1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Frane - discuri de frane - lichid si martori aprinsi in bord Frane la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mlozoveanu, 8 Aug 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Astepti degeaba. :) Cine ti-a facut montajul trebuia sa puna aparatul de masura respectiv ceasul comparator si sa masoare HUB-ul, discul si altele pe acolo. Demontezi si verifici tot. Am scris pe forum ce trebuie sa faci cand se monteaza frane noi dar momentan nu mai gasesc mesajul. :). Vai de meseria care o fac o parte din "mecanici".
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cu mentiunea ca daca va mai merge mult asa (cu discurile montate neconform) va ovaliza discurile.
    Daca ti-a schimbat discurile si placutele in 30 min, e de asteptat sa dai numai de neplaceri.

    La inlocuirea discurilor si placutelor se efectueaza urmatoarele :

    -se curata temeinic HUB-ul cu perie de sarma sau masina rotativa
    -se curata bine etrierii/portetrierii si/sau dupa caz se greseaza cu vaselina cuprata pe locul unde culiseaza placutele (la unele modele exista tablite de metal pe care culiseaza placutele, acolo este nevoie doar de curatat bine suprafata unde vin fixate, fara gresare ca oricum nu o sa stea vaselina pe acele tablite).
    -se curata bine (nu cu peria de sarma) si se greseaza culisantii cu vaselina rezistenta la temperaturi inalte
    -ideal este ca la montajul discului sa se foloseasca ceas comparator (evitand astfel ovalizarea)
    Sa nu va lipseasca un spray de frane la toata treaba asta.

    Eu verific intotdeauna garniturile culisantilor, ale pistonasului si sunt atent sa ma uit de alte eventuale probleme ale etrierului inainte sa montez totul la loc.
     
    remix apreciază asta.
  3. Alincosoveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2006 cod motor bpw
    Discurile nu au fost schimbate, doar plăcuțele, discurile nu au fost măsurate dar vizual vorbind arata destul de bine.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista vizual la frane. Se masoara si se face tot ce am mentionat noi.
     
  5. Alincosoveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2006 cod motor bpw
    Asta o sa fac . Va multumesc pentru răspunsuri !
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    As dori putin ajutor, vreau sa schimb discurile si placutele. Am ramas la ATE.
    Problema e ca la discuri sunt 2 variante si la placute tot 2 variate:

    Discuri: (sunt de 280mm diametru, 288mm si 320mm) - de 320mm am scos din ecuatie, din cate stiu doar pentru 3.0tdi si 2.0tfsi se afla (adica la alea de peste 200cp).
    Cel de 280mm are 146.5mm diametru interior, 22mm grosime
    Cel de 288mm are 135mm diametru interior, 25mm grosime

    Placute:
    -una are 19.8mm grosime respectiv 20.3mm (nu stiu de ce sunt 2) , iar inaltimea 74mm
    -cealalta are 19.6mm grosime respectiv 69.5mm inaltime


    Multumesc :arco:
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti este lene sa citesti pe sticker-ul din portbagaj sau sa ceri o decodare in topicul dedicat pentru a vedea ce coduri PR ai la frane ?
     
  8. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Am fost acuma dupa cartea service, am gasit pe prima pagina un sticker cu VIN-ul , si toate codurile masinii (vospea, etc... nu stiu la ce sunt celelalte). 1LB, respectiv 1KD (spate). Deci merg de 288mm discurile.
     
    nolazy apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A fost greu ?

    Fata :

    8E0 615 301 Q - disc frana fata x2 buc. echivalenta ATE 24.0125-0105.1
    8E0 698 151 K - placute frana echivalenta ATE 13.0460-7110.2

    Spate :

    8E0 615 601 P - disc frana spate x2 buc. echivalenta ATE 24.0110-0261.1
    8E0 698 451 L - placute frana echivalenta ATE 13.0460-2886.2
     
    nolazy apreciază asta.
  10. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Ma tot chinui cu google si nu gasesc nimic, cine ma ajuta si pe mine sa decodez un cod ? E2623287/A IP 6 ( audi - trw ) - frane spate de pe un b7 20TFSI.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tu ce patesti sau ce vrei sa faci mai exact ?
     
  12. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Vreau sa fac trecerea la sistemul de 2.0TFSI - 320 fata si 288 spate si nu reusesc sa-mi dau seama daca sistemul din imagine se potriveste pe B7.

    Later edit:
    Ma intereseaza daca sunt compatibile cu B7 si le pot pune ca upgrade de la 288 la 320 pe fata si de la 240 la 288 pe spate.

    Later edit 2:
    Am atasat poze si cu etrierul de pe fata.
     
    Ultima editare: 24 Iul 2018
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu este cod de original pe etrier de forma 8E0 xxx xxx sa vedem daca sunt compatibili cu B7 ? Sau seria de caroserie de pe masina donatoare ?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pe ce planeta ai fost pana acum? Sunt n B6 - uri cu frâne de B7 fix ca alea.

    Frânele sunt compatibile de la B7 la B6. Pe spate singura diferența e tabla de protecție de la Fwd la quattro. După ce le pui trebuie codat Abs (la B6).
    Etrierii fata sunt buni și de pe C6 dar trebuie tot discuri de B7.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    AlexPTB apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cum a spus @arazvan2002 totul e plug&play.

    Uite aici exemplu pe B6-le meu: http://www.clubaudi.ro/threads/red-audi-a4-b6-2004-1-9-tdi-avf.50011/page-5 si pe urmatoarele pagini.

    Eu n-am mai facut codarea, am tot omis iar acu' mi-a amintit Razvan, totusi pana data viitoare sper sa tin minte. Am mai bine de 4500km cu sistemul acesta si sunt foarte multumit. Sa le iei complet, portetrieri, etrieri, discuri 320 si 280. Verifica-ti garniturile la culisante, la pistonase.. daca trebuie, inlocuieste-le acum. Pune placute noi, in functie de buget si ce vrei la masina.. ATE, Textar, Brembo..
     
  16. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    @arazvan2002 am fost pe planeta pamant si contrar aparentelor chiar am citit multe pagini in special in aria de B6, ca acolo am gasit mai multe detalii.
    Eram 99% sigur ca se potrivesc insa am incercat sa fac o echivalenta la codurile din catalog si aici mi-a dat eroare pentru ca nu le-am gasit pe cele din poze.

    @AlexPTB Multumesc de info, o sa ma ocup de garnituri si voi merge pe placute ATE cel mai probabil. Pe spate din ce am vazut in catalog sunt de 288.
    N-am inteles exact si din cat am cautat pe sectiunea de b6 n-am gasit la ce ajuta codingul respectiv - ce schimba codarea din calculator cu noile frane, stie cineva concret ?

    Ms mult de suport.
     
  17. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Cred ca schimba presiunile la care lucreaza pompa de frana sau modulul de abs pt o eficienta maxima.
    Presupun ca la frane mai mari e nevoie de presiuni/forte mai mari.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru masinile mai noi decat B6 (care are ABS Bosch 5.7), nu am mai gasit nici o documentatie. Ai putea incerca sa ceri o codare de la cineva care are un 2.7/3.0tdi FWD (vad ca tu ai un B7 BLB) si sa o bagi la tine. Poti incerca si cu coding de la un B7 2.0tfsi FWD. Daca ti-o accepta, e ok. Atat timp cat montezi setul fata spate, nu cred ca va fi o problema. Probabil e mai destept ABS-ul ca altfel se documenta si asta daca mai era nevoie.
     
  19. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Ms baieti, am sapat putin si procedura de codare e ca in link. Intradevar merge doar pe bosch 5.7, pentru bosch 8.0 nu e nevoie de compunerea codului respectiv

    Procedura din link o gasiti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4/S4/RS4/Cabriolet_(8E/8H)

    Pana la urma nimeni nu stie exact ce face codarea respectiva, dupa ce montez franele voi incerca.
     
  20. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    intrebare de baraj, sistemul de franare 320x288 cu ce jante merge ?
    Am citit undeva ca ar fi minim janta pe 16, minim 7j si minim et 42 sau mai mic .
    Poate sa confirme cineva ?
     

Distribuie pagina asta