1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la A6 C7 (4G) - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Cristi Florin, 4 Noi 2016.

  1. mihail dobrescu

    mihail dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 4g c7, 2.0 TDI ultra, 2015
    la mine este CNH, E6. Adblue inca nu am pus, e cel cu care a venit masina din germania (completat la reprezentanta).
     
  2. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Chestia ca urca putin relantiul cand isi face regenerare e valabilă doar la 2.0 ? Eu am 3.0 si oricât stau cu ochii pe ac n-am vazut sa creasca turatia. Imi dau seama ca isi face regenerare după ce o opresc și cobor merge inca termocupla.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Niciodată nu am întrerupt vreo regenerare. Te obișnuiești repede cu sunetul motorului, plus că turația e pe la 1000 rpm în ralanti față de 800 rpm in mod normal. Nici mie nu îmi place cum au gândit DPF-ul inginerii de la Audi dar aia e, e un minus al mașinii.
    Asta cu A6 nu e pentru oraș mi se pare aiurea, vreau confort inclusiv în oraș și îmi asum ce înseamnă un diesel in oraș, dar nici dracul nu e așa negru dacă ești atent un pic la detalii (ad blue OE, ulei de calitate, filtre schimbate la timp, carburant ok, scoasă din cand in cand la alergat, etc.).
     
    alex2680 apreciază asta.
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Si la mine face la 200-300 km in oras, inainte sa fac update de soft facea la mai multi km. Trebuie doar sa te obisnuesti,mai dai o tura cand simti fenomenul. Face chiar si cand e motorul rece, iarna de exemplu, nu imi urca niciodata la 90 grade in oras, iar la regenerare urca imediat, plus ca devine mult mai fina la regenerare, se aude ca un v6, nu mai exista nici o vibratie.
     
    alebo și DeViAnS apreciază asta.
  5. simionres 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.4 quattro 2002 - bdv
    Eu am tot încercat sa-mi dau seama când face regenerarea dar din păcate la modelul meu 3.0 cu CDUC nu am reușit sa ma prind, imi dau seama doar după ce opresc motorul și aud ventilatoarele mergând. Dacă știe cineva o metoda de a ne da seama când este in regenerare ii mulțumesc anticipat.
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu la fosta mașină am montat un led alimentat de la încălzirea din oglindă, pentru că atunci când pornea regenerarea, pornea și încălzirea în oglinzi, dar la Audi nu știu dacă e același principiu.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La motorul tau nu are loc o crestere a consumului instant la relanti in momentul regenerarii ?
    Lasi BC pe consum instant si inainte sa opresti verifici acest parametru in cluster.
    Trebuie sa fie crescut consumul cu doua-trei unitati fata de consumul normal, la cald.
     
  8. simionres 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.4 quattro 2002 - bdv
    Mulțumesc, de acum am sa verific.
     
  9. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Eu la acest A6 BiTdi, nu am gasit pe nicaieri sa-mi afiseze consumul de combustibil pe ora! Astfel puteam sa ma orientez cand se face regenerarea.
    Ulterior am invatat-o, ca sa zic asa, cand isi face regenerarea, uitandu-ma pe turometru, plus ca se simte si la mers. Am respectat aceste regenerari dar tot mi s-a aprins martorul in bord, in cca 4000km de doua ori. Am condus mai multe modele de Audi cu Dpf, destul de multi km, dar la niciuna nu am patit sa mi se aprinda martorul in bord.
    Cred ca la acest A6 trebuie chiar in momentul cand isi face regenerarea, scoasa din oras, nu doar sa se tina motorul pornit. O sa incerc si varianta asta dar va trebui sa ma plimb cam des, cam la 2 zile.
    Valorile pe injectoare si Dpf sunt bune si totusi mi s-a aprins martorul. Posibil sa nu-i convina asa mult deoarece este cu cutie automata. Practic merge si in treapta 7 prin oras si sta la 1200 ture. Cutia, am zis sa o menajez, sa o tin mai mult pe D. Probabil ca in curand va vedea numai manual sau sport, schimbari de trepte doar la 3000 ture.
     
  10. Nicolcea

    Nicolcea 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A8 D4 (CTBA) 3.0 diesel , 2015
    cum faci treaba asta? ca mie chiar daca sunt pe manual sare singura din M3 in M4 .
    Cand mi s-a aprins in bord martorul am incercat sa o tin in 3000 de ture si imi sare in treata superioara chiar daca sunt pe manual...
     
    Ultima editare: 12 Ian 2019
  11. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salutare.
    Voi puneti AdBlue OEM sau este in regula si cel luat din OMV/Petrom (Tegee)? De asemenea, ca sa dispara martorul din bord ar trebui sa pun cel putin 15L?
    Multumesc.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Minim 5 L spune producatorul. Sunt doua norme de AdBlue... deci daca iei din alta parte decat reprezentanta trebuie sa stai atent la ce norma este. Au fost cazuri cand s-a aprins (sau nu s-a stins) martorul de la AdBlue cu cel din comert. Personal cumpar doar din reprezentanta.
     
  13. alebo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 2.0 2012
    Identic si la mine. Cand face regenerare turatia creste aproape de 1000 si motorul pare ca nici nu se mai aude.
     
  14. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Salut.
    Multumesc pentru raspuns. Intre timp am citit si eu in manual si am vazut ca trebuie minim 5.7L. In consecinta am luat un bidon de 10L OEM si l-am turnat aseara.
    Procesul in sine mi se pare foarte greoi.. face vid si nu poti turna incontinuu pentru ca da pe afara... trebuie sa torni putin, apoi opresti si il lasi sa traga aer.. si tot asa. Cred ca a durat cel putin 10min sa torn cu grija cei 10L...
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu stiu cum ai tinut bidonul, dar eu nu am pierdut mai mult de 3 minute la un bidon de 10 L. Important este sa folositi AdBlue de calitate si norma corecta, timpul de umplere este extra. Dupa putina practica, timpul de umplere se scurteaza. :)
    Eu folosesc doar acest bidon si cu tubul din dotare.
    Screenshot_20190123-125610_Gallery.jpg
     
    dinamovistu, aga1994 și levelboy apreciază asta.
  16. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Exact acelasi bidon si furtun am folosit si eu. Daca tineam bidonul sa curga constant, la un moment dat incepea sa se auda sunetul acela de eliberat aer, ca un "ragait" :)
    Si apoi a dat inapoi, pe afara. Nu am idee de ce.. poate data viitoare am mai mult noroc :D

    Cert este ca imediat ce am pornit motorul dupa ce am turnat cei 10L avertizarea de refill adblue a disparut.
     
  17. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
  18. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut

    Mi-a apărut mesajul despre adblue , mai aveam undeva la 1800 de km . Am mers la Midocar Vitan , completare adblue 20l - 247 lei , mi-au spus ca numai am treaba undeva la 30,000 km mai mult sau mai putin .
    Despre regenerare , habar n-am avut nici eu , pana la acest audi am avut doar benzinare . Cred ca am auzit acele ventilatoare vreo 3-4 zile , după care in mers mi-a apărut aceasta eroare . Menționez ca la fel merg zilnic in București cam 20-30 km .
    Am ieșit cu mașina pe A2 , am condus sportiv iar când am revenit își făcuse deja regenerarea iar martorul a dispărut .
    Va mulțumesc pentru sfaturi !
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    20L nu avea cum sa intre cand rezervorul este de 17L. Ca faci 30.000 km este alta minciuna... sa zicem cam 20.000 km poate. Reprezentanta asta ori are incompetenti, ori sunt doar hoti!
     
    ianis365 apreciază asta.
  20. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Și eu m-am mirat când mi-a spus la final de 20 litri, ținând cont ca mai aveam de mers vreo 1.800 de km. Presupun ca mai erau 5 litri in rezervor. In fine, trebuie sa fiu mai atent pe viitor la regenerare.
     

Distribuie pagina asta