1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    unde anume in regie e serviceu asta?
     
  2. laur59 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    A4 2005 2.0 TDI
    langa club princess...nu-i acuz pe ei de ceva, dar mi s-a luat sa umblu sa cheltuiesc si sa nu rezolv nimic...
     
  3. ADI 84

    ADI 84 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    a6 2.0tdi 2005
    pana la urma ati gasit rezolvat problema cu chiuloasa?
    aceeasi problema o am si eu ,pierd apa numai la rece pe langa o supapa de evacuare si prelinge direct in turbo suflanta prin galeria de evacuare. masina mea are 156600km reali. ati reconditionat chiuloasa sau ati inlocuito? cat a costat reparatia?
     
  4. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    te costa mai mult sa o rectifici mai bine o inlocuiesti ,
    da-mi un mesaj pe prv si te ajut
     
  5. sergiud3

    sergiud3 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    Oradea, Bihor, Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI (BPW)
    Fum alb

    Salut!

    Dupa ce am citit tot Topic-ul, as vrea sa il redeschid cu problema mea, legata de fumul alb.
    La mine scoate fumul doar dupa ce ma duc putin cu masina, si acul de temperatura urca foarte putin. Cand motorul depaseste temperatura de 75 de grade, nu mai scoate nimic.

    Fumul are miros intepator si nu e in cantitati foarte mari, adica trebuie sa ma uit atent in oglinda ca sa il observ, cand scoate. La relanti, se vede.

    Problema e ca imi mananca ulei, cam 1 l la 2000-3000 km.
    Inafara de asta, apa este tot timpul la acelasi nivel, nu am spuma in ulei, etc.

    Mentionez ca masina a avut probleme la axul cu came si a avut un tachet crapat. Toate reparatiile au fost facute in reprezentanta. Piese schimbate: ax came, tacheti, o-ring-uri injectoare, garnituri supape, distributie completa. Chiuloasa a fost trimisa la bucuresti pentru verificare si nu a avut nici o problema.

    La diagnoza, mecanicul a zis ca masina arata a fi in parametri, injectoarele aproape de valoarea 0. Senzor temperatura este ok. Nu a avut nici o eroare stocata.

    Cealalta problema ar fi faptul ca trebuie schimbat termostatul, deoarece, la drum lung, temperatura scade pana la 75 de grade. In oras, sta la 90 si nu a crescut niciodata peste.

    Credeti ca o curatare a tubulaturii EGR+ intercooler si a EGR, ar rezolva problema? bineinteles cu termostat schimbat.

    Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.

    Stima!
     
  6. yanu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2006
    salut

    ai rezolvat problema?
    daca da,ce a avut de fapt?
    acelasi lucru mi se intampla si mie, am fost cu masina la porsche bucuresti nu a gasit nicio eroare nimic, totul e in regula motor,inejctoare,egr,filtru particule absolut totul..
    dar am aceeasi problema cu fumul alb..nu se stie care e cauza..si cu termostatul la fel la drum lung scade cateodata la 75
    astept raspuns, ms
     
  7. hentzemi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 bpw 2007
    A4 2.0 TDI multitronic 7+1 s-line, mi-a mancat zilele masina asta, nush ce sa mai fac cu ea, am skimbat ax came curbutori turbo reconditionat scos fap spalat egr intercooler + tubulatura tot imi scoate fum alb pana ajunge la 90 grade apoi nimic merge unsa. Ulei ok apa vas ok. injectoare verificate cu vag aproape de 0. Km 148,000 + 80,000 dati inapoi(si-a uitat prostu actele de la ultimul service germania in torpedou). O fi de la garnitura de chiuloasa, ar trebui sa sufle in vasul de expansiune dak este ciupita nu???
    Apropo mi se pare si consumul cam mare 10-11 oras 6,7 afara Romania - Grecia
     
  8. alexmuntean 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B7 2.0 TDI BLB , 2005
    Ar trebui sa bolboroseasca apa in vas daca e ciupita...
     
  9. stefan.onisoru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2015
    Locație:
    Galati, Romania
    Masina:
    AUDI A4 Avant, 2007, BLB
    fum alb

    Aceeasi problema o am si eu la un audi B7 2006 BLB....cu toti mecanicii cu care am discutat, inclusiv reprezentanta, mi-au spus garnitura de chiuloasa sau chiar chiuloasa fisurata. Mentionez ca am avut si ceva ulei in antigel, dar in rest nu am apa in ulei, nici spuma. Numai ca ieri mi s-a golit vasul de expansiune in 10 km de mers normal. Luni e programata la desfacut chiuloasa si vad atunci ce gasesc acolo. Voi cum ati rezolvat? P.S. apa nu sare de 90
     
  10. pedro 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 (2006) Avant S-Line, BPW 2.0TDI 140 CP
    O problema asemanatoare am avut si eu. Imi disparea lichidul de racire din vasul de expansiune. Am schimbat capacul si nu s-a indreptat problema. Nu scotea fum, nu avea absolut nici o problema, doar ca disparea lichidul de racire. Il gaseam sub vasul de expansiune, aruncat pe peste tot. Pana la urma am gasit garnitura de chiulasa facuta praf. Dupa inlocuire in 15 k de km am mai adaugat in 3-4 okazii (atunci cand indicatorul de bord mi-a cerut) cam 2 litri de ulei in total. Apoi nici o picatura.
     
  11. s3rgiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2013
    Locație:
    SM
    Masina:
    audi a8 2.5tdi 2002
    Salutare..Am o problema audi a4 2.0tdi 140 cai 2006..Scoate mult fum alb..am schimbat turbo recent(nici cel vechi nu avea joc la ax),,Problema persista...Scoate fum alb in special la pornire si plin ulei pe furtune si intercoler...Ce ar putea fi?
    ms
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    s3rgiu topicul asta unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii l-ai citit ?

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  13. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Salut,
    Detin un Audi A4 B7 2.0TDI 140 cp, cod motor BLB, km in jur de 200k.
    Problema e urmatoarea: am fost plecat din tara si am lasat masina 10 zile in repaus. Cand am revenit si am pornit masina, a iesit fum foarte mult alb, de am oprit masina sa vad ce si cum.
    Mentionez ca apa de la racire, nu mai era desi si inainte imi disparea din lichidul de racire (unde nu stiu, deoarece nu erau urme pe jos sau sa abureasca in masina). Azi facandu-mi de lucru la masina (deoarece azi dimineata cand sa plec la munca m-am chinuit sa o pornesc, pornea si se ineca parca), pe la motor, am desfacut furtunul de intra in turbo, acolo cat am reusit am pipait paletele de la turbo si sunt un pic uzate cred, deoarece nu sunt netede
    Furtunul care iese de la culbutori si intra in tubul ce intra in turbo are un fel de mazga. Daca as anula acel tub de plastic in sensul sa nu mai intre in tubul de cauciuc, in cazul in care ar mai arunca ceva mazga sa nu intre in turbo, ce s-ar intampla.?
    Masina sta in temperatura de 90 de grade, nu abureste in interior, nu consuma ulei si cred ca era putina spuma in ulei, cred, ca nu sant sigur. Unde ar putea sa dispara lichidul de racire ? Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te repede si verifica garnitura de chiuloasa si chiuloasa. Numai incerca sa o pornesti asa ca risti sa strici mai multe.
    Daca ai ajuns in stadiul unde abia mai porneste, verifica si pistoanele.
    Trebuia sa iti pui intrebari de cand a inceput sa consume antigel, ma tem ca acum este prea tarziu pentru a scapa ieftin.
     
  15. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Daca as avea ceva informatii, referitor la cum sa verific cu siguranta ma bag. Daca imi explica cineva ce si cum ma bag, Am gasit cum pe ebay din Germania un set de garnituri, 160 euro.

    Motorina e luata de la munca si e de pleasca, deci nu e cine stie ce, cel putin asa cred eu. O fi si asta ceva ce se leaga de problema mea ? Merci
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu verifici tu nimic, urci masina pe platforma si o mai dai jos la mecanic.
    Daca iti consuma antigel si porneste greu, sigur ai afectat ceva de cand mergi cu ea asa. Deci, trebuie desfacut si verificat.
    E cam tarziu acum pentru garnituri, verifica sa nu fie chiuloasa ciupita si pistoanele intregi, lasa garniturile pentru moment.
     
  17. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Te-ai mai gandit la varianta,ca apa se pierde pe undeva(ceva ceva am gasit eu , dar inca tin sub osbservatie sa vad daca pe acolo se evapora)iar faptul ca din cand in cand masina imi face figuri din cauza motorinei.,dat fiind ca o iau de la munca ,si e tinuta intrun butoi mare de 2000 lt,cu un capac pus asa sa fie pus deasupra.
     
    Dannisiel apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu m-am gandit pentru ca masina e in posesia ta, nu a mea. Nu am cum sa o vad de pe forum.
    Pune VCDS-ul pe ea si vezi valorile injectoarelor. Consuma motorina din ea si baga 10-15L de cea mai scumpa motorina dupa care talpa. Vezi cum merge si cum stai cu fumul dupa aia.
    Daca iti consuma antigelul sau il pierde, numai tu poti sti. Dar fumul alb nu este de la motorina.
     
  19. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Dar daca motorina este murdara si are ceva urme de apa facute de la ploaie sau condens acolo unde este tinuta adica in butoi.La mine cnivelull de ulei ramane acelasi,nu creste,iar fum nu am tot timpul, dar in schimb apa de racire o cam pierd.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu "dar daca ..." putem presupune pana maine.
    Ti-am zis ce sa faci.
     

Distribuie pagina asta