nu se intampla in regimul de mers normal, asta pe langa sunetul de v6 la relanti.
     
    Claudiu Tlb apreciază asta.
  6. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Problema rezolvata!l-am trimis l odorhoiul secuiesc la ars.e curat lacrima acum.si am renuntat la ideea de anulare.miroase urat a draq fumul fara filtru.multumesc
     
  7. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    nutzu89 sa tii cumva legatura cu noi in sensul de a ne informa cati km o sa faci cu filtrul curatat, gradul de incarcare, presiunea diferentiala si la cati km face regenerarea. asta daca ai VCSD. Sunt in aceeasi situatie ca tine, am curatat filtrul la Odorhei si merg cu el super o.k. de 12.000 km. La mers extraurban am regenerare la 2.000 km. Sa vedem cat tine pentru ca parerile sunt foarte diferite.
     
  8. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Am vcds dar imi cam prind urechile. :) Legat de filtru inca nu am invatat sa citesc valori ce si cum se face. Abia am cumparat unul inca ma joc cu el. Daca stii tu exact unde trebuie sa dau si ce functii sau setari sa folosesc le astept cu mare drag.
     
  9. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Puteti sa imi explicat si mie de ce in momentul in care face regenerare, dispare absolut orice vibratie la relanti, motorul abia se aude, chiar suna a V6 iar masina trage mult mai tare..
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se mareste debitul injectoarelor.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Se modifica momentul injectiei:):)!
     
    Ultima editare: 25 Ian 2018
  12. floringts

    floringts 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2014
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A6.2.0TDI AN FAB 2013 CGLC
    Imi poate spune cineva care sunt pasii ce trebuiesc urmati pentru a verifica nivelul de incarcare dpf? Si cam ce valori sunt normale?
    Multumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values)
    • If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
    • If the Particle Filter Load value in MVB 108 is blank, use alternate group 241.2/3 instead.
     
  14. floringts

    floringts 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2014
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A6.2.0TDI AN FAB 2013 CGLC
    ok.multumesc
    dar pasii de urmat sa verific nivelul de incarcare cu vag com care sunt?
     
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Faci misto de noi? Tocmai ti-a dat mura in gura unde trebuie sa te uiti si ti-a spus si cum sa interpretezi. Daca nu ai inteles mergi la service.
     
  16. MC 313 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Hunedaora
    Masina:
    Audi A6 4G C7 3.0 BiTDI 313 hp an 2013
    Buna sunt nou
    Am remarcat ca apa la motor creste foarte repede după 10 km e deja la 90 de grade.
    Temperatura afară era minus 5 grade, AC pornit 23 de grade, am lăsat mașina sa merga la relanti 5 min am plecat, condus normal până în 90 km/h, si apa a fost la 90 grade ,cand am oprit masina, ventilatoarele lucrau, tin sa zic apa nu urcă de 90 mai sus. Motorizare 3.0 l biturbo 313 ps cutie tiptronic.
    Ce se intampla mi se pare suspect sa urce asa de repede apa la 90 de grade si pe vreme rece.
     
  17. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    MC 313
    Era filtru de particule in regenerare, apa creste foarte rapid chiar daca e frig afara si daca opresti ventilatoarele continua sa mearga. Ideal era sa nu opresti motorul si sa astepti sa se faca regenerarea.
     
    Leos apreciază asta.
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    In general cand vrea sa isi faca regenerare temperatura creste fff repede, si dupa ce opresti motorul ventilatoarele se pornesc chiar daca motorul nu ajunsese in 90 grade. Deci, cel mai probabil, la tine voia sa isi faca regenerarea filtrului si nu l-ai lasat.
    E usor de verificat aspecttul, prin intermediul sistemului start-stop. Cand isi face regenerare sistemul nu opreste motorul cand parchezi. Eu personal cand face asa nu mai opresc motorul si fug si dau 20 km cu turatia peste 2000 si apoi e ok.
     
  19. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    La 2.0, se observa foarte usor regenerarea.. Mie imi arata sa bag si treapta 1 cand reduc viteza, iar de obicei nu arata. Iar motorul suna ca un v6 la relanti, nu mai exista nici o vibratie, accelereaza mult mai puternic, turatia sta aproape de 1000 rpm.
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu n-am reprezentantă în oraș, pot completa eu cu adblue de la benzinărie (cel care se găsește la bidon)?
     

Distribuie pagina asta