Salut, Am pe bord filtrul particule aprins. Am fost la un service in Targoviste dar dupa diagnoza imi spun ca filtrul e curat si are incarcare undeva la 13 grame dar ca, am depasit numarul regenerarilor programate de Audi. Iar la ultima regenerare, a inregistrat o valoare pe care ei nu o pot sterge si ca trebuie mers doar la reprezentanta Audi unde vor face ei acest lucru. Cica nu e nevoie sa schimb nimic. Voi ce mi puteti spune despre asta ? Merci fain
Posteaza eroarea. Identifica cauza infundarii filtrului ,remediaza problema,fa o regenerare si totul o sa mearga ok. Aici sa terminat meseria : "....am depasit numarul regenerarilor programate de Audi..."
Joi am programare la Audi, cauza era actuatorul , schimbat , mecanic merge perfect , dupa ce i fac stop start la motor, circa 1 minut , apoi reintra in limp mode , pentru ca persista eroarea ! Vedem , voi scrie aici ce si cum....Merci
Salut,detin un a8 din 2015 și am o problemă la injectorul de ad blue. Mai exact am o depunere de calamina alba in jurul lui.am fost la audi și au zis ca au schimbat nu stiu ce care a costat aproape 1000 de euro. Dar după o săptămână a apărut iar problema .ce ma sfătuiți să fac?multumesc
Buna Seara, Am un audi A8 D4 an 2015 și in seara asta a început sa îmi iasă fum/abur de sub capota. Am ridicat capacul și toată partea de sus a motorului este plină de calamina alba. Am condus masina înapoi spre casa si ce am constata e faptul ca de după faruri ies aburi Pe calculator nu apare nici in fel de eroare. E posibil sa fie injectorul adblue ? Va mulțumesc pentru orice sfat informatie. Am pus și câteva poze
Salut acum cateva zile am patit acelasi lucru.Am o fisura pe furtunul de adblue,langa mufa care intra in injector.Urmeaza maine e sa il schimb.Cu toate ca suna simplu ,furtunul costa 1400ron fara manopera .Plus ca tot adblu-ul sa scurs pe cutie si sa calcifiat....or sa se distreze la curatat.
Salut, am urmatoarele valori de pe un OBDeleven. Am de ce sa-mi fac griji? Masina are 238,000km si nu am nicio eroare legata de DPF in bord. Multumesc,
Salutare. Cum era de asteptat la masinile cu ad blue, se pare ca e o probleme generala si de asteptat dupa cateva mii de kilometrii. Saptamana aceasta mi-am facut schimbul de ulei si mecanicul a observat scurgere de ad blue in fata la motor. Am atasat poze. Am citit si pe alte forumuri si site-uri, ca ar fi o problema "normala" la A8 si nu numai , din cauza proastei asezari a respectivului furtun si neizolarea corecta,toate cauzate de la caldura emanata de motor.Mecanicul respectiv, mi-a spus ca a mai intampinat problemele astea la alte A8-uri si de obicei trebuie schimbat furtunul si trebuie izolat mai bine, plus injectorul ce intra in motor. In zilele urmatoare, astept un pret pentru piese + manopera. Revin cu informatii pe cand si cum s-a rezolvat problema.
Cain dupa cum vezi despre problema asta am mai discutat aici. Si da, trebuie sa faci ce a spus mecanicul tau.
@Cristi nici nu am incercat sa scriu problema in topic dedicat, ci doar actualizam topicul meu cu posibile/actuale probleme ce pot venii/sau o am la masina mea. NU cautam rezolvari, pentru ca am citit topicurile si stiu ce e de facut. Dar daca tu crezi ca postul meu trebuia mutat in aria si topicul asta, ok.
L-am lasat si acolo pentru jurnalul tau. Aici doar l-am copiat pentru ca problemele tehnice trebuie discutate si mentionate in topic tehnic doarece si alti useri se pot lovi de problema asta si ei nu citesc aria masina mea. Citesc topicul dedicat. Bafta.
Salut Cain Nu te speria, chiar este o chestie comuna problema asta. Si eu am avut aceasi problema si au schimbat tot traseul pe garantie (sincer nu stiu daca au schimbat si injectorul). Idea e ca se schimba din rezervor pana in fata. Spor la km
Salut. Revin cu update despre cum s-a rezolvat problema cu adblue. Mecanicul a luat prin eliminare si cu ce era " teoretic mai ieftin " adica furtunul din injector pana la rezervor ( care nu costa decat £240) . A inlocuit furtunul cu injectorul vechi inca pe masina. Dupa cateva minute, a inceput sa scurga adblue.Daca incercarea cu inlocuirea doar furtunului a esuat, s-a mers pe schimbarea injectorului, care e si el doar £430 . Cu injector nou schimbat + furtun nou, totul brici. Factura de final cu 4.5 ore de munca + tva + piese , £1100. Problema a fost ca respectivul furtun, a plesnit in 3 locuri din motor pana la rezervor si urmele de balti pe scut arata asta. Maine sper sa reusesc sa curat adblue-ul calcifiat scurs peste tot langa motor, la apa cu presiune.Asadar, viitorilor posesori cu motoare cu adblue care intampina aceasi problema, sa stiti la ce va asteptati. Spor
Ce porcărie cu sistemul AdBlue. Tocmai am achizitionat si eu un minunat A8 și fostul proprietar mi-a spus ca a avut aceeași problema, ca i s-a spart furtunul și l-a înlocuit.