1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Te contrazici degeaba. Eu iti spun ce observ, mereu cu motorina Mol, DPF isi face regenerarea undeva intre 250-270 km mers stric doar Bucuresti, acelasi stil, acelasi sofer. Iar cu Omv la maxim 200 km. Deci sigur difera in functie de carburant. Si mi se pare logic sa fie asa.
    Saptamanal cam atatia km fac in oras si observ clar treaba asta, ca difera in functie de motorina. NU ies deloc extraurban.

    Si cu asta am terminat. Nu fac reclama si nu vreau sa conving pe nimeni nimic, spun clar ce observ la masina mea. Cine crede, foarte bine. Cine nu, o ia drept “legenda urbana”.

    Va salut
     
  2. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Sal.
    Revin si eu cu o rugaminte.
    Va rog sa-mi spuneti si mie in ce stare se afla filtrul meu.
    Mentionez ca nu am nicio eroare, iar regenerarile le face la aprox 250-350 km mers doar in oras, si nu 400km cum am precizat initial.
    Totodata am observat ca porneste regenerarea chiar daca motorul nu a ajuns la 90 de grade, dar dupa aceea urca imediat la 90.
    Nu stiu daca asta este ok sau nu.
    Multumesc anticipat pentru raspuns.
     
  3. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    E ok sa faca la 250-300km la mers in oras si poate porni regenerarea imediat cum ai pornit masina, nu trebuie ca motorul sa ajunga in parametrii optimi de functionare.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Presiunile din filtru mi se par destul de mari, cu atat mai mult daca sunt inregistrate in relanti la 900 ture.
    17 hPa mi se pare destul de mult. La mine am 8-9 hPa la relanti, cu mentiunea ca am dus motorul in 205 cai si 410 nm. Cu motorul stock presiunea era 5-6 hPa.
     
  5. CatalinIonița 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi S Q5 2014
    As dorii sa va intreb daca se merita dpf off la 3.0 tdi biturbo (88500km) .Pur si simplu am pitici pe creier de la miros ,martorul s a aprins o singura data,in urma cu 5000km . Regenerare o face cam la 200-300km ceea ce este foarte stresant pentru mine(precizez ca locuiesc in oras) .As aprecia un raspuns relevant cu avantaje/dezavantaje.Sunt dispus sa l si inlocuiesc cu unul nou,asta daca stiu ca nu voi mai avea probleme cel putin 80-100000km.Singurul lucru care ma dispera este mirosul de oua clocite care este in permanenta la relanti.Multumesc anticipat pentru raspuns,precizez ca am citit ce s a mai discutat iar din ce am inteles eu in afara de putin fum la acceleratii bruse nu prezinta alte simptome.Mirosul de regenerare va disparea sau va continua de la cantitatea de noxe mult mai mare de dupa regenerarea lui. Ma scuzati daca am scris aberatii dar este primul diesel...asa ca ma consider un incepator.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Filtrul lasa-l acolo. Nu mai anulati / aruncati piese de pe masina daca fabricantul a prevazut masina cu asa ceva.
     
    Ionut Stoian apreciază asta.
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @CatalinIonița Anularea DPF-ului este ilegala . Dupa anulare masina scoate fum ,miroase mult mai rau ,se inegresc tevile de esapament si bara spate dupa un drum lung ....si alte sechele din cauza resoftarilor facute "pe genunchi"
     
    Ionut Stoian apreciază asta.
  8. mihail dobrescu

    mihail dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 4g c7, 2.0 TDI ultra, 2015
    Salutare,

    De o luna sunt si eu proprietar de a6 ultra stronic din 2015, 133000 km la bord. Mentionez ca da, nu am citit despre dpf inainte sa iau masina, si mentionez ca merg zilnic birou acasa pentru 3-4 km si 10 min iar in weekend la campulung, autostrada si national. In o luna de condus, am primit o data eroarea de dpf si am prins 3 regenerari. Mi se pare f f mult. Azi am stat 20 min in fata blocului sa termine, in conditiile in care acum 3 zile am venit de la drjm de 200 km cu mers sportiv.

    Gresesc ceva (in afara faptului ca n am citit depare asta inainte)? Apar asa de des? La cateva sute de km (adica saptmaanal pentru mine)? Daca da, probabil trbeuie sa ma orientez. Orice sfat e de ajutor.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu am 200.000 km cu ea.... si nu am avut niciodata probleme cu DPF sau eroare. La fel ca si tine merg putin si in oras, iar cand isi face regenerarea eu nu stau dupa ea... o opresc.
    Problema ta este de la senzori sau injectoare. O diagnoza poate scoate ceva la iveala.
     
  10. mihail dobrescu

    mihail dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 4g c7, 2.0 TDI ultra, 2015
    Am facut o diagnoza, nu apare nimic. Vineri merg la audi sa fac revizia, inainte de timp, o sa mai fac o diagnoza dar nu ma astept sa apara ceva. Oriunde caut pe net sau in manual acum gasesc doar ca nu e facuta pt drumuri scurte si de aici problema. Nu prea mai stiu ce sa cred :)
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masina ta nu are nimic asa isi face ea regenerarile, foarte des. Asta e si trebuie sa te impaci cu asta.
     
    borsy apreciază asta.
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Subscriu la ce spune Cristi mai sus, dacă mergi pe distanțe scurte, porniri-opriri dese, te exasperează DPF-ul, nu ai ce îi face.
     
  13. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    De la 0 km de cand am luat-o, isi face regenerarile la 250-270km mers strict in oras! Extraurban din ce am sesezat, undeva la 600-700km.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Toti avem acelasi interval de regenerare plus/minus, dar cati dintre voi ati avut martorul de la DPF aprins? Eu inca nu stiu pe nimeni. Vorbim de motorul de 2.0TDI 190CP, nu alte.
     
  15. mihail dobrescu

    mihail dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 4g c7, 2.0 TDI ultra, 2015
    salutare,

    multumesc mult de ajutor, m ati mai lamurit putin, cateva adaugiri din partea mea:
    1. eu am vazut martorul galben, dupa ce am luat o am frecat o in oras 2 zile cu f multe drumuri scurte, adevarat, si mi a aparut martorul galben. am mers ca in manual la 2000 ture pe sport pentru 7 minute si s a dus.
    2. inteleg ca se fac f des regenerarile, ok, dar voi cum procedati? adica eu in timpul saptamanii alerg casa birou, munca bebe, nu prea mi permit sa stau sa caut un drum in afara aglomeratiei si sa merg 10 minute cu 2000 ture.. voi cum faceti?
    3. daca ajung in parcare si observ ca se regenereaza, mai stau cu motorul pornit pana scade turatia? nu mereu pot sau am unde sa merg la drum intins...

    stiu ca s arhi discutate dar eu sunt la primul audi si mi se pare un minus mare acest lucru ca si user experience. adica nu e 100% facuta pentru oras, dar nici nu are cum sa fie atat de stangace abordarea (mai ales ca la serie 3 sau octavia 3 nu am avut astfel de probleme).

    ca si concluzie, poate sa faca regenerari cate vrea ea, tot ce ma deranjeaza e ca nu vreau sa depind eu de masina, ea trebuie sa depinda de mine...

    multumesc desfaturi
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta este tot ce trebuie sa faci. Adica nimic. Lasa masina in pace si vezi-ti de viata. Despre tot ce ai intrebat exista deja raspuns aici pe forum in toate topicurile despre DPF si exista mii de raspunsuri pe net. Nu are rost sa incepem si sa dezbatem acum de ce asa si pe dincolo. Asta e masina si asa functioneaza. Daca nu vrei sa ai stres treci pe alta motorizare sau electric. Trebuie sa iti asumi niste lucruri cand iti cumperi ceva si trebuia sa citesti inainte de achizitie pentru a nu incepe cu intrebarile mai ales ca la ora actuala doar trebuie sa deschizi un calculator conectat la net si ai la dispozitie, la un clik distanta, orice vrei sa stii sau sa cunosti.
     
  17. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    A6 nu este masina de oras, cu tot respectul, e o masina super, dar nu pt oras. Apoi, motorizarile diesel nu sunt pentru oras. Drept care masina si motoarele diesel au fost gandite si proiectate pentru drumuri lungi. Evident, nu e nimeni absurd....dar ideea e ca A6 diesel este pentru 70 % drumuri lungi si putin oras. Lucrurile astea ar fi trebuit sa le stii inainte sa cumperi masina. La mine rar se intampla sa faca regenerare in oras...perioada asta in special face pentru ca o pornesc din telecomanda si st pornita cam 10 minute in fiecare dimineata(e ff comod cu zapada si geamurile inghetate).
    Iar, din ce stiu, cel putin la mine asa e, isi face regenerare si stand pe loc cu motorul pornit. Se observa ff usor cand vrea regenerare pt ca motorul ajunge in 90 grade fff repede si relantiul este putin mai turat...iar cand e asa pentru opriri scurte in oras o inchui si o las cu motorul pornit.
     
  18. mihail dobrescu

    mihail dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 4g c7, 2.0 TDI ultra, 2015
    salutare,

    asa este, ar fi trebuit sa stiu asta dinainte, si e greseala mea ca nu m am documentat dar sincer nici prin cap nu mi a trecut ca as putea avea astfel de "probleme" cu un a6 (mai ales ca la octavia 3 diesel dsg n am avut, complet alta masina dar un diesel din grup totusi).

    acum am inteles exact cum functioneaza, am inteles si cat de tare imi place masina asta. singura problema e ca incercam sa mi dau seama daca merita acest compromis sau treubie sa ma orientez poate la un a6 benzina sau altceva. oricum la aceasta intrebare doar eu pot raspunde.

    multumesc de ajutor
     
  19. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Dpf-ul la A6 2.0 functioneaza ft ciudat, regenerarile facandu-se extrem de repede. E prima masina care imi da stres privind treaba asta. Si cand iti e lumea mai draga, pac regenerare. O tampenie.
    Nu sariti cu gura ca domle trebuia sa iei pe benzina. Sunt la a 6-a masina diesel cu dpf si nu am mai sesizat asa ceva pana acum. Si nu am avut probleme cu niciuna cu DPF-ul.
    Insa probabil la A6 daca nu tii cont sa o lasi sa isi faca treaba, dai de probleme cu siguranta.
     
    Sisqoo2000, borsy și mihail dobrescu apreciază asta.
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ce cod de motor ? E6 ? De unde pui adblue ???
     

Distribuie pagina asta