1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    De la capac permanent ,de la simeringuri supape la pornire .
     
  2. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Scotea fum cand incepea motorul sa se incalzeasca putin, cam dupa ce trecea apa de 60-70 de grade incepea distractia
     
  3. Michelyn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW
    Mariuspolizei cred ca e de la filtru epurator trebuie schimbat
     
  4. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Am scris pe pagina anterioara ca am schimbat capcul de la cubutori, care are filtrul epurator incorporat si am scapat de fum. Multumesc oricum!
     
  5. Popa alin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    A4 B7 2.0Tdi 2007
    Salutare!Am intrat de curand in posesia unui a4 b7 2.0 tdi,i.am schimbat capacul la culbutori deoarece era epuratorul stricat,de cand i.am schimbat epuratorul scoate foarte mult fum alb!Mentionez ca i.am schimbat uleiul,filtrele...Cu epuratorul vechi care era anulat nu scotea fum!Care ar fi cauza?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stai sa ne uitam in globul de cristal. Cauza o sa o afli dupa ce faci tot ce scrie ca este de facut in topicurile in care se discuta despre motoarele 2.0 TDI de pe acest forum. Deci, spor la lectura.
     
  7. Popa alin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    A4 B7 2.0Tdi 2007
    Pai turbina este schimbata...capacul la culbutori schimbat....egr anulat....ce ar mai fi?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multe: Inlocuire racitor EGR cu unul nou obligatoriu OE, injectoare de verificat si inlocuit daca nu se rezolva cu schimbatul o-ringurilor tot cu unele noi originale obligatoriu si asa mai departe. Ti-am spus sa citesti ca am mai scris despre asta eu si alti colegi in zeci de topicuri.

    EGR-ul nu se anuleaza ca nu facem tiganii cu o asemenea masina in special si cu nici una in general. Cumperi EGR nou si obligatoriu original si il montezi pe masina.
    Daca EGR este anulat insemana ca ai soft si intram deja intr-o spirala cu acesta discutie, din cauza poate a softului prost facut, pana maine

    Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Multumesc.

    Inchieme aici discutia asta ca vorbim aiurea si inutil pana maine si ne repetam aiurea si inutil cu ceva ce s-a mai spus mentionat.
     
  9. @lex_lup

    @lex_lup 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    BOTOȘANI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2007
    Unde anume e supapa aia de aerisire gaze carter pe capacul de la culbutori?
     
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Umflatura aia de deasupra din care pleaca un furtun....
     
  11. @lex_lup

    @lex_lup 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    BOTOȘANI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2007
    Multumesc Hilfiger! Am verificat tot ce s-a amintit mai sus deoarece nu scapam de fumul alb-cenusiu iar uneori trepida motorul la rece. In cele din urma, am schimbat oringurile la toate injectoarele iar fumul a disparut instant. Se pare ca pierdeam presiune din cauza oringurilor ciupite. Am scris aici pentru ca are legatura cu fumul. Scuze daca nu am scris unde trebuie dar sper sa ajute pe cineva ce mi s-a intamplat mie.
     
    george_gopo apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru replay deoarece asa ar trebui sa faca toti utilizatorii acestui forum, sa revina cu rezolvarea problemei nu doar sa intrebe si atat. O zi buna
     
  13. CIPRIAN7717

    CIPRIAN7717 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bocsa
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2006
    Motorul imi scoate fum pe la esapament si nivelul de ulei scade usor. Abia astept sa vad ce imi spune la service, in 19. Idei ceva ?
     
  14. @lex_lup

    @lex_lup 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    BOTOȘANI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2007
    După ce motorul se încălzește, mai scoate fum?
     
  15. CIPRIAN7717

    CIPRIAN7717 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bocsa
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2006
    Foarte, foarte putin mai scoate
     
  16. @lex_lup

    @lex_lup 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    BOTOȘANI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2007
    Poți atașa o poză clară, de aproape cu gura de evacuare a țevii de eșapament?
     
  17. CIPRIAN7717

    CIPRIAN7717 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bocsa
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2006
    O sa atasez, dar azi e masina la RAR. O sa pun maine poza.
     
  18. CIPRIAN7717

    CIPRIAN7717 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bocsa
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2006
    Am fost la service pt constatare si mi-au spus ca ar fi capacul de la culbutori
     
  19. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
    Salut. Am si eu o problema cu Audi A4 B7 2.0 tdi, 140 cp, BPW: daca nu o folosesc cateva zile ( si in special pe timp de iarna cand e mai rece), dupa ce o pornesc si o turez putin (pana in 2000) motorul vibreaza foarte urat cand iau piciorul de pe acceleratie, iar in cele din urma se opreste. Mi s-a intamplat sa se si opreasca in mers. Apoi daca incerc sa o repornesc , porneste destul de greu si la fel face. Mentionez ca am schimbat de curand ax cu came, verificat injectoare (curatat 2 din ele), schimbat capac chiuloasa, schimbat distributie. De asemenea, masina are momente cand scoate si fum alb. Am fost la 2 service-uri si nimeni nu stie exact ce are. Ma puteti ajuta ? Multumesc
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Diagnoza s-a facut ? Care sunt valorile injectoarelor ?
     

Distribuie pagina asta