1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum Alb sau Albastru la evacuare motor diesel la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de joy, 18 Dec 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alb sau alb albastrui ?
    Du-te foarte frumos si verifica injectoarele. Iti consuma/scade antigelul din vas ?
    Posibil sa scapi doar cu O-ringurile injectoarelor, asta daca injectoarele sunt bune.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florescu Alexandru inainte sa scrii in acest topic l-ai citit inegral si ai facut tot ce trebuia sa faci ca si teste conform cu ce scrie in acest topic ? Daca nu, spor la lectura. Inainte de a mai scrie oriunde in topicuri intai citesti obligatoriu si integral acele topicuri.

    O seara buna
     
  3. Florescu Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    audi a6c64f,3.0tdi quattro
    Salut audi66,
    Nu, nu scade antigelul din vas.
     
  4. Claudiu1978 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2016
    Locație:
    Spalding,Anglia
    Masina:
    Audi a6, 2,0 tdi, BRE, 140 cai, anul 2008, sedan
    Salut!Am si eu o problema legata de fumul la masina, daca ma poate ajuta cineva, mai exact imi scoate putin fum albastrui doar la schimbarea vitezei din treapta 1 in treapta 2 dupa care nu mai scoate. In relantiu nu scoate deloc iar aceasta se intampla si daca motorul este rece si daca este cald. Mentionez ca nu consuma ulei si la motor nu sunt scurgeri de ulei, totul este curat. Masina este 2.0 tdi, BRE,
    177000 km din 2008, trage bine nu tremura, pe tester nu mi a dat nicio eroare.
     
  5. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare tuturor,
    Am și eu probleme cu fumul albastru la pornire și întreruperi intre 1400-1800rpm doar după ce mașina sta mai multe ore ne pornita. Fenomenul se întâmplă doar în primul km parcurs...apoi mașină nu mai scoate gram de fum și motorul funcționează perfect. Țin sa precizez ca pornește la sfert și are revizia făcuta de curând....De la ce poate fi? Mulțumesc anticipat pentru orice sfat
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi de la orice, furtune, turbina, injectoare, o-ringuri injectoare, EGR, N75, N18. Mergi la un bun mecanic pentru ca problema asta e prea complexa ca sa o rezolvi simplu.
     
  7. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Am fost si am facut o diagnoza , iar singura problema sesizata ar fi valorile de la injectoare: injectorul 1: -0,25; 2: -0,35; 3: -0,30; 4: +0,75.
    Imi poate recomanda cineva unde pot verifica/curata acest tip de injectoare.
    Multumesc anticipat
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Injectoarele nu au nimic. Lasa-le in pace. Fa alte verificari.
     
  9. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Mulțumesc Cristi,
     
  10. Valentin19832

    Valentin19832 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, CAHB, 163CP, Multitronic
    Salut. de câteva zile, odată cu vremea rece am observat , mai ales la semafor când stau la relanti, un fum sau abur abundent. cred ca e abur pentru ca nu miroase persistent si se disipa rapid.
    Dar e chiar stânjenitor ca se cam uita lumea ciudat. e prima iarna cu mașina si nu stai dacă e normal sau nu.
    Mașina nu prezintă alte simptome, dar va întreb dacă ati întâlnit situații similare?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ceva normal.
     
  12. A6...A3

    A6...A3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 . 2.0 2005 A3. 2.0 2005
    Claudiu1978
    Salut!Am si eu o problema legata de fumul la masina, daca ma poate ajuta cineva, mai exact imi scoate putin fum albastrui doar la schimbarea vitezei din treapta 1 in treapta 2 dupa care nu mai scoate. In relantiu nu scoate deloc iar aceasta se intampla si daca motorul este rece si daca este cald. Mentionez ca nu consuma ulei si la motor nu sunt scurgeri de ulei, totul este curat. Masina este 2.0 tdi, BRE,
    177000 km din 2008, trage bine nu tremura, pe tester nu mi a dat nicio eroare.


    Salutare ,
    Stie cineva o rezolvare la asa ceva
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista rezolvare. Sunt zeci de cauze pentru asa ceva. Este normal sa scoata fum cand mentionezi ca se intampla. Lasa masina in pace si nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt. Daca ai fi aprofundat putin cum lucreza si functioneaza un motor diesel in sarcina si nu numai, ai fi stiut ca este foarte normal acel fum. Bafta.
     
  14. A6...A3

    A6...A3 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    A6 . 2.0 2005 A3. 2.0 2005
    Ok.
    Conduc mașini diesel de peste 15 ani și este pentru prima oara când mi se întâmplă să scoată un fum pot spune gros. O sa pun pe cineva sa conducă apoi o sa pun o filmare. Eu încă sper ca am cumpărat audi și nu afumatura. Dacă asa ceva este normal pentru un e4 la audi înseamnă că m-am orientat gresit
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur te-ai orientat gresit. Iti spun asta din foarte mare experienta cu reparatul acestor motoare si ca sa reduci cantitatea de fum care o ai, vei cheltui mari sume de bani si nu vei rezolva nimic. Bafta.
     
  16. mihai negrila 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Ramnicul Valcea
    Masina:
    Audi A6 2005 BLB
    Audi A6 3.0 tdi quatro 225cp
    Salutare! Am si eu problema cu vestitul fum la relanti! Masina ruleaza trage perfect,motorul merge rotund,insa pe loc la relanti scoate fum!! Am facut si un test la injectoare le am postat,daca le poate citii cineva!
    Va multumesc!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-le jos pe toate si du-le la verificat pe banc.
     
  18. mihai negrila 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Ramnicul Valcea
    Masina:
    Audi A6 2005 BLB
    Nu am posibilitatea asta,nu am unde le verifica in VL,de aceea am postat si pozele,sa le citeasca cineva!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt irelevante pozele si chiar masuratorile cu VCDS-ul. Maine sau astazi poti avea alte valori la injectoare. Ca sa fi sigur de ceva si sa elimini / scoti din calcul injectoarele din acest punct de vedere trebuie sa faci ce ti-a spus audi66. Bafta
     
  20. StancuElvis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI quattro BPW 2007
    Salutare colegi,
    Am o problema cu batranica mea: de ceva vreme mi s-a aprins martorul motor in bord si scoate fum dar nu tot timpul. Am facut astazi LOG in mers. Daca este un coleg amabil sa imi citeasca si mie parametri ca nu ma pricep. Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta