1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
    S-a pus testerul pe ea, dar nu au gasit nimic in neregula (sau poate nu au stiut ei sa citeasca bine), iar injectoarele au spus ca nu au probleme. Nu mi-au dat valorile.
     
  2. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
  3. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
    Revin cu rezolvarea problemei fum alb si vibrații motor la relanti : am fost la mecanic si inițial mi-a spus că poate fi de la pompa de ulei sau injectoarele reglate necorespunzător. Am rectificat inițial pompa (la un cost destul de mare) dar problema nu dispăruse.
    Apoi am trecut pe partea de injectoare, unde după reglarea lor, nu se vedea nicio schimbare. S-a pus din nou testerul pe ea si s-a constatat că unul din injectoare (injectorul 3) avea valori mari (2.7) si se bloca la un moment dat. Am comandat injector de la dezmembrari si dupa montarea lui problema dispăruse pe moment - nici fum nu mai scotea si nici motorul nu mai vibra asa rau.
    După cativa km de mers, motorul începuse să facă la fel, fapt ce m-a determinat sa returnez injectorul si la recomandarea mecanicului am trimis 2 dintre injectoarele originale (doua pentru ca dupa montarea celui de la dezmembrari , valorile erau foarte mari la injectorul 1 si 3, dar culmea motorul parea mai ok) la reparat in Buzău la un service specializat. Acum pot spune că în sfârșit am scapat de problema, după zeci de milioane investite în "reparații".

    Sfatul meu: înainte de a va duce la service-uri , citiți tot ce prindeti pe internet, forumuri , youtube etc legat de problema voastră. Nu va duceti la service nepregatiti pentru ca o sa vi se propuna tot felul de investigatii/reparatii care nu au legatura cu problema voastra. Eu asa am ajuns la concluzia ca injectoarele trebuie reparate/schimbate. Pana atunci mi s-au propus si s-au efectuat fel si fel de reparații care nu aveau legatura cu adevarata problema (injectoarele)...
     
  4. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Buna ziua.
    De ceva vreme mă confrunt și eu cu o problema foarte delicata. Fum alb la pornire(cu miros de ulei)
    In urma cu un an a apărut problema fumului alb la rece , problema care mi-a omorât dpf-ul fiind nevoit să-l anulez .
    S-a anulat dpf-ul și s-a resoftat dar fumul nu a dispărut. Am dus injectoarele la verificat pe banc și zice că sunt foarte ok.
    Am schimbat EGR-ul, fumul nu a dispărut.
    Toată lumea zicea că sunt duse simeringurile de la supape. S-a desfăcut masina s-a dus chiulasa la verificat s-au înlocuit supapele de admisie, evacuare, simeringurile + segmentare.
    Fumul nu a dispărut.
    Ce sa mai fac ? Mașină asta mi-a pus capac.
    Audi A4 B7, 2.0l, cod motor BRD.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu cititi nimic. Schimba si capacul motor cu unul nou si original chiar daca o sa te coste 800 lei sua mai mult. Daca o sa citesti, pe forum, de ce iti spuns asta o sa intelegi.
    Citeste integral topicul despre motorul tau din aria asta, citeste integral toate topicurile despre motorul 2.0 TDI din aria asta si citeste integral si celelalte topicuri despre motoarele 2.0 TDI existente pe forum (aria A6 C6 si aria motoare si transmisii)

    Nu trebuia sa faci asta pentru ca mai mult ca sigur din cauza softului prost facut o sa ai fum permanent. Nu "aruncam" piese de pe masina ci le inlocuim cu unele noi si originale indiferent cat costa.
     
  6. Borz Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 b7 1.9 tdi 2007
    Salut,
    Citind pe forum legat de fumul alb (aveam doar cand stateam la semafoare sau cand eram pur si simplu oprit o perioada mai lunga la relanti) am dedus ca ar fi si la mine filtrul epurator infundat. Am si o pierdere de ulei, mica ce-i drept, care tot de acolo cred ca se trage, plus ca mi-a aruncat o data joja afara dar pe moment am vazut ca nu aveam o-ringurile pe ea si dupa ce le`am pus statea, parca :)
    Acum intrebarea mea este: am incercat sa curat cu presiune de aer,apoi am pus un pistol de suflat cu diluant, nimic. Era gripat total. Dde nervi am facut o gaura pe spatele capacului sa vad totusi ce-i acolo. E o membrana de cauciuc intre 2 inele metalice.
    Am rupt-o putin din cauza ca puteam sa suflu din exterior in capac, dar invers nu.
    Banuiesc ca aia are rolul sa mentina vaporii de ulei dar nu inteleg totusi cum se deschide ? E ceva pe baza de caldura ? Capacul l-am montat asa la loc, nu e deformat, l-am verificat pe o placa planata la sutime. Pot merge asa sau o sa imi imbacsesc turbina si filtrul DPF cu ulei ? Fum nu mai am deloc de nici un fel, inainte parca aveam si putin albastru dupa ce acceleram de la semafor. Nu am apucat sa vad daca mai scade uleiul, doar ieri am lucrat la ea. Ceva pareri ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba omule capacul.
     
    Sorin87 apreciază asta.
  8. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Salutare! Am tot cautat un raspuns la problema masinii mele si inca nu sunt convins care e rezolvarea. Mai exact problema cu care ma confrunt este fumul alb care apare pana ajunge apa la 90 grade si apoi nimic, merge perfect. Tot in acest interval am observat ca, consuma antigel din vasul de expansiune. Mecanicul a spus ca nu e 100% convins, dar considera ca problema vine de la chiuloasa. In vasul de expansiune nu am gasit urme de ulei, nu bolboroseste si nivelul uleiului este acelasi. Un alt mecanic mi-a spus ca din punctul lui de vedere e capacul de la culbutori.
    Precizez ca in afara de aceste simptome motorul merge absolut normal, si pe tester nu apar erori. Ce parere aveti?
    Va multumesc!
    Audi A4 B7 cod motor BRD.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Chiulasa.
     
  10. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Salut din nou! Revin cu unele nedumeriri, sper sa nu stresez pe nimeni pe aici. A fost data jos chiulasa si la prima vedere mecanicu a gasit fisuri intre supape sunt 2 mai pronuntate cam 1mm restu mai mici(am sa atasez si poze). Am cautat sa cumpar una sh si am gasit una ce a fost rectificata la ghimbav in brasov. Omu la care am gasit piesa mi-a spus ca intre supape apar fisuri mici cat firu de par si ca sunt acceptate ca nu ar cauza probleme, si a lui are dar e testata si nu are probleme. Mi-a recomandat sa o iau sa o testez si eu ca sa fiu sigur ca nu imi vinde alte probleme. Ce parere aveti?
    Pe langa problema cu chiulasa mecanicu a gasit EGR off si racitorul de gaze anulat, lucru nemtesc...pe care le voi remedia.
     
    Ultima editare: 1 Sep 2018
  11. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Salut! Revin cu ce am mai facut. Au fost schimbate chiuloasa +toate garniturile +termostat. Am pornit masina face la fel, fum alb la rece nu am apucat sa verific daca mai pierd antigel. Am observat cand a desfacut motorul ca avea ceva silicon pus in zona prizei. A fost schimbata si garnitura de pe capacul motorului si dupa ce am dat o tura am observat ca tot pe la priza bolborosea usor. Credeti ca capacul poate fi cauza problemei fumului??? Apa are circuit si prin capac?
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Apa nu are nici un circuit prin niciun capac. Daca ai fi citit forumul, dar nu ai facut asta, nu ai mai fi pus intrebarea asta. Capacul motor = culbutori se inlocuieste cu unul nou original obligatoriu, indiferent cat costa si ai fi aflat si asta daca ai fi citit toate topicurile despre motorul 2.0 TDI existente pe forum indiferent de arie. Tu tot intrebi niste lucruri care se repeta, din pacate.
    Cred ca nu ai nimerit mecanicii care sunt competenti si in al doilea rand ca sa scapi de toate problemele mentionate anterior iti spun eu ca fara minim 1.500 Euro sau chiar mai mult nici sa nu te gandesti ca rezovi ceva.
    Problemele se rezolva la mecanic competent, nu pe forumuri pentru ca nu pe forum iti repari masina.
     
  13. George_GxG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.0 TDI, 2008. BRD
    Am stat foarte mult sa citesc despre aceasta problema, de aceea am si intrebat mai sus care ar putea fi problema, chiuloasa sau capac culbutori. Am scos din ecuatie partea cu chiuloasa pt ca a fost schimbata, dar problema persista. Am vrut doar sa aflu pareri ca sa imi pot rezolva problema. Mersi oricum!
     
  14. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut,
    Am si eu problema cu fumul alb la masina din profil A4 B7, dar la mine se manifesta putin diferit: la rece pana ajunge apa la 75 grade, scoate fum alb dar numai in sarcina, nu te vezi in spate, in relanti abia se vede, dupa 75 grade nu mai scoate gram de fum
    Am scos furtunul de la epurator cel care intra in admisie am facut o tura asa cu el scos, tot la fel fum alb, presiune in vas nu face deloc. Ce mi se pare ciudat sunt valorile la injectoare, astazi daca ii dau cheie au toate valori cu +1.80, -180 ii dau maine cheie si au valori cu 0, ...
    De pornit porneste la sfert si la rece si la cald, de tras trage. Sa incerc sa schimb o-ringurile la injectoare ? din moment ce si cu furtunul de la epurator scos scoate fum ma gandesc ca nu-i de acolo problema, sa nu uit mai am o eroare Sonda Lammbda B1 S1, dar nu cred sa aiba legatura cu fumul. Multumesc
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca sita capacului de la culbutori e infundata, degeaba scoti furtunul de la epurator! Sufla pe acel stut si vezi daca iti elibereaza presiunea (adica aerul suflat vine inapoi).
    Injectoarele se verifica la cald, temperatura motor 90 grade. In rest e loterie.
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pentru cei ce au probleme cu "fumul" alb la rece in combinatie cu pierderi de antigel, inainte de a diagnostica chiulasa, injectoare, sau filtrul epurator, va sfatuiesc sa faceti un bypass la furtunele de antigel ce sunt conectate la racitorul de gaze.

    Acest racitor de gaze are prostul obicei de a se fisura in interior si lasa sa comunice cele doua camere, cea de gaze cu cea de raciere (antigel).
    Astfel antigelul patrunde in gazele recirculate prin intermediul EGR-ului, sau efectiv se scurge in evacuarea masinii. La prima pornire antigelul strans in evacuare se va evapora treptat datorita incingerii galeriei, astfel rezultand acel "fum" alb.
     
    Sorin87 și arazvan2002 apreciază asta.
  17. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
    Salut. După câteva luni de mers , mai exact 2000km, problema pe care am mentionat-o mai sus legată de fumul alb a reapărut. Motorul vibrează la fel de rau , si are momente cand ramane la 1500 rotații la semafor. Am observat si ceva picături de ulei sub ea si pe la chiulasa , ma gandesc ca de acolo e, dar am schimbat tot anul asta si capacul.

    A mai pățit cineva asa ?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valori ai, acum, pe injectoare?
    Spala motorul si apoi vezi pe unde curge uleiul!
     
  19. George ionut Oseaca 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B7 - 2.0 TDI ( BPW ) 2006 140 CP
    Salutare dragi colegi,
    Cum se poate testa filtru epurator după acest capac dacă funcționează corect?.

    Vă mulțumesc!
     
  20. iuliannp 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi BPW 2006
    Valorile oscilează undeva la 0.5, cea mai mare e 0.8. Merci
     

Distribuie pagina asta