1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fire red pearl A4 B5 Avant 2001

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefan, 9 Oct 2007.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Tot rosu !!! :)

    Sa va poarta sanatosi !
     
    Stefan apreciază asta.
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Da, se pare ca totul se cere rosu acum
    Mai raman etrierii, dar cum la franele spate nu am cum sa fac upgrade nu vreau sa sara prea tare in evidenta
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Sunt curios de feeling dupa montaj, ar trebui sa fie mai confortabile spre deosebire de ce ai tu acum, nu ?
     
    Stefan apreciază asta.
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu stiu ce sa zic cu privire la comfort. Teoretic sunt mai rigide decat Pro Kit-ul pe care il am acum, dar Eibach in general nu fac arcuri dure.
    Am gasit un singur B5 cu Sport Line pe internet( dupa ce le comandasem deja), din Portugalia si zicea ca sunt mai comode decat suspensia sport de fabrica. Vom vedea
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Felicitari Stefane, sa iti aseze masina asa cum iti doresti!!

    Pe cand montajul?
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Merci. Cel mai tarziu cand pun rotile de vara dar nu cred ca rezist atat.
    O sa pun si un scut motor ca sa nu se mai adune mizerii pe la motor si sa izoleze fonic mai bine. Ce parere aveti de scuturile metalice?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Le-ai cautat ~ la culoarea masinii ? :)
     
    Stefan apreciază asta.
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    [emoji4] asa se pare
     
  9. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Toti va lasati pe burta in capitala ? :racer:
     
    Stefan apreciază asta.
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Eu nu as folosi scut metalic... ingreuneaza si mai mult fata si nu cred sa antifoneze nici pe departe mai bine decat cel de plastic!

    Cel de plastic are acei faguri cu aer care in opinia mea ajuta mult mai mult la antifonarea zgomotului produs de motor.
    Dupa iarna asta iti spun cu sinceritate ca am frecat cu scuturile de imi venea sa iau in brate masina sa o trec peste sleauri... Am ramas foarte surprins cand am ridicat masina si totul este intact! Chiar sunt rezistente cele OEM!

    Iar din ce stiu cele de metal coboara si mai mult fata de cele OEM.

    LE: Georica eu tocmai ce am ridicat-o :)))
     
    george și Stefan apreciază asta.
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @george, unii o ridica [emoji4]
    Din fericire, in cazul in care fata se duce prea jos sunt solutii simple de inaltare: flansele cauciuc arcuri au 2 pozitii: suspensie confort si sport, care dau o diferenta de 1 cm. In cazul in care nu e destul, se pot folosi talere de B6 si mai castig macar jumate de cm. Asa ca la iarna nu ar trebui sa am probleme.
    @rotitza cam aceleasi retineri le am si eu fata de scutul mecanic, plus ca din ce stiu, gaura pt evacuare ulei e in partea gresita, deci trebuie iar adaptari
     
    george apreciază asta.
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Da rotitza dar b5 e predispus la spart baia de ulei.

    Eu cred ca poti rezolva si cu unul de metal sa fie antifonat.

    Iei unul metalic si pui pe el un fagure cum este la a6 c6.

    Bricolezi ceva sa fie bine.
    Eu unul in locul tau as merge pe unul metalic si legat de greutate cred ca ar fi ultima ptoblema cateva kg in plus doar nu sunt zeci de kg.

    Nu mai pui un motor in portbagaj si te plimbi cu el nonstop in masina.

    Este ca si cum ai avea doua bidoane de cate 5l in masina mereu crezi ca vei simti tu diferența?eu cred ca este doar placebo.
     
    Stefan apreciază asta.
  13. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    @Stefan daca o sa optezi pt scut de plastic, avea baiatul din Botosani un scut la vanzare, ala care are si Recaro, stii tu despre cine e vorba ;)
     
    Stefan apreciază asta.
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @gabitza121 baia e predispusa la platforma asta dar sincer prefer sa sparg baia decat bara [emoji4]. Inca nu sunt hotarat ce voi pune, o sa vad
    @CoCaine merci, ii stiu anuntul. Ca si interiorul Recaro sta de 1 an la vanzare cu el. Din pacate intre mine si el nu exista chimie si nu cred ca vom reusi vreo data sa incheiem o afacere
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Majoritatea au acel sentiment în legătură cu respectivul de la Botoșani.

    Legat de scut, și eu am cautat într-o perioadă pentru că cel actual e tot spart/rupt și la fiecare intervenție trebuie să inventez alt mod de prindere.
    Am găsit la acel moment că ar fi 2 scuturi, pentru motor respectiv cutie; prezentau că prinderile sunt la fel ca la cele OEM și nu sunt necesare adaptări.
    Se merită luat și pentru cutie?
     
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Stefane am spart si eu la B5 de 3 ori baia de ulei.
    Ultima data mergeam foarte incet pe o strada cu piatra cubica si cand am ajuns la o gura de canal care era sub nivelul asfaltului si avea pietrele de pe margini cam deranjate am oprit am luat-o in diagonala si coltul unei pietre mi-a dat o dunga de toata frumusetea si atunci am scapat doar cu un cordon de sudura.

    Nu mai zic ca aveam iarna niste emoții cand se faceau urmele de zăpadă pe străduțe.
     
  17. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Cu B5-ul dadeam nivelul la sleauri pe orice straduta intram iarna, iar vara atingeam usor la denivelarile longitudinale facute de autobuze pe banda 1 (sigur le stii Stefan pe cele din fata de la Leu, Cotroceni)
    Insa chiar si asa, cu putina atentie si scut de plastic OE in stare buna (fagurele interior intreg), am scapat cu baia nevatamanta 4 ani de zile.
     
    Stefan apreciază asta.
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    In pregatirea pentru vemea buna trebuia sa imi fac un drum la vopsitor pentru a mai adauga ceva negru in interior

    [​IMG]

    Asa ca daca tot nu m-am decis cand sa merg, aseara, pe Centura Ploiesti o alta masina s-a hotarat sa ma faca sa merg mai repede.

    [​IMG]

    Primul gand si strigat cand m-a atins a fost " fuck, unde gasesc bara", dar, din fericire e doar zgariata
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ce întâmplare nefericită :( o faci in regie proprie sau pe asigurarea respectivului ?
     
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pana la urma mi-a dat asigurarea. Din fericire vopsitorul are decontare directa cu ei si nu ar trebui sa fie probleme
    Sa vedem ce va fi la constatare
     

Distribuie pagina asta