1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb la A4 B7 - 2.0 tdi - garnitura chiulasa dusa - capac culbutori infundat / blocat / spart

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de danutzzz, 7 Sep 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate testa. Se schimba capacul cu unul obligatoriu original. Asta este singura solutie. Daca pe urma ramai cu fum treci mai departe dar ai eliminat o cauza. Din pacate asta este, masina este scumpa la intretinere. Bafta
     
  2. Daniel.Albu

    Daniel.Albu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 140 CP Avant Multitronic 7+1 cod motor BPW, cod cutie HHF
    Am ajuns la Buzău la domnul Iulian (EDS) in urma unei probleme pe care nu am reusit sa o rezolv până atunci. Fum alb la relanti. Am un Audi A4 2.0 din 2006 BPW. Am citit toate recenzile postate de clienti. M am decis sa incerc si eu chiar dacă am fost sceptic la inceput. Nu am crezut că injectoarele se pot reconditiona. După 3 ore mi am schimbat complet părerea. Toate injectoarele au fost testate pe standul de probă in prezenta mea atât inainte cât și după reconditionare. Diferența este enormă. Toate injectoarele aveau duzele colmatate. Nu pulverizau mai deloc combustibil. După inlocuirea componentelor uzate aveam motorina pulverizată din toate orificiile duzelor injectoarelor. După remontare am iesit împreună cu domnul Iulian la test. Nu mi a venit să cred cât de mare era diferența. E altă mașină. Parcă a revenit la viață. Acum are putere cand demarez si un sunet liniar al motorului si fără trepidatii. Pe lângă reconditionarea injectoarelor mi s a dat jos EGR -ul si curățat gratuit. Am avut defect si capacul culbutori pe care domul Iulian l a inlocuit cu unul pentru test pana ajung acasă la Alba Iulia. Nu am platit decat pretul pentru reconditionarea celor 4 Injectoare. Nu am fost taxat in plus pentru curățat EGR si capac culbutori plus manoperă. Sper sa fie utila aceasta informatie si colegilor cu aceasta problema.
     
    big_popica și george_gopo apreciază asta.

Distribuie pagina asta