1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum Alb sau Albastru la evacuare motor diesel la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de joy, 18 Dec 2009.

  1. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    salutare tuturor.sunt posesorul unui audi a 6 2.7 tdi 132 kw an 2006 ,precizez ca singura mea problema este ca la relanti imi scoate fu alb si imi creste onsumul exagerat de mult iar dupa numai cateva minute de stat asa ajunge si la 40 la suta.in rest nu am nici un fel de problema,masina se comporta normal are forta trage f bine in toate treptele.va rog macar daca ma puteti ajuta cu un mic sfat ce ar putea fi. multumesc anticipat tuturor si o zi buna.
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Iti recomand o diagnoza pt injectoare si debimetru
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal sa iti creasca consumul cand stai la ralanti. In schimb, fum alb nu e normal sa scoata.
    Eu m-as indrepta catre EGR si injectoare, respectiv O-ring-urile injectoarelor.
     
  4. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Parerea mea din propia experienta ca este de la injectoare

    In prima faza verifica sa nu iti creasca nivelul la ulei in motor,apoi sa nu iti scada nivelul la antigel si daca este posibil cu Vcds-ul masoara valorile la injectoare.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si parerea mea este ca el trebuia sa fac tot ce ati mentionat voi si in plus ce scrie in acest topic inainte sa scrie pe forum. Dar "noi" o luam invers ca asa ne place noua sa intrebam si sa nu facem nimic din ce tot repetam, in curand, de 10 (zeci ani).
     
  6. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Piciu33 Multumesc pentru raspuns. Daca schimb injectoarele defecte rezolv problema ? tind totusi sa cred ca imi creste nivelul de ulei in baie, dar nu îmi scade nivelul antigelului.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @Tl64dan
    DACA iti creste nivelul in baie schimbi oringurile intai!!
     
  8. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Te rog sa imi spui daca oringurile sunt acelasi lucru ca si saibele termice. Cele din urma le-am schimbat.nu vreau sa fiu penibil dar nu ma pricep. Ma induce in eroare joja de ulei pentru ca la capat are o bila si acea bila se murdareste de ulei si nu sunt sigur exact de nivelul uleiului. Multumesc mult pentru raspuns si pentru rabdare si intelegere.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    NU. O-ringurile sunt acele"inele"de cauciuc care se monteaza pe injectoare.

    Odata cu schimbarea lor recomandat e sa se schimbe totul ce tine de injector inclusiv suruburile de strangere (stranse la cuplu cu, cheie dinamometrica) si reglajul injectoarelor doar la motor 2.0 TDI cu scule adecvate si NU la ochi (trebuie ceas comparator/raportor).
     
  10. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Multumesc foarte mult. Marti am programare la audi constanta. Sper sa imi spuna exact cauza fumului. Voi schimba ceea ce este nevoie dar mai intai de toate trebuie sa fiu sigur. Multumesc inca o data pentru amabilitate.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In reprezentanta nu cred ca o sa rezolvi multe, nu dispun de timpul necesar pt."a se juca", lucreaza standard dupa norme.

    Este drept nici in Tulcea nu prea ai unde, ai 3/4 servisuri care lasa de dorit(cunosc bine zona), asa ca iti doresc bafta in rezolvare si sa ne spui si noua rezolvarea(asa e corect, daca"plangi pe forum"sa ne spui si cum ai rezolvat/ajuta si pe alti colegi).

    Banuiesc probleme pe injectoare!!
    NU schimba inj.decat dupa o verificare a lor pe un stand de proba!!
     
  12. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Am inteles. Asa voi face.am nevoie doar de confirmare ca ar fi injectoarele apoi le voi da jos si le voi trimite pe bancul de probe. Sper totusi sa imi spuna cei de la audi acest lucru. Chiar nu stiu unde altundeva sa ma duc pentru ca dupa cum bine stiti la noi in Tulcea nu prea ai unde. Eu doar am nevoie de o diagnoza clara unde sa mi se spuna exact de unde anume vine fumul iar eu voi schimba fara probleme ceea ce este nevoie.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Reprezentanta NU are stand, o sa ti faca o diagnoza in care o sa ti verifice compensatiile lor(asta poti sa o faci si tu/un prieten cu un vdcs)ai de urmarit cateva grupuri, respectiv 013/015/018/023.

    Probleme de genul pe care le am intalnit de a lungul vremii au fost cauzate de injectoare decalibrate.
     
  14. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Stiu ca ei nu au banc de proba. Spun doar ca daca ei imi vor spune ca problema mea este de la injectoare lei voi scoate si le voi trimite pe un banc de proba la galati. Cunosc pe cineva acolo care este de incredere. Este nevoie de inlocuitea celor 6 injectoare sau doar a celor defecte ?
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    A celor defecte!!
    Eu te pot ajuta cu o diagnoza la vara cand vin la Tulcea o saptamana.:beerchug:
     
  16. Tl64dan

    Tl64dan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a6 4f c6
    Am inteles.am fost la un tester aici in oras si mi sa spus ca injectorul de pe cilindrul 5 nu este in parametri normali dar el crede ca, cauza fumului este de la filtrul de particule.ce parere aveti?
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si starea lui se poate veridica cu vdcs!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 2.7 si 3.0 nu se regleaza injectoarele odata ce le-ai demontat.
    Ai 1 O-ring si o saiba, O-ring de cauciuc la mijlocul injectorului si o saiba de cupru pe duza.
    Ati fi aflat asta daca citeati topicul dedicat unde am spus tot ce se putea spune despre injectoarele motorizarilor 2.7 si 3.0 TDI.
    Gasesti in topicul respectiv coduri pentru suruburi, O-ring-uri, saiba, etc.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si daca ii spuneam ca trebuie sa realizeze adaptarea valorilor de corectie pt.injectoare crezi ca intelegea(daca ajunge la schimbarea injectorului/injectoarelor)??

    Si totusi .. cand montezi ACELASI/INLOCUIESTI un injector trebuie sa schimbi gheara de strangere/inelul de cupru/oringul pt.locasul inj./oringul pt.retur(asta ca la carte).
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 2.0 TDI intr-adevar se regleaza injectoarele.
    La 2.7 si 3.0 TDI il scoti pe cel vechi, pui O-ring, saiba si suruburi noi pe injector si il poti monta linistit la loc fara nici un fel de reglaj.
    El s-a dus la un service de incapabili. Daca era niste mecanici care aveau habar, dadeau injectoarele jos si le trimiteau pe banc de proba, daca rezulta vreun injector defect se inlocuia impreuna cu suruburile de fixare, O-ring-urile de cauciuc si saibele de cupru, costa extraordinar de putin.
    De multe ori injectoarele nu au nimic, ci din cauza temperaturii se ciupeste saiba de cupru din capul injectorului si incepe a sufla (rezultand fum alb).
     

Distribuie pagina asta