1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fire red pearl A4 B5 Avant 2001

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefan, 9 Oct 2007.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Si tipsurile

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    RazvanRXR, Alex_WeS, AlexPTB și alți 21 apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Forta !
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Foarte bine arata Stefane!
    E alta imagine acum cu noile tipsuri! Spatele masinii este complet acum! :applaus:
     
    gicu și Stefan apreciază asta.
  4. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Foarte fain!nu dai jos stergatorul acum?:d
     
    Ciprian.Mod apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Sau pune de a4 b8 daca merge, da mai bine
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @Lucian189 Weekendul acesta am facut niste teste si am scris o noua versiune. Diferente de flux de aer sunt, si se simt. Mai multe cifre ne da @arazvan2002 , la el sunt logurile. Acum avem presiunea cam mica, banuim o problema de vacuum, posibil sa fi fost un dop de gheata, ca ieri dupa amiaza a mers bine. Inainte de aceasta versiune la fel, incarca cum trebuie. Voi schimba toate furtunele de vacuum si vedem
    @rotitza Multumesc! Asa e, am amanat prea mult momentul asta. de ieri ma tot uit la poza( a fost prima data cand le-am vazut si eu de la distanta) si se intregeste ansamblul. As fi vrut sa le pun negre, dar nu aveau dimensiunea asta. Am totusi momnete cand mi se pare ca ceva nu e ok acolo. posibil tipsul din dreapta sa fie prea in afara, avand in vedere ca le-am aliniat cu bara. Trebuie sa ma mai uit live la ea si sa vad daca le mai schimb cumva
    @Claudiu Ziros & @Dooster Stergatorul va ramane, dar va fi aero, de B7 sau B8. Ma apuc de cautat piesele
     
    Bozonc Andrei și Sergio apreciază asta.
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ieri cand am facut loguri inainte sa modificam, turbina mergea haotic, facea presiune la 2600-2700rpm (desi inainte facea ca una stock) si apoi overboost desi nu merge cum trebuie,se comporta de parca n75 functioneaza aiurea, probabil s-a intamplat ceva la functunele de vacuum dupa ce s-a umblat la masina.
    Pe vechile loguri aveam maxim 1100mg/str aer la orice presiune peste 2300mbar, acum sunt valori si de 12xx mg/str, ceea ce e o imbunatatire, arata ca evacuarea e mai permisiva si a fost un upgrade binevenit. Mai urmeaza o galerie de admisie de AVF in viitor si va fi si mai bine.
    Oricum, cand face presiunea ceruta, masina chiar se misca bine, noroc ca a facut upgrade de frane pe fata.
     
  8. Adyzuu

    Adyzuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant, 2.0TDI 190hp, DETA, S-tronic.
    Felicitari, ai facut o treaba excelenta!
    Ce diametru au tipsurile? Sunt de pe alt model de masina sau AM?
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sunt AM de la Pilot. Initial am vrut altceva, dar am pus ce aveau pe stoc
    Diametrul e de 70 mm fiecare
     
    Adyzuu apreciază asta.
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cu pasi mici se mai pregateste o adaptare
    Urmeaza sa schimb furtunele de vacuum cu unele siliconice. A fost destul de greu sa le gasesc negre si pe dimensiunile OE (3,5 x2) majoritatea fiind de 3 sau 4mm. Cu plata transportului la 2 furnizori am reusit sa le iau si sper sa le inlocuiesc cat mai curand.

    Daca tot umblu pe sub capacul motor, mi-am amintit ca am niste pete de ulei de la EGR si nu ar strica sa il schimb, asa ca am luat o admisie si un EGR de AVF

    Prima parte a curatarii, SuperMafrasol dilutie 1:4, lasata galeria ~2 ore

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    In tura 2, am lasat si EGR si galeria la inmuiat ~20 de ore si apoi au fost spalate bine cu apa. De data aceasta, dilutia a fost cam 1:7. Au mai ramas mici detalii ce se vor curata usor

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Gabi_KGT, bzn_marius, gicu și alți 13 apreciază asta.
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E fain cand iti place sa te murdaresti putin pe maini, iese treaba buna :applaus:
     
    Stefan apreciază asta.
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sigur nu le-ai sablat? :p
    Interesantă soluția, eu am încercat cu triumf-ul pentru cuptor și doar s-a înmuiat...i-am dat foc apoi.
     
    Stefan apreciază asta.
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @nucugheri murdaritul de ar fi problema... Nu cred ca e surub pe masina ce a scapat nedesfacut pana acum
    @paul14 SuperMafrasol e mult peste triumf. In mod normal, pentru o spalare motor se dilueaza cam 1:20-1:30. Cand e murdarie mare o concentratie mai buna nu are ce sa faca rau. Tot ce a ramas acum se indeparteaza usor cu unghia, asa ca voi face o ultima curatare cu o periuta de dinti, iar pentru locurile unde nu am access cu o forja.
    Stiu de metoda cu flacara dar nu aveam unde sa o aplic. In plus, am aplicat-o acum ceva timp la admisia de AJM si nu sunt convins ca a curatat tot.
     
    AlexPTB, paul14 și bzn_marius apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ai avut răbdare Stefan, nu gluma, felicitări pentru rezultat :applaus:
     
    Stefan apreciază asta.
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cateva noutati:
    Saptamana viitoare se monteaza pompa tandem noua( Bosch) cu furtune vacuum si admisie de PD 131. Am zis ca merita pompa sa o iau noua mai ales ca o banuiesc ca principalul vinovat pentru lipsa de presiune. Desi in trecut am schimbat toate garniturile ei, inca mai sunt ceva urme de motorina

    Weekendul trecut a fost productiv dpv al cumparaturilor: volan tesit de A3 si suspensie reglabila Eibach

    [​IMG]

    Volanul este montat de azi, dar mai trebuie sa rezolv partea de cablaj. Momentan nu am claxon si airbag, dar trebuia sa vad cum va arata pe masina

    [​IMG]

    [​IMG]

    De acum incepe studiul pentru a face comenzile functionale
     
    sapuu_ae, Red_, cogdao și alți 17 apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi daca gasesti ceva folositor in primul pdf. Atasez si originalul de de pe AJM, dar cred ca il ai deja.
     
    stefan550, Stefan și Yngtmr apreciază asta.
  17. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Stefan felicitari! :applaus:
    Volanul schimba in totalitate aspectul interiorului, face mașina sa para foarte modernă. :drool: Ma uitam cu atenție la consola centrală și nu pare demodata de loc, arată incredibil de bine! Se vede toată munca pe care o depui.
     
    gabitza121 și Stefan apreciază asta.
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Foarte bine arata Stefane!

    Ma bucur ca ai ales sa folosesti modelul de volan tesit dintr-o generatie mai apropiata de masina ta!
    De cele mai multe ori un clasic este bine sa ramana un clasic! :hi:
     
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    @nucugheri Multumesc! ca de obicei, de foarte mare ajutor. Cum ai observat te mai bat la cap cu intrebari.
    @stefan550 Multumesc de aprecieri. Cam asta e scopul, sa ii mai dau un refresh la aer si sa nu pice in kitsch. Pentru modernizare mai am niste idei pe care sper sa le concretizez curand: Navigatie RNS-D( e in dulap, asteapta timp pentru facut mufa adaptoare), inlocuita apoi cu RNS- E, vopsit inelul cu comenzi de la volan din crom in negru lucios. Astfel, ramane doar inelul la airbag care se va asorta cu inelele de la ceasurile de bord, iar negrul cu trimurile de pe portiera si bord.
    Sunt inca in dubii daca sa iau footrest si pedale de aluminiu. Nu stiu daca vor da bine
    @rotitza Multumesc Mihai. stii bine de cand tot vorbesc de volan si ma bucur ca m-am oprit la acest model. Intr-adevar, cu unul mai nou erau prea multe variabile si riscam sa nu iasa bine

    Aseara mi-am facut timp si am aplicat primul Brilliant Shine pe anul asta

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Eu cred ca ar da bine un set de pedale din Aluminiu si foot rest punand in balanta toate modificarile aduse si linia pe care ai mers pana acum.
     
    Stefan apreciază asta.

Distribuie pagina asta