1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Problema ta a mai avut o cineva cel putin garnitura de chiulasa este dusa.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2010
  2. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    Nu uita sa verifici cauza pentru care ti sa fisurat ... adica temperatura crescuta brusc la motor - verifica pornirea ventilatoarelor racire asa cum scrie la carte - sau pierderile de apa .. altfel risti sa repeti figura cu reparatia . succes
     
  3. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    esti 101% sigur ca km sunt reali? ai verificat istoricul la reprezentanta? ca pana la urma o amarata de carte service se face si la coltu blocului
    eu nu m-as grabi cu afirmatiile

    ar fi trebuit sa te gandesti ca la 300.000 cat are cumnatul tau sansele sa fie reali sunt mai mari decat la 140.000 ai tai care pot sa fie lejer 450-500.000
     
  4. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    Are km reali au fost verificati la audi , de asta sant surprins cum se poate fisura o chiuloasa la chilometri astia
     
  5. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Poti sa ne spui ce cod motor ai?
    Eventual luna din anul 2005 ?
     
    metin86 apreciază asta.
  6. cristi_audi

    cristi_audi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi a4 20 tdi 140 cp 2005 BLB
    Cod motor blb an 2005 luna 6
     
  7. laur59 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A4 2005 2.0 TDI
    Fum Alb Consum Ulei

    Nu stiu daca s-a mai discutat despre asa ceva, eu nu am gasit...De o luna imi scoate fum alb si cand am facut schimbul de ulei am mai gasit cam 2 litrii. Am gasit ulei si in galeria de admisie. Imi poate da cineva vreun sfat? Ca de mecanici mi s-a luat sa tot dau bani si sa nu rezolv nimik...
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din ce descrii e turbina,a "luat-o" pe ulei;solutia,kit de reparatie turbina sau alta turbina.Si btw,nu mai merge asa,uleiul ala intra in motor si poate sa intre in soc hidraulic si atunci kaput motor.
     
  9. laur59 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A4 2005 2.0 TDI
    Mersi pt sfat:) Am schimbat kitul la turbina dar dupa 2 luni s-a dus din nou. M-am dus peste ei si au zis ca nu are nimik, ca merge bine tubina, ca ce inseamna simptomele alea agatat, huruit. Atunci am intrebat ce au reparat ei daca simptomele astea nu sunt de la turbina, la care m-au lasat sa astept pana m-am enervat si am plecat...
     
  10. Throwbacks 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4, 2.0,2005
    Si eu tot motor blb (dela balba ) am,si tot 2005 insa 170mii km si motorul nu are nimic,eu cred ca ai avut ghinion amplificat cu apa aia rece care a racit motoru .Probabil ca era mai sensibila in acel loc si atunci s-a fisurat.Zic si eu .
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ulei mult in galeria de admisie nu poate fi decat de la turbina,atat!Concluzia o tragi singur.
     
  12. gabex

    gabex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 1.9TDI 2003 AVB
    Curata EGR-ul,s-ar putea sa fie infundat cu calamina.Asa am patit si eu;l-am schimbat pentru ca numai lucra pistonasul din interior.
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Si ce treaba are EGR-ul cu ulei mult in galeria de admisie si fumul alb?Fumul alb mai poate rezulta si din amestecul ulei-antigel cand garnitura de chiuloasa sau chiuloasa sunt ciupite,dar din explicatiile tale nu e asta.
     
  14. gabex

    gabex 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 1.9TDI 2003 AVB
    E posibil,nu te contrazic;mie din cauza EGR blocat imi scotea fum alb,in reprize,dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.Ulei pe admisie am si eu acum si e de la turbina,garantat,e dusa.
     
  15. bugyman85

    bugyman85 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2009
    Locație:
    Anies, BN
    Masina:
    Audi A4, 2.0 L, Diesel, 140 cp,2005
    same problem

    Salut, cred ca avem aceeasi pb. Eu maine dim la 8 sunt programat la audi. As vrea sa stiu daca ai rez pb si cat tea costat si mai ales unde ai rez pb pt ca astia de la rep o sa ma sece de bani garantat. mersi
     
  16. mocanupetre2

    mocanupetre2 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A4B7 , 1.9TDI, motor BKE, p.d. 116 c.p. an 2005
    o problema bizara !

    de doua schimburi am observat ca am probleme cu uleiul. Mai precis , fac scimul - 3,5 litri 5W40 - nivelul pe joja la jumatate , iar dupa 1000 km nivelul este la minim si sta asa pana il schimb. Am lasat masina pe teren plan si l-am masurat dimineata inainte de pornire .La bord nu imi indica nici o problema si nu scoate nici fum . Egr l-am curatat de curand .Ce poate fi ?
     
  17. laur59 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A4 2005 2.0 TDI
    am reconditionat turbina pt a 2-a oara si tot mai scoate cateodata fum, dar nu cred ca mai e de la turbina, pt ca nu mai are acel harait la decelerarea...dar acum alta problema, motorul dupa 2000 turatii suna ca un cerc stramb, nu e diferenta de putere, dar are un vuiet inconstant...mecanicii unde am facut turbina au zis ca e presiunea prea mare si trebuie segmentat, adica naspa...dar d c acest zgomot a aparut dupa ce mi-au facut ei turbina...cineva vreo parere?
     
    bogdan.lex apreciază asta.
  18. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    Segmentat a4 2005?!cred k meknicii tai au luat.o pe ulei!
     
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    parerea mea este , sa schimbi mecanicul, sa vezi ce zice si alt mecanic.
     
  20. laur59 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A4 2005 2.0 TDI
    masina are cam 250 mii :P si mecanicii sunt cei mai laudati de pe forum cred, la-service din regie....oamenii sunt de treaba si pare ca se pricep, dar ce nu imi convine e ca pana sa o duc la ei nu era problema asta...
     

Distribuie pagina asta