1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Frana de mana electrica la Audi A4 B8 - blocare etrieri - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de 11TUN, 10 Ian 2012.

  1. Gtz22

    Gtz22 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 avant b8 facelift
    Salut,
    Am un A4 B8 si astazi dintr-o dată în mers mi s-a aprins semnul cu P tăiat dar dupa 2 opriri s-a stins. Tin sa precizez ca frana cuplează si decupleaza cum trebuie. Este ceva grav ?
     
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Nu. Are "piticii" ei. Cum zici tu mi s-a intamplat acum ceva timp si dupa o cuplare si o decuplare nu a mai aparut de atunci mesajul. Daca nu mai reapare ,nu baga in seama.
     
  3. Gtz22

    Gtz22 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 avant b8 facelift
    Deocamdată vad ca e ok cuplez si decuplez si totul pare ok. Sa speram ca nu mai apare. Multumesc pentru raspuns.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nici un pitic, ai o problema la buton, cablaje si/sau motorase.
    La un moment dat o sa ai eroare permanenta si o sa aprofundezi atunci situatia.
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Eu zic de pitici ca frana cupleaza defapt, dar apare eroare odata la 1 an poate si mai bine. Si pana la eroarea aia permanenta(daca o sa fie) mergi linistit ca nu iti afecteaza mersul sau franarea.
     
  6. Gtz22

    Gtz22 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 avant b8 facelift
    Eroarea a fost intermitenta. Apasand pe buton imi zicea ca este o anomalie pentru câteva secunde dar acum e in regula. Cine stie ce o fi apucat-o.
     
  7. Bodo Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8k 2.0 TDI 2013
    Salutare! Sunt posesor de A4 B8k Avant 2.0 TDI 120cp 2013. De 3 zile, apare în bord din când în când mesajul "parking brake under diagnosis" sta circa 1 secunda și dispare. Mai apare iar după 20-30 km. Frâna de mana tine, cuplează, decupează corect. Nu mai apar alți martori sau erori în bord. E cazul sa îmi fac griji? Nu am găsit nicăieri pe tot google-ul vreo discuție legata de mesajul asta ci doar de mesaje de genul "parking brake fault" și frână blocata.

    Mulțumesc!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa o scanare cu VCDS sa vezi daca e stocata vreo eroare pe modul, dupa e mai usor de discutat pe "concret".
     
  9. CLOSCA NICUSOR CEZAR 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    a4,2.0 tdi, 2009
    Salut,
    Am si eu un a4 b8 din 2009 si de ceva timp in momentul cand actionam pedala de frana imi ramanea blocata roata stanga fata apoi isi revenea imediat. Am fost la service si mecanicul a schimbat furtunul si etrierul. Dupa schimbarea acestora, cand apas frana se blocheaza roata stanga fata si roata dreapta spate. Daca activez si dezactivez frana de mana rotile se deblocheaza. Mecanicul a zis ca este modulul ESP defect. Voi ce ma sfatuiti sa fac pentru ca nu prea as vrea sa dau banii aiurea pe alt modul.
     
  10. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Pentru ca nu imi merge auto hold-ul,dupa scanare am eroare la g476, si dupa ceva documentare, am inteles ca sunt slabe sanse sa fie intr-adevar senzorul de pozitie al ambreiajului, cat cel mai probabil modulul de frana electrica. Mentionez ca frana de mana merge fara probleme, iar CC nu am. Intrebarea mea e daca se schimba pur si simplu modulul, sau cel de pe masina donatoare intra in CP? De asemeni am niste erori pe BCM1, care cred ca sunt legate tot de modulul de frana de mana? ( nu stiu daca sunt legate unul de altul) https://docs.google.com/document/d/1KVoSVmQs0kHjbOhgUmxOKImuavVwRqckSELLRqXfy7c/edit?usp=sharing

    LE: bateria abia am schimbat-o, sigurantele sunt ok toate, iar mufele le-am verificat doar vizual, arata bine.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modulul pentru frana de mana nu intra in CP.
     
  12. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Trebuie sa fiu atent la codul modului, sa suporte anumite funcții, sau orice modul e asemanator. Am vazut deja ca sunt diferite litere,cele noi fiind cu E, F, G?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Kirov Ce cod are modulul actual ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kirov parca descoperi apa calda. Tu nu ai auzit de modificari ale codului de piesa ? Daca nu ai ETKA pentru ca sa intelegi cum se transforma o piesa iti cumperi exact codul tau. Daca nu gasesti cauti pana gasesti si platesti. Bafta.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi asta ca sa afli singur codul.

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese se poate face doar pe ghicite ceea ce doresti.
     
    Kirov apreciază asta.
  15. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Cristi, ai inteles gresit, nu am intrebat ce inseamna schimbarea codurilor. Eu am intrebat daca e vreo diferenta de compatibilitate. In ideea ca daca tot il schimb, pot cauta ceva care suporta cat mai multe funcții, daca e posibil tinand cont de codul modulului pe care il am in prezent pe masina. De altfel nu am cerut codul, din moment ce stiam codul piesei, care e vizibil si in log-ul postat anterior. Ma interesa din cod, doar ultima litera, mai precis terminatia.
    @audi66 codul curent e acesta 8K0 907 801 F, conform logului atașat mai sus.
    Multumesc, si scuze daca nu sunt foarte precis in explicații.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2020
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti pune 8K0 907 801 F / G / H.

    P.S Cristi nu a inteles gresit, are dreptate.

    Cu VCDS vezi doar versiunea SW a modulului, care de foarte multe ori difera de P/N piesei propriu-zise.
    Acum a fost o simpla intamplare ca versiunea SW sa fie aceeasi cu P/N modulului.
    Mai invata cum sta treaba cu ce vezi in VCDS comparativ cu ce vezi fizic pe fiecare reper si dupa aia poti sa te contrazici sau atragi atentia.
    Mai pe romaneste, tu din VCDS stiai versiunea SW (software) a modulului, nu codul de piesa a acestuia. Sper ca ai inteles.

    upload_2020-5-15_23-41-18.png
     
    Ultima editare: 16 Mai 2020
  17. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Am inteles, atunci imi cer scuze iar, pentru ignoranta . Nu am interes sa ma contrazic cu nimeni, nici nu incerc sa pretind ca stiu mai bine . Multumesc inca o data pentru lamurire. Am vrut sa ma uit direct pe piesa, dar am modulul pentru remorcuta deasupra,plus un capac peste EPB, deci nu am acces la el, si nu am mai stat sa surubaresc la ora asta .
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Data viitoare uita-te, deoarece o versiune SW se poate gasi pe mai multe P/N-uri, P/N-uri ce pot fi incompatibile cu masina ta.
     
    Kirov apreciază asta.
  19. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Revin cu update la problema mea . Auto hold-ul a revenit la viata, prin schimbarea EPB ECU (modulul pentru frana de mana electrica) cu terminatia H (preferinta personala)

    ATENTIE:

    Pe VCDS eroarea era legata de senzorul de pozitie al pedalei de ambreiaj. Daca vreun mecanic/electrician va recomanda sa schimbati senzorul respectiv (care de fapt e inclus in master cylinder) si costa peste 150 de euro, fara sa vorbim de montare care e dificila, recomand cu incredere sa cumparati un modul nou sau SH care in cazul meu a fost 20 de lire. Desigur, asta dupa ce s-a verificat in prealabil starea bateriei, sigurante si instalatia aferenta modulului (mufe oxidate, cabluri intrerupte sau care nu fac contact bine). Multumesc lui @audi66 pentru rabdare si explicatii .
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  20. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut!

    E normal ca dupa o pana, cand inlocuiesti roata normala cu cea de rezerva sa primesti eroare in bord la frana de mana electrica?

    Nu am luat inca cauciuc nou sa pun roata normala inapoi si parca m am ingrijorat cand am vazut eroarea

    No hate
     

Distribuie pagina asta