1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Frane - discuri de frane - lichid si martori aprinsi in bord Frane la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mlozoveanu, 8 Aug 2009.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ma confrunt si eu co o mica curiozitate. Fiind la mecanic pentru o verificare generala a masinii, m-a luat gura pe dinainte si i-am spus ca mi se pare ca masina nu franeaza cum trebuie (adica nu ingeata ca fosta mea masina). Pune baiatu mana pe pompa tandem si zice ca sa largit nu stiu ce, ca are joc. Chiar schimbase o pompa in ziua aceea si mi-a aratat o valva pe acolo.

    Dar sincer, am dubii ca nu face presiunea care trebuie, V-ati mai confruntat cu asa ceva? Sa bag 1000 ron asa preventiv? Masina are 240000 acum.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e o problema comuna la multe modele ca stutul de la pompa tandem sa se dezlipeasca si sa nu mai stea fix, ducand la o pierdere aleatoare de vacuum. Dar se poate re-fixa cu epoxi metal de la Bison, nu trebuie o pompa noua pentru asta. Doar daca tii neaparat.
     
  3. marian.enache 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 (BPW)
    Intampin probleme cand franez, masina(cea din semnatura) franand secvential si am si eu cateva intrebari:
    1.Stiu ca primul lucru la care ar trebui sa ma gandesc ar fi sa schimb discurile, acestea putand fi ovalizate, dar ce alte cauze ar mai putea provoca asa ceva? pot fi probleme cu abs.ul?
    2.Daca merg cu ea asa destul de mult, neputand ajunge la service prea curand, se poate strica ceva?
    3.As vrea sa pun tot discuri originale, dupa ce nume/producator le gasesc si la cat m.ar costa cele de pe fata?
    4.Odata cu schimbarea discurilor se recomanda aerisirea instalatiei, schimbarea placutelor?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, daca franeaza secvential cel mai probabil ai discurile ovalizate. Planetarele pe duca au aceleasi simptome, plus trepidatii la accelerare.
    Da, daca mergi cu ea asa poate avea un efect negativ asupra bratelor de directie.
    Da, placutele le schimbi obligatoriu la inlocuirea discurilor. Aerisirea instalatiei o faci doar daca umbli la lichidul de frana sau ai scurgeri/pierderi/probleme.
    Discurile originale probabil le ai ATE, poti pune ATE, TRW, Zimmermann, Pagid, Textar. Cam astea sunt marcile consacrate.
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Stai departe de trw, cupru la greu, ruginesc si lasa negreala.
     
  6. marian.enache 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 (BPW)
    am auzit ca ar mai putea fi pompa de servo frana, cum deosebesc daca e asta sau sunt discurile?
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pai este exact ce am scris eu mai sus legat de pompa tandem.
     
  8. Nod32 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2015
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi, 2.0 BLB, 2006,
    Salut, Cine ma poate ajuta sa îmi zică ce tip de plăcute de frână trebuie sa iau pe un Audi a4 b7 2.0 BLB, din cate am înțeles exista plăcute simple și plăcute cu ceva arcuri.. Ma poate îndruma cineva? Fata și spate..
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ala care ti-a spus asta este un idiot. Placutele fata sunt cu senzor si cele spate simple adica fara senzor. Le cumperi in functie de codul tau de sasiu adica conform sistemului de franare si marimii discurilor fata-spate. Te duci la un magazin de piese auto si iti comanzi placute de frana. Sunt zeci de marci pentru modelul tau de masina si ai de unde alege ca si calitate-pret. Bafta.
     
    kojak13 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu stiu unde ii gasiti pe astia carora le tot cereti sfaturi si insirati aici tot felul de aberatii.
    La ce a schimbat placute mecanicul respectiv pana acum, la carucioare de butelii ?
     
    kojak13 apreciază asta.
  11. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna ziua domnilor..
    La masina din semnatura au fost schimbate discurile si placutele de frana fata anul trecut in vara, intr-un service ATU Germania, pret 335 euro, de atunci am facut cam 10 000km dar de cateva saptamani am un zgomot ca un zdranganit ce se aude in fata atunci cand trec peste denivelari sau gropi...nu prea mari ..si dispar atunci cand este calcata frana..ca si cum placutele ar avea joc sau etrierul?? Am dat roata jos si totul pare la locul lui..totul bine fixat..ceva suruburi de prindere la etrier..sigurante placute...daca cineva a mai patit asa ceva si ce ar trebui sa comand sau sa inlocuiesc?! Va multumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica adica demonteaza culisantele de la etrieri fata si vezi ce grosime au. Daca nu stii ce inseamna ce ti-am spus apeleaza la niste profesionisti altii decat aia care ti-au inlocuit placutele pentru ca aia trebuiau sa verifice ce ti-am spus eu si sa monteze alte culisante daca astea sunt in afara parametrilor/grosimii. Burdufurile culisantelor trebuie si aia verificati sa nu fie crapati si culisantele trebuie unse din belsug cu vaselina cuprata / termica sau cu vaselina siliconica. Schimba mecanicii.
     
  13. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Multumesc Cristi
    Asa am luat-o. Mi-ar fi de folos un link sau o poza cu aceste culisante si burdufuri ca sa le cumpar (de la reprezentanta ?- sau ceva online) si apoi sa le schimbe un mecanic. Nu cred ca pot fi foarte scumpe dar sa nu fie inclus tot kitul de reparatie etrier. Sunt in Germania si zau ca sunt dezamagit si de mecanicii astia. Am fost acasa am luat adresa unui mecanic recomandat de voi si am fost foarte multumit dar in Timisoara mai ajung doar la toamna si as vrea sa rezolv asta pana atunci aici. Doar sa stiu ce sa le spun la astia la magazin.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Culisantele care le ai acum pe masina pot fi bune. Trebuie intai demontat, verificat, masurat si pe urma se cumpara. Poate nu au vaselina acolo. Intotdeauna - cand avem dubii cu privire la problema si nu suntem siguri privind cauza defectului - intai se demonteaza si pe urma se cumpara chiar daca masina este imobilizata. Mai bine mergi asa cu zgomotul asta decat sa faci o nefacuta pe acolo.
     
  15. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Mda, asa ar fi normal. Am sa urmez procedura asta logica in fond dar "tamplarul" meu roman, adica mecanic mi-a recomandat din start nu stiu ce suruburi sa caut si burdufuri, dupa ce a dat roata jos si a introdus o surubelnita prin etrier sa caute jocuri. Am sa-i mai dau o sansa daca doreste sa demonteze si sa constate eficient in caz contrar am sa caut pe altcineva sau o las asa mai 3-4000 km pana vin acasa la Timisoara. Multumesc inca odata pentru bunavointa si promptitudine !!
     
  16. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna seara
    Revin cu completari pe acest subiect..am rezolvat cu "zdranganelele"..erau placutele..sa-i ia naiba de nemti..plcutele si discurile au fost schimbate anul trecut in vara..nu am vazut nicio culisanta dar pe stanga aveau un joc mai mare in etrier decat pe partea dreapta..mecano-dulgherul meu avea niste placute aproape noi de la masina lui, un audi a6 le-am pus sus si nu se mai aude nimic..enjoy the silence..intrebarea mea este daca se impune sa schimb din nou setul de placute sau sa mai merg ceva pana se uzeaza,,multumesc! Si culisantele alea tot nu le-a descoperit care ar fi "mecanicul" in cauza!
     
  17. maryus.maryus 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a4,2.7 TDI,anul 2007
    Salut,
    Am un A4 B7 la care am schimbat cablurile de la frana de mana si acum tine mult mai sus ca de obicei. Inainte tinea la 2 dinti. Acum tine de abia la al 4-lea. Vreau sa stiu si eu cum se strange frana de mana. Merci anticipat.
     
    nick86 apreciază asta.
  18. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!

    am o problema cu franarea, trepideaza la franare, mentionez ca discurile au fost schimbate anul trecut in august, toate 4 si placute noi, totul ATE, ce ar putea fi?\

    multumesc!
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este posibil sa se fi deformat discurile de frana. In ultima vreme sunt multi care se plang de calitatea ATE. Daca nu a fost respectata procedura la montaj, este ceva normal. Verifica cu ceasul comparator planul acestora.
     
  20. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    o sa incerc sa le masor, dar totusi sunt noi.... imi vine greu sa cred caniste discuri noi sa fie deformate...
     

Distribuie pagina asta