1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Ma ajuta cineva sa citesc si eu valorile de la dpf sa stiu care este starea lui?

    Multumesc,
     
    Adrian c7 apreciază asta.
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    IMG_20180810_101947.jpg

    Senzorul de presiune diferențială e 'în lumea viselor', nu? :)
     
  3. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Salut,
    Se poate citi / verifica nivelul de AdBlue aflat în rezervorul masinii ? Multumesc
     
  4. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Raspunsul este NU.
     
  5. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salutare,
    Se poate verifica nivelul de AdBlue doar la diagnoza.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Geo raspunsul este Nu. De la plin iti faci calculul ca iti consuma 1 litru la 1000 km ... si completezi cand vrei sau cand te avertizeaza.
    Satul meu este sa folositi original sau norma ISO 22241-1
     
  7. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Pe scurt citeva observații.
    M-am întors dintr-o călătorie de aproximativ 6.200 km
    Orificiile de ieșire din tobele de eșapament sunt pline de acel praf alb rezultat în urma injectiei de adblue
    Înainte de plecare am completat cu AdBlue (de la Wurth) pentru siguranță fără sa știu cat exista în rezervor și fără sa am semnal în bord ca trebuie sa completez, cu aproximativ 8 litri. Vreau sa precizez ca AdBlue Wurth este 22241-1 iar cel găsit în stația din Austria este 22241
    La aprox 5.500 km pe undeva prin Austria a apărut în bord în mers mesajul ca trebuie sa completez cu AdBlue deoarece mai pot parcurge doar 2.400 km
    M.am oprit într-o stație de carburanți am luat un bidon de 10 litri am turnat aproximativ 7 litri pana la plin și mesajul a dispărut iar mașina a funcționat normal
    Concluzionez faptul ca, dacă la completare înaintea plecării rezervorul ar fi fost gol, ar fi trebuit sa am un mesaj ?
    Ma gindesc ca o fi senzorul de nivel defect sau consumul de AdBlue este anormal de mare. Voi ce credeți ?
    Din ce m-am documentat am aflat ca rezervorul are 17 litri și am verificat, nu sunt scurgeri. Multumesc
     
    Cojocaru Alexandru apreciază asta.
  8. Vasile A6 245PS

    Vasile A6 245PS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A6 245PS Automat S-tronic 06/2011
    Aceeasi chestie am si eu, chiar parcurgind o distant amica dupa ce opresc motorul ventilatorul mai lucreaza inca minute bune. la mine e C7 2011 3.0 diesel 245 cp
     
  9. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Bună
    Aceeași chestie cu ventilatorul și regenerarea o pățeam și eu la toate mașinile cu dpf,pina am schimbat puțin stilul de conducere și am mărit distantele de parcurs
    Cu aceste mașini trebuie parcurs măcar 20 30 km fără oprire în regim destul de constant
    Orice apăsare brusca pe accelerație înseamnă funingine în dpf care se aduna și în final va cere regenerare
     
  10. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Eu am observat ca regenerarea DPF tine in primul rand de calitatea carburantului si mai putin de stilul de condus.
    Am incercat sa merg si mai sportiv si mai domol..isi facem tot la fel regenerarea, la mersul strict in oras. Ca motorina, pare mult mai ok Rompetrol dar mai ales MOL, decat OMV.
     
    Ionutz1504 apreciază asta.
  11. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Aparent Audi zice sa nu completam cu AdBlue inainte de avertizarea din bord. Eu unul totusi am completat, am luat bidon de 20L si in Q3 au intrat doar 10L, din restul de 10L am mai completat in A4 aprox. 8L si aia fost.
     
    Doru82 apreciază asta.
  12. mitzabz

    mitzabz 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi Ultra, an 2015
    Salutare, dragi colegi!
    Vin si eu cu urmatoarea problema. Am achizitonat luna trecuta un audi a6 c7 facelift, motor 2.0 190 cp. Masina a avut un singur proprietar in germania, TUV(itp) pana in luna martie a anului 2018 si in august a ajuns la mine pe platforma. Am platit-o, am facut actele pana sa ajunga in tara si am asteptat-o nerabdator la sibiu, loc in care mi-a fost adusan c pe platforma. Dupa ce am parcurs circa 20-30 km mi-a aparut aceasta eroare in bord (poza 1). am completat cu AdBlue de la MOL, insa nu mi-a disparut. M am documentat pe internet (prost, zic eu) ce au mai patit si alti colegi in RO sau prin alte tari si am decis sa merg la un service sa-mi reseteze baietii eroarea( asa am inteles ca s ar mai proceda, ca in unele cazuri nu dispare de la sine), insa mi-a aparut iar. Astazi am fost la reprezentanta audi, mi au pus-o baietii pe tester, unde, dupa un update la soft au constat ca am pompa de AdBlue infundata, presiunea fiind la jumatate.

    Acum ma gandesc ca neamtul a mers fara rezervorul de adblue completat si a lasat o fara adblue in rezervor din martie(fiind ultima data cand s a mers cu masina pana sa ajunga la mine) pana in august, cand a ajuns la mine.

    Concluzia este ca pompa este infundata.

    intrebarea mea este, exista vreo solutie sa fie curatata? Reconditionata? Ma costa 4500 lei la reprezentanta. Rog colegii care au mai patit sa-si share-uiasca opiniile, Multumesc!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Alta noua. Si data viitoare cumperi doar AdBlue original de la reprezentanta sau alt magazin de piese auto.
     
    LAURENTE apreciază asta.
  14. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Salutare tuturor

    Am fost nevoit sa utilizez adblue altul decit OEM după cum am spus mai sus si inafara de faptul ca am consum de aprox 3l la 1000 km nu am observat altceva
    Exista o explicație logica în a folosi doar original? Are alta compoziție sau..? Măcar sa știu la ce sa ma astept
    Multumesc
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sunt persoane care nu foloseste doar AdBlue OEM, dar pun neaparat norma ISO 22241-1, iar consumul nu le depaseste 1.5 l/1000Km. Probabil ultima norma are alta compozitie decat cealalta, deoarece au fost cazuri in care au pus norma ISO 22241 si au avut avarie la sistemul AdBlue. Poate este o coincidenta, dar de ce riscare?

    Referitor la produs OEM sau alt brand... eu prefer OEM vazand ca diferenta de pret este aproape 0... in plus nu este nici macar o cheltuiala semnificativa un plin.
     
    borsy apreciază asta.
  16. Crisrian 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 2014
    Va salut,
    Aceeasi problema o am cu DPF inlocuit in reprezentanta la Cluj. Dupa aproximativ 500 km a incercat sa isi faca regenerare, nu a reusit a aprins martorul iar dupa aproximativ 70 de km mers pe manual s-a stins, acum e in parametri dar nu pentru mult timp. Daca a mai intampinat cineva asta as fi recunoscator pentru orice sfat. Multumesc.
     
  17. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Sal.
    Va rog sa-mi spuneti si mie in ce stare se afla filtrul meu.
    Pana acum nu am avut nicio eroare in bord iar regenerarile le face la aprox 400km in oras.
    Multumesc anticipat.

    20181104_121628.jpg
     
  18. DanBB

    DanBB 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C7 CGLC 2.0Tdi 2013
    Poti te rog da mai multe detalii despre asta? Eu am bagat doar OMV, si face regenerarea mult mai des din ce vad. Bagi motorina normala sau cea + de la MOL/Rompetrol?
    Multumesc
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura felul carburantului cu regenerarea. Terminati cu acest afirmatii si legende urbane. Mesajele astea vor fi sterse de pe forum. Sunt niste prostii care unii le iau de bune ca si afirmatii.

    Pentru ca probabil mergi in oras si urban mai mult decat in extraurban. Si chiar si asa (daca mergi doar extraurban) masina isi face regenerare cand vrea ea nu cand vrem noi si asta depinde de un soft si de anumiti parametrii care nu au nici o legatura cu combustibilul folosit (ca si calitate). Incheiem aici discutia asta si fara replici ulterioare.
     
    Alexandru Albu apreciază asta.
  20. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Bineînțeles că nu are nici o legătură carburantul cu regenerarea!Eu bag motorina de calitate si tot des se regenerează!Așa că...
     

Distribuie pagina asta