1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Salut...ma bucur ca am intrat printe voi...sper sa fiu bine primit:D
    Am si eu un audi a4 2.0 tdi hidramat(7 trepte ) 2006...e super masina

    As asa o rugaminte la voi daca puteti sa ma ajutati:
    -Aseara am fost in oras cu masina....cand veneam spre casa a inceput o ploaie torentiala rau,toate straziile erau inundate....Am mers incet cu masina iar la un moment dat strada era plina cu apa....Eu ca un incepator am trecut cu masina prin ea (apa era putin mai sus de pragul masini )am iesit cu bine nu am ramas in ea...cand am ajuns acasa am deschis capota motorul arata ok nu era inundat,am oprit masina vreo 1 si cand am dat sa plec iar:- scoatea un fum alb exagerat de mult(chiar foarte mult nu am mai vazut niciodata la o masina asa)un fum alb asemanator aburului....mam speriat si am oprit masina...
    -am fost cu ea la tester si a dat o singura eroare la un senzor de la ventilator a sters eroarea totu era ok....am plecat acasa si totu mergea perfect nu mai dadea fum...
    -am ajuns acasa am deschis capota si cand mam uitat la antigel era cu mult sub minim...am complecat la loc cu apa distilata.....masina a fost oprita cam 2 ore
    -dupa 2 ore am pornito si tot la fel MULT FUM ALB(exagerat de mult,primeam fleshuri din spate de la alti)mam gandit sa merg turat cu ea...am mers cam 2 km cu 3.5 ture...la un momend dat a tremurat motorul si intr-o secunda am scapat de fum...totu mergea bine nici gram de fum....
    -am ajuns acasa si cand mam uitat la antigel incepuse sa scada deja.....cand am vrut sa pornesc masina a tremurat putin motorul si la urma a pornit...si tot la fel MULT FUM ALB....trebuie sa merg cu turatii aproximativ 1 km sa scap de fum....

    Tina sa va anunt ca pe teste mi-a dat totul ok ( injectoare,turbo totul totul)

    Acum am sunat pe un mecanic care lucreaza la Porche Bucuresti si mi-a zis asa (sunt 2 probleme care pot aparea 1:garnitura de chiluoasa 2: poma de apa parca mi-a zis)....Si am programato sa o duc miercuri la prima ora in service sa vedem despre ce e vorba.....
    As avea o rugaminte la voi sau la cei care au mai patit asa ceva sa imi spuna despre ce e vorba poate nu se ajunge la Garnitura de chiuloasa

    Va multumesc!!!!
     
    Ultima editare: 7 Sep 2009
  2. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    daca va zic inca o chestie nu o sa vina sa credeti.....Acum 1 ora cand am ridicat capota sa ma uit la vasu de apa si nu mai era nici gram.......era un mare sobolan pe turbo se incalzea...a fugit sub motor si nu pot sa il scot a intrat in niste chesti pe acolo...ma gandesc sa nu fi ros sobolanul vreun furtun si sa pierd apa si din cauza asta sa dea cu fum....
     
    Ultima editare: 7 Sep 2009
  3. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    :) ce figura esti:)) chear ma faci sa rad
    deci daca pe tester nu ti-a dat nimic totul e ok .. sigur nu are nici o legatura sobolanul cu masina:) o fii stat si el acolo.. dupa atata ploaie .....
    Vezi ce zice si mecanicul... tind sa cred ca o fii garnitura de chiuloasa daca spui sa scade nivelul de antigel si ca ai complectat cu apa (depinde la ce interval si cat ai complectat) cat despre pompa de apa ... daca nu era ok cred ca crestea temperatura la apa foarte mult , si nu scadea nivelul antigelului
    Tine-ne si pe noi la curent cu ceea ce se intampla cu masina , care o fost sau e cauza.Sper sa nu fie ceva grav:)
     
  4. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Nu stiu de la ce poate fi...poate sa fi ros si sobolanul un furtun ceva....Pai daca pun apa la MAX masina o las oprita fara sa o pornesc nici o secunda intr-o ora vasu e gol...Chiar nu stiu de la ce...Sper sa nu fie chiuloasa....Miercuri va dau raspunsul de la ce era...
     
    Ultima editare: 7 Sep 2009
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    uleiul ce culoare are? daca e ganitura de chiuloasa apa ti0 baa in ulei. nu recomand sa mergi asa
     
    GrigoreMora apreciază asta.
  6. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    cu uleiul asta am 271 de km acu 5 zile lam schimbat Castrol Edge Full Sintetic Popa Diesel 5w-30......Pai din cate stiu eu la diesel uleiul e negru dupa primi km parcursi cu el...Nu cred ca ar fi de la ulei!!!
     
    George_GxG apreciază asta.
  7. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    am verificat uleiul pe joja...pare a fi perfect....nu stiu ce sa mai zic...astept sa vina miercuri sa vad ce are....
     
  8. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    eu cred ca este chiloasa ,
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Sep 2009
  9. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Nu am nevoie ms :)
    Mam interesat de chiuloasa in mai multe parti si nu sarea de 500 euro....(oricum sper sa nu se ajunga la chiuloasa...)
     
  10. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    am verificat iar joja uleiul era perfect...pe urma am verificat capacu de la uleiu era perfect nici pic de spuma sau alte chesti....uleiul in motor este asa cum lam pus(nu a scazut,nici nu a crescut) am pus apa in vas am stat vreo 40 de min cu masina oprita si sa scurs aproape tot...
     
  11. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    acum am venit de la mecanic

    Problema era urmatorea:Pompa de apa mi-a zis ca in aceea pompa se intalnesc gazele cu lichidu de racire ceva de EGR...iar la mine toata apa din vas trecea pe acolo si ajungea la esapament daia dadea cu fum alb....)
    Pisa ajunge in 5 zile lucratoare din germania si costa 14 mil )

    Va multumesc!!!
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2010
    MLM apreciază asta.
  12. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    14 mil :think:
    mai intreaba si la alt service...
     
    Iulian Marcu apreciază asta.
  13. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    trista treaba , eu zic sa incerci si in alta parte , poate gasesti ceva mai ieftin , oricum nu-ti recomand second
     
    Audi PSL . apreciază asta.
  14. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    13 mil 700 cel mai ieftin pana acu si dureza 5 zile sa o aduca in tara....dar o sa mai caut...oricum as scapa in jur de 15 mil cu mana de lucru....
     
  15. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    Problema lichid de racire audi a4 20 tdi

    Imi dispare apa din vasul cu antigel, nu baga antigel in ulei si nici ulei in antigel si nici nu se incalzeste motorul, nu arunca antigelu afara din vasul cu antigel,motorul merge bine,am verificat instalatia si nu pierde antigel,tin sa precizez ca scoate si ceva aburi pe esapament cand e cald motoru: ca si un fum alb dar nu foarte dens,dispare cam 1 litru la 500 km ce credeti ca ar putea sa fie. Masina e un audi a4 20 tdi din 2005
     
  16. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    daca nu abureste interior , nu pierde pe la vreun furtun , nu spumeaza uleiul adica fara semne externe - mai verifica racirea respectiv test pe ventilatoare _ nu mai ramine decit garnitura de chiuloasa dar si aceia trebuie sa vezi din ce cauza , motoarele diesel sunt retentioase la supraincalzire ...ai grija e prea multa apa pierduta iar de vazut nu ai ce vedea daca e fisurata garnitura intre apa si un cilindru... succes
     
  17. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    nu abureste in interior,si nu are pierderi de antigel a fost verificat si nu intra antigel in ulei, am vb azi cu un mecanic si mia spus ca e posibil sa fie fisurata chiuloasa si sa piarda antigel pe evacuare pe esapament, nu se incalzeste motoru sta constant la 90 de grade.
     
  18. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    mecanicul tau are dreptate ... eu iti recomand sa faci reparatia la o reprezentanta AUDI ( nu pentru-ca mecanicul nu se pricepe) dar poate obti o reparatie in termen de garantie a autovehiculului ... eu am schimbat la un A4 cureaua rupta si distributia doar pentru-ca avea cartea service in regula . poate ai noroc ... oricum imi pare rau de problema ta - cam costa - dar nu dispera , se mai intimpla cu toate ca motoarele de 2 litri si 140 cp sunt dupa parerea mea cele mai reusite la Audi ... succes !!! - sfatul meu e sa nu faci rabat de la calitate !
     
  19. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    Am gasit rezolvarea la problema chiuloasa fusurata verdict,sant putin surprins cum la 140.000 km se poate fisura , costurile nu mai zic ca costa reparatia o caruta de bani am inteles de la mecanic ca ar fi in jur de 1500 E , cumnatu meu are un audi din 2000 si are 300.000 de km si nu are nici o problema si io cu masina din 2005 patesc asta nu imi vine sa cred m am facut de toata rusinea adevaru ca masinile de generatie noua nu mai is fiabile,asta e o repar si o sa ma folosesc de ea sper sa nu mai apara si alte probleme.sincer ma asteptam la mai mult de la masina asta si nu sa cada intr un timp asa de scurt.
     
  20. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    imi pare si mie rau de ce ti s-a intamplat. dar poate nu ai luat in calcul si varianta in care masina ta nu afiseaza kilometrii reali. motoarele de generatie mai noua ar trebui sa fie, in principiu, mai bune/avansate tehnologic/rezistente decat motoarele construite pe platforme mai vechi. problemele care "ar trebui" eventual sa apara la motoarele de generatie noua ar trebui sa fie legate de partea electronica din ce in ce mai complicata (senzori, relee, etc.) si nu probleme legate de chiuloasa/biele/pistoane/etc. bafta.
     

Distribuie pagina asta