1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fire red pearl A4 B5 Avant 2001

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefan, 9 Oct 2007.

  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mașina asta arata bine chiar și murdara :)
    Cum se prezintă vopseaua - lacul după revopsirea totala ?
    Scaunele au ieșit la nivelul așteptărilor ? Știu ca nu erau prea uzate / deteriorate
     
    Stefan apreciază asta.
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Vopseaua si lacul sunt ok. Marea lor problema o reprezinta cei care trec pe langa masina si nu stiu sa aiba grija de bunurile altora.
    Inevitabil au aparut zgaraieturi, unele care nu vor iesi decat cu revopsire. Pe langa oameni, au mai aparut si niste pisici carora le place doar cea mai curata si lucioasa masina din parcare.

    Sper sa ajung curand din nou in Otopeni pentru reparatii si apoi ne auzim cu siguranta pentru partea de polish & protectie

    Desi repet, nu ma ajuta faptul ca am parcare neacoperita si eu imi fac treaba cu masina de munca. Un plin de motorina la Audi ma tine cate 3-4 luni. Acum, avand injectoare “noi” am comandat si un metabond pe care il voi combina si cu ulei 2T.

    Scaunele sunt ok, iar uzura este minima pentru varsta lor. Cum zicea si un coleg la intalnire, pe vremea aia se faceau interioare pe care le poti refolosi si dupa 17 ani, ceea ce nu se mai intampla acum.
     
    stefan550, Cosmin790 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  3. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Fain cazan.
    Pune admisie de 131 cp Avf AWX ...
    Merita.
     
    Gabi_KGT și Stefan apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    In locul tău as caută un garaj sau in parcarea unui mall subterana cu temperatura constanta. Având in vedere ca e folosită o data la 2 săptămâni mi se pare alegerea ideală și scapi și de pisici, neghiobi, cârlige ...
     
    Stefan apreciază asta.
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @Lucian189 ce plus aduce admisia? Imi vine destul de greu sa o schimb acum ca am furtun intercooler si MAP de 3 bar nou, dar daca merita, de ce nu?

    @Cosmin ZKG in cautare de garaj sunt de ceva timp. Cum iti ziceam si pe whatsapp o parcare de mall nu o protejeaza decat din punct de vedere a temperaturii. La mall mi-au disparut grilele de la proiectoare si tot acolo au aparut unele zgaraieturi plus scurgeri de calcar din pereti. Fara sa o vad zilnic e cam complicat.
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  6. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    La garaj e la fel de complicat caci poti intalni rozatoare. Shit happens to me.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DonDoneL și Stefan apreciază asta.
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Depinde și ce parcare și ce loc de parcare, eu ochisem un loc lângă o ghereta a unui paznic cu ceva tips oferit lunar sta mașina ta fara probleme, plus că astea noi au și sisteme de supraveghere ( vorbesc de Palas mall ) până la urmă rozătoare poți întâlni oriunde @Gabriel Popa nu neapărat în garaj atât timp cât mașina stă nefolosita.

    Lăsând la o parte asta, bag de seama că ai cel vechi topic activ :hi:toata stima, pentru cei aproape 11 ani de activitate ! La fel ca și în cazul lui Cătălin , nu folosești prea mult mașina , te-a bătut gândul să o vinzi ?:eyebrows:
     
    Stefan apreciază asta.
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Ma bate tot mai des gandul dar cand ii vad reflexia intr-o vitrina sare repede
    Daca nu voi gasi solutii de pastrare in conditii bune in maxim un an cel mai probabil va intra la vanzare. Vom vedea
     
  9. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Eu zic ca tot sufrageria e cel mai bun loc. [emoji847]
     
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Pe de o parte te înțeleg, pe de altă parte mașina ar trebui bagata la conservare și scoasă când ai chef de nebunii ! Sau...să rămână în familie !
    Ai investit pe lângă bani, care nu are rost sa ii contorizezi, timp și suflet care se văd și nu ar merita despărțirea. Dar...rațional probabil 9 din 10 persoane ar alege vânzarea. Și băiatul ăla de la care ai luat scaunele investise și el mulți bani in ea, iar o data cu venirea pe lume a unui copil in familie s-a hotărât să spună "la revedere !" visului din liceu ... Și el nebun ca și mulți de pe aici, chiar cumpărase un S4 b5 avariat pentru a lua mai multe nebunii de pe ea. Probabil asta nu se vindeca niciodată, doar timpul devine mai scurt...
     
    stefan550, Gabi_KGT, paul14 și încă o persoană apreciază asta.
  11. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    In sfarsit noutati, eu cel putin astept de ceva vreme sa mai reimprospatezi topicul.

    Cum au zis si colegii de mai sus, ar fi pacat sa o vinzi acum, mai ales in stadiul in care este. Nu stiu daca sunt 10 in Romania in starea si cu dotarile astea. Nu te gandi la prostii.
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  12. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    +1 pentru nevanzare. B5-ul asta nu trebuie sa plece de la tine.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    boresque apreciază asta.
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Uite un test de galerii. Echivalentul celei de AVF pentru tine ar fi cea PD150 din test iar al celei stock, ar fi cea de ALH, dar rezultatele de la a ta sigur sunt mai slabe, ca ai si o curba acolo aiurea.
    https://malonetuning.com/manifold-intake-1-9l-tdi
     
    Tommi-KGT apreciază asta.
  14. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Pe langa admisie eu zic, ca daca tot ai montat injectoarele de ARL ar merita si un upgrade pe partea de turbo, fie un hibrid, fie un GTB1756VK adaptat sau de ce nu un GTD2060 daca te tine pusculita.
    Turbinele sunt de ultima generatie, incarca repede, tin bine, pana in 240 de cai pe injectoarele alea...
     
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Merci @tavicosma. Te referi la upgrade fata de turbo deja montat?
    Am pus cea de BRD, BV43 care e destul de potenta

    Ieri am pus si un N75 nou si masina pare un pic mai vioaie. Urmeaza sa rescrie Razvan softul zilele astea sa vedem o noua varianta
     
  16. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Nu zic ca nu este capabil BV43-ul dar e de generatie mai veche, astea mai noi au spool mai rapid si se conduc foarte fain inclusiv la turatii joase, cu putin lag si boost de la turatie mica.
    Intradevar acum ca vad ca ai deja turbina asta nu stiu in ce masura se justifica sa mai faci un upgrade in plus, dar oricum merita facut un research
     
    Stefan apreciază asta.
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    In cazul in care pica turbina asta, e deja studiat de @arazvan2002 si se pare ca solutia optima e carcasa de BV43 cu interne de CR 170 CP
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  18. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Cand sunt atatea optiuni de turbine pe piata..
    Solutia aia e una pentru cineva "lenes".
     
    tavicosma și Stefan apreciază asta.
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    In asteptarea unor cleme mai aranjam niste fire

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Si un preview la cum va arata o parte din interior, sper dupa weekendul viitor

    [​IMG]
     
    Andu333, Claudiu Ziros, Tommi-KGT și alți 11 apreciază asta.
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Mult a mai trecut de la ultima postare

    Anul 2018 a fost destul de incarcat iar timpul pentru Audi limitat. Am ajuns la performanta negativa sa fac 3000 km intr-un an, asa ca la urmatorul schimb de ulei voi merge probabil pe varianta Long Life

    Am reusit sa montez bandourile piano black in interior, cu exceptia celor de la portierele fata, unde sunt in cautarea unui maner interior, al meu suferind de clasica boala de rupere a suportului arcului interior

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dupa schimbarea de turbina si injectoare, desi se misca exceptional cu softul lui @arazvan2002, in loguri se vede ca nu avem destul flux de aer. Toti senzorii fiind noi, suspectam catalizatorul infundat asa ca am luat un downpipe de 2,5” cu catalizator. Cu aceasta ocazie se va inlocui si restul traseului de evacuare, fiind cam ruginit. Sper ca saptamana care vine sa definitivez aceasta parte pentru a pune o noua varianta de soft

    [​IMG]

    A mai aparut in peisaj un RNS-D care a fost curatat si asteapta intr-un dulap sa fie instalat, pana cand voi face trecerea la RNS E, daca va fi facuta

    [​IMG]

    Vopseaua e in continuare ok si nu au aparut defecte decat din parcare, unde isi petrece cel mai mult timp. Mai jos cateva din pozele mele preferate de anul trecut

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    RazvanRXR, Tommi-KGT, K U L și alți 15 apreciază asta.

Distribuie pagina asta