1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fire red pearl A4 B5 Avant 2001

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefan, 9 Oct 2007.

  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Pai cel mai probabil o să ai revopsire pe 2 elemente, nu ar fi nimic de înlocuit. Sper totuși să iasă tot nuanța respectivă.
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Asa e, nu e nimic de inlocuit, dar dupa zgomot parea mai grav si vroiam doar sa nu fie de inlocuit bara
     
  3. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Presupun ca duci trimurile la vopsitor, daca gasesti scrumiera, capacul ce vine peste suportul de pahare si capacul ce vine peste schimbator tot din mahon e super. Du-te la vopsitor si roaga-l sa le dea cu lac mai rezistent la zgarierturi. Daca nu pune mana nimeni pe ele sa vada cat de frumoase sunt, le stergi odata la 2 luni cu o carpa moale si umeda. Vad ca a reușit un baiat sa iti strice lucrarea proaspat terminata, sa ii fie rusine ca ai acum iar de lucru. Spor la cele propuse!
     
    NiX și Stefan apreciază asta.
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    O scrumiera am gasit sa iau, insa cel putin deocamdata nu vreau sa dau cu vopsea in acea zona decat la plasticul din jurul schimbatorului din cauza ca nu am cum sa dau negru si pe cd player si climatronic
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Intre timp m-am programat la asiguratorul vinovatului si pe 8 martie o sa merg sa imi deschida dosarul
    Cum trim-urile interioare vor deveni negre, actualul carkit bluetooth nu va mai face parte din peisaj. Acesta se potriveste perfect pe aluminiu dar pe negru nu are nici o treaba

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cum pentru B5 nu a fost solutie bluetooth ascuns, am luat o interfata Dension care va inlocui magazia de cd-uri si pe langa functionalitatea bluetooth carkit va sti sa cante si mp3-uri

    [​IMG]

    Din vechiul carkit pentru Nokia 6310 voi folosi onparte totusi pentru a nu avea cabluri prin masina si sa am un usb ascuns sub cotiera

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    qrknu, paul14, rotitza și alți 4 apreciază asta.
  6. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Pacat de evenimentul nefericit!
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Fat fives are back. Trebuie sa imi pun arcurile de acum

    [​IMG]

    Ieri am ajuns si la asigurare si surprinzator, totul s-a rezolvat in 20 min. Au incercat sa imi spuna ca service-ul lor e profesionist si foloseste vopsea Standox, dar au acceptat fara probleme sa merg unde vreau eu. Saptaman viitoare intra la vopsit si va fi gata de pe o zi pe alta

    In ultima vreme a aparut o vibratie la motor, care cere schimbarea de Oringuri la injectoare cel mai probabil. Am zis ca daca tot umnlu acolo, sa fiu prevazator si am luat un set de injectoare de ARL. Acestea vor pleca saptamana viitoare la verificat pe stand si daca sunt ok se vor monta cat mai curand pe masina

    [​IMG]
     
    Ciprian.Mod, stefan550, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  8. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    De fiecare data cand iti vad masina cu fat five-urile pe ea imi amintesc ca puteam avea si eu un set pe B5-ul meu, dar le-am scapat. O sa-mi para rau mult timp dupa ele (dar ma rog, niciodata nu e prea tarziu).
    Revenind la masina ta, arata exact cum trebuie un B5 sa arate si pe viitor speram sa traga pe masura kitului de S4, sau cat mai aproape cu putinta.
    Spor la treaba ca a venit primavara si nu mai avem scuze !!!
     
    Stefan apreciază asta.
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Multumesc de aprecieri
    De tras nu prea are cum sa traga ca un S4 dar mai "revergoram" si noi cat putem
    In ce priveste jantele, sa nu iti para rau. Pretul a scazut destul de mult, dar, din pacate si starea celor second hand e din ce in ce mai proasta.
    Sunt in cautare de flat five( cele de A6 pe 17) de vreo 2 luni si din cele 2 seturi care au aparut la vanzare nici unul nu era impecabil
    Poti sa te orientezi catre roti de A5 care ar intineri-o destul de bine
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Tu le pui fat five-urile, eu urmeaza sa le trec la pastrare :p

    Acum ca ai scris de trepidatii din cauza oring-urilor, incepe sa ma scarpine si pe mine. Cum imi pot da seama daca trepidatiile vin de la injectoare?
    Valorile in canalul 13 sunt bune, iar anul trecut am schimbat suportii la cutie si unul la motor si a fost liniste (inainte juca schimbatorul ca si catelul din Dacie), iar intr-o zi am observat un trepidat usor care a disparut a doua zi.
     
    geo19 apreciază asta.
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pot fi multe cauze: injectoare( includem oringuri), volanta, ax cu came, tacheti
    Daca te apuci sa le schimbi toate ajungi la sume colosale
     
    NiX apreciază asta.
  12. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Trepidatiile nu sunt nici de la oringuri, nici de la ax cu came, nici de la tacheti, nici de la volanta, nici de la bujii, nici de la turbina si nici macar de la suportii de la pompe duze care sunt rupti mai mult ca sigur.
    Am observat ca trepidatiile mai scad daca merg cu ea mai turata o perioada, lucru care ma duce cu gandul la evacuare infundata.
    Cat de curand elucidez si dilema asta.
     
    Stefan apreciază asta.
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    M-am gandit si la evacuare, mai ales ca suna si mai infundat motorul. La mine va fi schimbata curand, o data cu turbina
    O alta varianta ar mai fi ungerea insuficienta datorata probabil sorbului infundat, tocmai pentru ca atunci cand mergi turat dispare acest fenomen
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La noi fiind motorina de proasta calitate, la un plin bag cam 2-300ml de ulei 2T. Se simte usor la pornire, zgomot la rece si ajuta la ungerea pompei.
    Deocamdata nu vreau sa umblu in motor, am in plan (in functie si de serviciu) cam 170cp, iar atunci sigur voi schimba diuze si ce mai e nevoie.
     
    Stefan apreciază asta.
  15. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Ce sunt petele albe de pe oglinda din stanga? :(
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Doar murdarie.
    Se pastreaza obiceiul ca atunci cand spal masina sa ploua, iar in poze inca nu era spalata
     
    paul14 și alexclipea apreciază asta.
  17. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Ma speriasem. Barele alea longitudinale negre lucios:hi:.
     
    Stefan apreciază asta.
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    S-a rezolvat aripa si bara
    Deocamdata nu se vad diferente de culoare si nu ar avea voie sa fie

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am profitat si daca tot era masina in service am montat si Eibach Sportline. Ca si diferente constructive intre Pro Kit si Sportline:
    - cele fata, in varianta Sportline sunt mai scurte, dar la fel de dure
    - cele spate au aceeasi lungime cu Pro Kit( implicit si OEM), dar sunt mai moi si se comprima mai tare

    Doua poze, imediat cum a coborat de pe elevator. Pana acasa s-a mai lasat un pic

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Gabi_KGT, lmdany, qrknu și alți 9 apreciază asta.
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Arată bine Stefan :icon_thumright: diferențe sesizabile intre față - spate ? Parcă ar fi o idee mai lăsate pe față, dar poate e și din cauza unghiului.
     
    Stefan apreciază asta.
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Este un pic mai lasata pe fata, dar asa e si configuratia arcurilor: -45/40 mm dar se zice ca fata se lasa de fapt 50
    Vom vedea cum se comporta in timp si cum se lasa
    Cand am plecat de la service erau 2 degete, acasa erau mai putin de 2 degete, deci se va mai lasa sigur
     
    stefan550 și Claudiu Ziros apreciază asta.

Distribuie pagina asta