1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Frana de mana electrica la Audi A4 B8 - blocare etrieri - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de 11TUN, 10 Ian 2012.

  1. Chrys Danny

    Chrys Danny 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2001 A4 B6 2001 1.8T MTM
    Buna observatia. Nu am B8, asa e. Am B6. Are varul meu B8 si am condus-o destul de des. Eu eram intr-o curba la viteza reapectiva cum am zis, si am încercat sa fac drift trăgând de butonul ala, sau apăsând..ma rog, eram prea entuziasmat sa mai tin minte :)) si parca am tinut de el Putin tras/apasat..nu mai stiu..a trecut ceva vreme..dar in fine, nu cred ca ae conta asta. Eu am aflat ce voiam si iti multumesc pentru răspunsuri si sfaturi;) Nu o sa mai incerc nici de proba daca asa mă sfatuiesti. Si nu am ales masina gresita, nu vreau masina pentru drift. Era doar o curiozitate..:)
     
  2. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    fara cursuri de pilotaj in loc de drift vei face accident aproape sigur
     
    vladdd apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chrys Danny te adresezi pe forumurile dedicate pentru ceea ce vrei tu sa faci cu masina. Nu mai continua aici pe acest forum cu acest fel de mesaje. Multumesc pentru intelegere.
     
  4. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Am avut si eu o tentativa intr o parcare goala pe zapada sa fac un derapaj controlat, intoarcere cu frana de mana.Cu celalate cand am incercat cu frana clasica merge f usor.Stiam ca daca vrei sa o activezi in mers imediat se dezactiveaza , asa ca am tinut putin de ea si am tras de volan dar a inceput piuit in bord si nu s-a comportat masina ca si cu o frana de mana normala.Prima si ultima oara cand am incercat.Cu cea clasica merge brici
     
  5. biliards2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2013
    Locație:
    Moreni-Dambovita/Bergamo-Italia
    Masina:
    A4 , 2.0 . 2009
    Salut. Poate cineva sa îmi zică dacă exista codare sa pot dezactiva frana de mână fără a apasă pedala de frână ? Mulțumesc anticipat
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Desigur:

    [53 - Parking Brake]
    [Security Access - 16] (Enter code presented by program)
    [Adaptation - 10] -> Channel 4 change 1 to 0
     
  7. biliards2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2013
    Locație:
    Moreni-Dambovita/Bergamo-Italia
    Masina:
    A4 , 2.0 . 2009
    Mulțumesc MULT
     
  8. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Salut colegi,

    Cum a scazut un pic temperatura a aparut eroare pe minunanta frana de mana electrica/elcetronica si nu la prima pornire ci la a doua dintr o parcare de supermarket cand am bagat in marsarier . Beculet cu P taiat si piuit mai tare ca la centuri. Am oprit masina si am urmat o procedura de pe ross tech wiki:
    02433
    Switch Ignition OFF for about 10 Seconds
    Start the Engine and keep it running while trying to clear Fault Codes.
    Press the Parking Brake Button (E538) in 5 Second Intervals.

    A disparut si de atunci nu a mai aparut , chiar daca am mai actionat de cateva ori butonul.

    O singura eroare am avut la scanare:

    02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
    006 - Short to Plus -Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 149
    Mileage: 154891 km

    Acum ma gandesc daca sa o ignor sau sa ma impacientez si sa incerc sa schimb sau repar motorasul acela sau power supplyul motorasului sau mai bine ca prim pas schimb lichidul de frana? Desi e electrica , ar fi putut scapa lichid de frana eventual pe vreun circuit sau conector generand eroarea aceea?

    Mentionez ca am ratat schimbul de lichid de frana la 2 ani ( 2 ani si 3 luni) si ca nivelul e peste minim si ca folosesc butonul in mod frecvent deoarece parchez masina pe o rampa si e nevoie sa il pun.Si daca tot am ajuns aici, se poate eventual ca doar introducere in viteza sa tina masina pe rampa , fara sa actionez frana de mana? Rampa doar se "leagana" si usor se clatina dar nu e panta, e rampa de smart parking.

    Multumesc!
     
  9. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Am si eu de cateva luni o problema.Pana acum mi a facut figuri de 3 ori la interval de cateva sute de km facuti cu masina.Incepe asa:
    Da in nas(ca si cum nu mai vine motorina) de 3-4 ori dupa care imi apare spira in bord cu esp fault(check owners manual parca), parking brake malfunction,tpms error, xenon range control defective.Opresc repornesc masina si reapar toate pe rand dar incepe cu parking brake error si apoi se aprinde si motorul.In nas nu mai da si masina merge fara probleme(trage la fel).Ca simptome secundare: nu mai recunoaste viteza,nu mai merge ACul,nu mai merge tempomatul.De fiecare data m o prins pe drum si am facut aprox 200km pan am ajuns acasa.De fiecare data a2a zi cand vroiam sa merg cu ea sa pun testerul erorile dispareau...ramanand doar enginul.Puneam vcdsul stergeam erorile si normal ca dpful nu avea regenerare, dupa care am iesit pe autostrada si totul ok.Acum a2a zi inca mai am erorile si am pus testerul pe ea si am asa:
    Engine, airbag si xenon not accesible.
    Restul modulelor am sters toate erorile si nu am mai reaparut decat la
    Address 53: Parking Brake Labels: 8K0-907-801.clb
    Control Module Part Number: 8K0 907 801 H HW: 8K0 907 801 H
    Component and/or Version: EPB Audi B8 H09 0100
    Software Coding:
    Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
    VCID: 346D020997204E9
    1 Fault Found:

    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101101
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 131
    Mileage: 212048 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.11.01
    Time: 16:58:33

    Freeze Frame:
    Voltage: 12.30 V
    Count: 58
    Speed: 0.0 km/h
    Hex Value: 0x0270
    Hex Value: 0x0001
    Hex Value: 0x0101
    si
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379.clb
    Control Module Part Number: 8K0 907 379 BD HW: 8K0 907 379 BD
    Component and/or Version: ESP8 front H04 0030
    Software Coding: 160D0C
    Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
    VCID: 7CFDEA29FFF0469
    2 Faults Found:

    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 131
    Mileage: 212048 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.11.01
    Time: 17:01:44

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x2782
    Hex Value: 0x0026
    Hex Value: 0x499A
    Hex Value: 0x00FF

    00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
    013 - Check DTC Memory
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101101
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 131
    Mileage: 212048 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.11.01
    Time: 17:01:44

    Freeze Frame:
    Hex Value: 0x0000
    Hex Value: 0x2782
    Hex Value: 0x0032
    Hex Value: 0x029A
    Hex Value: 0x00FF
    Am fost la service cu foile scoase si erorile din wiki ross si mi a zis ca ca ar fi modulul de la frana de mana(asta banuiam si eu ca cineva a mai avut erorile astea si tot modulul a fost,schimbat la reprezentanta) si ca sa merg sa l cumpar ca mi l schimba.Am fost la un magazin sa intreb de piesa si de acolo mi a zis ca sa verific ca ar putea fi doar butonul si nu modulul.
    Azi am fost sa pun testerul si pe drum mi s-au stins toate erorile si la a2a repornire si enginul a disparut.Am iesit pe autosrada sa mi regenereze dpful.Dupa vreo 20km pe autostrada iar au reparut.
    Ar putea fi de la frana de mana sau altceva?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se poate aprinde ESP de la frana de mana. Verifica cablajul modulului inainte sa il schimbi.
     
  11. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Si tot modulul de frana de mana afecteaza functionalitatea modului engine?Ceea ce tine de managementul motorului cu regenerare etc?
    Banuiam un contact imperfect(cum zicea in wiki ross check wiring )mai ales ca facea din cand in cand dar acu tot mai des.Dar electronistul de la service zicea ca la orice eroare incepe cu aia(check wiring).Si ca in zona aia nu are cum sa fie contact prost sau fire cu problema pt ca este in zona bordului.Daca era la motor era altceva.El a zis ca s multe probleme cu modulule astea la VAG.
    Ce se recomanda nou sau din dezmembrari original?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai ramane surprins cate nu mai merg pe masina din cauza erorii ESP. :)
    Incearca sa pui altul din dezmembrari si vezi cum se comporta, poate problema ta nu este din modul.
    Nu mai intreba de modul nou, nu ai vrea sa stii cat costa. :)
     
  13. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    285 Euro fata de 250-300 lei. Un prieten vrea sa-l ia si sa incerce sa-l repare. Nu stiu exact ce se strica la ele si daca se poate repara.
    De fapt eroarea de spira adica ESP-ul face toate nazurile. Poate sa fie ceva pe la senzorul de ABS ? mai ales daca am eroarea de J540.
     
  14. florind22 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi,2.7tdi,2009
    Salut! acum cateva luni am ramas cu roata blocata pe partea stanga, am scos mufa de la motoras, am pus 2 fire direct de pe baterie, am deblocat roata.
    Mentionez ca motorasul nu estedefect. am pus testerul, pe unul imi da cablaj intrerupt sau scurt circiut, iar pe alt tester motoras defect, stie cineva un service ok unde pot verifica tot cablajul deroareceam verificat doar din portbagaj catre roata si nu este intrerupt iar din portbagaj catre consola nu mai tine de mine.Multumesc
     
  15. SorinM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 2011, 2.0 TDI, 125 kw, 2011
    Buna. Am o mica problema la masina - un A4 2.0 TDI, model 2011, 125 kw, cu frana de "mana" electrica. Cand este umezeala afara, imi apare eroare in bord - Parking Brake Malfunction. Dupa ce masina stationeaza pentru o perioada mai lunga (gen 9 - 12 ore), eroarea nu mai este afisata in bord, iar frana lucreaza asa cum trebuie.
    Ieri, dupa ce a aparut eroarea, am incercat sa folosesc frana de "mana", insa, din cate mi-am dat seama, nu lucreaza parca decat un singur motoras. Dupa ce s-a uscat, mai spre seara, lucrau amandoua.
    Ma puteti sfatui putin? Eventual, m-ar ajuta o recomandare cu un service de incredere in Iasi. Multumesc.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la orice service si zi-le sa iti scoata mufele si sa le dea cu spray de contacte.
    Daca eroarea persista, probabil ai probleme de cablaj si/sau motoras defect.
     
  17. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    salut. care este procedura corecta. pui cutia in P si apoi actionezi frana electrica sau invers.
    Sunt unele momente in care martorul luminos din bord ( cel de la frana) se stinge odata cu martorul de pe cutie ( cel de la P) alteori cel din bord ramane aprins in timp ce cel de la cutie se stinge. am scanat nu da eroare. mersi
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Piciorul pe frana, tragi frana de mana si pui schimbatorul in P.
    La unele masini in functie de codare se trage automat frana de mana cand pui schimbatorul in P.
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Sau se cupleaza/decupleaza o data cu centura, am vazut asta la passat cc foarte misto chestia :)
     
    paul1342 apreciază asta.
  20. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    ok multumesc de precizari.:respekt:
     

Distribuie pagina asta