1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Salut.Poate poti sa ma ajuti cu o informatie.Deci de la bazinul de lichid ptr racire,turul,deci furtunul din partea de jos de la bazin ,intra in motor,unde este conectat cu o flansa dintru material de plastic si are ceva silicon cred eu,DAR langa ea se afla un tub de metal lung de 15-20 cm,care intra si el in motor dar nu stiu metoda care este prins,are o garnitura sau nu,in fine ,acest tub are legatura tot cu lichidul de racire.Pe acolo unde se face jonctiunea tub-motor se vede ceva urme de apa ,mai ales ca tubul nu e fixat 100% ci undeva sa zicem 98 %,deci un mic joc ar fi,cat sa ma faca sa pierd eu lichid,cred eu.
     
  2. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Ma confrunt cu urmatoarea situatie: mi-am luat un A4 2.0 BPW, din Germania, cu care am venit pe roti pana in tara. Incepuse sa scoata fum, la inceput putin, cand stateam la semafor, de culoare alba, iar ulterior tot mai mult, si in mers, si a inceput sa devina albastru. In urma cu trei saptamani, am mers la service, unde au constatat ca turbina era plina de ulei, arunca si pe la turbina propriu zisa si pe la paletele compresorului. A fost desfacuta, pentru a fi trimisa la reconditionat, la Targu Mures, la un atelier cu care service-ul colaboreaza si cu care zic ei ca nu au fost probleme pana acum. Dupa o saptamana, tot am sunat la service sa vad ce e cu trubina mea de nu mai vine inapoi, cei de la service au dat telefoane si au constatat ca domnii de la curier nici macar nu trimisesera turbina, era in depozit in Arad. Bun, pleaca turbina, cei de la Tg Mures constata uzura la ax si palete lovite, au schimbat miezul si au trimis-o inapoi, iar miercurea trecuta a ajuns si a fost montata pe masina. Intre timp, a fost curatata tubulatura ce tine de admisie, inclusiv capacul de la culbutori si intercooler-ul. Dupa ce au mers cu masina sa o testeze, au constatat ca masina tot scoate fum, au desfacut iar turbina si au vazut ca arunca ulei pe evacuare. A fost trimisa inapoi pentru a fi evaluata, si dupa cateva telefoane ieri si alaltaieri si ,,propunerea" mea de a isi lua piesele inapoi si sa imi trimita turbina asa cum a fost, fara sa le mai dau vreun ban, au evaluta turbina si au s[us ca nu e niciun fel de problema, ca probabil e presiunea uleiului prea mare. Sper sa fi ajuns azi in Arad, sau macar maine, sa vad ce se poate rezolva. Deja am 3 saptamani de cand stau fara masina. Si acum intrebarile:
    1. Conducta care duce ulei la turbina este noua, probabil a fost inlocuita de fostul proprietar. Cei de la service spun ca este posibil sa se fi spart, turbina nu a avut ungere suficienta si axul s-a uzat. Degeaba a inlocuit-o pe urma, ca raul a fost deja facut. E plauzibil asa ceva?
    2. Tot cei de la service (inclusiv patronul) au spus ca e posibil ca cei care au reconditionat turbina sa nu fi pus vreo garnitura sau semering bine si de aia sa arunce ulei. Cand au primit inapoi, au vazut ca e greseala lor dar ca sa nu isi sume vina, spun ca e din cauza presiunii uleiului. Se poate ca presiunea sa fie atat de mare incat sa ,,scuipe" efectiv uleiul pe la paletele turbinei?
    Daca nici maine nu e bine, ma gandesc serios sa renunt la garantia pe care mi-o dau ei si fie sa merg cu ea in alta parte, eventual la Timisoara la Cipos (stiu, asa trebuia sa fac de prima data dar am aflat prea tarziu de el) sau sa cumpar una noua.
    Pentru ca nu prea ma pricep la mecanica, as fi recunoscator daca mi-ati raspunde la intrebarile de mai sus. Am scris asa mult pentru ca am preferat sa prezint situatia putin mai in ansamblu.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Mariupolizei fumul alb nu inseamna turbo....o reconditionezi degeaba si arunci si niste piese originale. Verifica capacul de la culbutori(s-a mai scris despre problema asta in alt thread)
     
  4. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Sorin, la inceput scotea fum alb. In ultimele doua zile incepuse sa devina albastrui si sa scoata din ce in ce mai mult. Ieri cand am fost cu ea la service nu se mai vedea nimic in jurul ei si era de-a dreptul albastru. Il cunosc pe patronul sevice-ului si a zis ca face doar ce e necesar, fara interventii aiurea. Sper ca nu isi bate joc, oricum a zis ca dupa ce se va face constatarea la turbina, mai intai imi face un deviz, imi spune ce trebuie facut, imi spune un pret si abia dupa ce imi dau acordul va reconditiona turbina. Mulumesc de sfat, si eu m-am gandit ca ar putea sa fie asta. Ieri cand a desfacut capacul de la turbina era destul de mult ulei acolo. Daca scapa ulei pe la capacul de la culbutori, nu il baga direct in galeria de admisie, fara sa mai ajunga in turbina? Intreb pt ca nu stiu fosrte bine care e traseul. Plus ca am uitat sa mentionez, tot in ultimele doua zile, cand era fumul mai gros, cateodata cand acceleram se auzea ca un frecat scurt, ca si cum ar actiona un actuator si se simtea cum zvacneste putin. Chestia asta nu se intampla cand scotea fum alb doar la semafor, repet, in ultimele zile fumul devenise albastrui si scotea tot timpul, chiar si in mers de parca eram cu Raba.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca capacul de la culbutori nu isi mai face treaba iti baga uleiul in admisia de la turbo. Ea are un orificiu foarte mic pe unde se face returul uleiului, daca primeste prea mult il da pe evacuare.
    Verifica geometria turbinei si actuatorul!!
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Mariupolizei problema ta e la capacul culbutori cu membrana blocata. Scoate busonul pe unde pui ulei si vezi daca poti sufla/trage aer pe teava unde ar trebui sa iasa gazele de carter. Se intampla des la BPW si majoritatea dau vina pe turbo
     
    maihai77 apreciază asta.
  7. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    O sa le spun maine baietilor sa verfice. Multumesc! Dar totusi nu inteleg, de ce scapa ulei? E posibil ca din cauza supapei blocate, gazele sa nu iasa prin capac si se face presiune asa de mare incat scapa prin lagarele de ungere ale turbinei? Daca e de la supapa asta, se poate curata?
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Exact ,gazele de carter fac presiune mare si imping uleiul care iese pe langa lagarele de la turbo .
    Din 4-5 am reusit sa spal doua ,restul am pus noi ,costa in jur de 750 ron
     
  9. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    O sa incercam maine sa vedem ce se poate face. Mare multumesc! Referitor la prima intrebare, ce zici, au dreptate baietii?
    Si daca e de la supapa si trebuie sa schimb capacul, oare pot sa folosesc masina in weekend pana luni, cand probabil as putea sa pun un alt capac?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Capacul trebuie inlocuit daca nu se poate curata .
    Situatia actuala agraveaza starea dpf-ului
    Care e intrebarea ?
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    :):) Catalin omul a intrebat daca poate folosi masina cu supapa de pe capac defecta!!
    Poate sa o foloseasca cu riscurile de rigoare(fum/imbacsire DPF), alegerea e a lui.
     
  12. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Cealalta intrebare era daca e posibil sa se fi dus turbina din cauza ca fostul proprietar a mers cu conducta sparta/crapata, conducta care duce ulei la turbina iar dupa ce a schimbat-o a fost deja prea tarziu, ca turbina era deja uzata
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da,se stica turbo daca mergi cu turul de ulei crapat
     
    richteacher apreciază asta.
  14. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Capacul de la culbutori a fost desfacut, curatat inca o data si supapa functioneaza. Asa cum am scris si in topicul dedicat motorului BPW, presiunea ajunge pana la 6 bari si iar imi arunca ulei la turbina, pe evacuare.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cum functioneaza supapa din capac ?
     
  16. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    In sensul ca nu e blocata, circula aer prin ea
     
  17. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Am rezolvat problema cu fumul schimband capacul de la culbutori. Acum ma pot bucura in sfarsit de masina, nu mai scoate gram de fum. Va multumesc mult de tot!
     
    @lex_lup apreciază asta.
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Scapai de griji daca ne ascultai de prima oara vizavi de capac!!

    Bine ca ai rezolvat/frumos ca ai postat rezolvarea!!
     
  19. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Pai mecanicul la care am fost prima data a zis ca nu are cum sa fie de la capac, ca e ok. De aia l-am si schimbat (mecanicul). Pentru ca nu voiam sa dau banii degeaba si sa constat ca nu e de la capac, am luat imprumut unul din dezmembrari.
    Cat despre postare, asa e normal, consider ca ne inscriem pe forum nu doar sa intrebam sau sa cerem ajutor, ci si sa postam rezolvari la probleme si sa ajutam in masura in care stim sau putem
     
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salut,
    Fumul albastru era permanent sau doar la prima pornire?
     

Distribuie pagina asta