1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum mult - motor diesel - la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ASU8, 18 Iul 2008.

  1. ASU8 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a4 2005 blb 103kw
    motoru scoate fum negru mult la turatii scurte
    nu indica nimic pe test.
     
  2. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    Ai curatat EGR`ul sau ai verificat ca lucreaza cum trebuie. Daca nu mai deschide in el clapetele acelea calumea scoate fum si asta ca s-a depus calamina sau nu mai lucreaa electro-vana. Incearca asta, eu am curatat ala si nu a mai scos nici un pic de fum cred ca 5-6 luni apoi iar scoate cate putin in sarcina
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2013
  3. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    ASU8 un prieten de-al meu are un passat si tot asa la turatii scurte scoate foarte mult fum negru. S-a dus la service, pe testere nu a iesit nimic. S-au uitat mai atent si i-au zis ca are cureaua de la distributie deplasata cu un zimtz/un dinte. A inlocuit cureaua si problema rezolvata.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iun 2014
  4. Sini

    Sini Silver Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 / A3 8L
    Problema rezolvata

    S-a rezolvat problema cu fumul si bineanteles si cu puterea.Aveam unul dintre furtunele care face face legatura intre turbina si intercooler crapat...Acum totul e ok,merge super.
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sini Aerul fals este cauza. Poblema des intalnita si foarte usor de depistat.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2013
  6. xxxxxxx 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    Baia-Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA E4+ 2009
    Fum la pornire suspect !

    Buna seara,
    Am mai nou o problema, caruia nu neaparat caut sa o rezolv, deoarece nu ma incurca cu absolut nimic, dar daca se dovedeste a fi ceva grav, as dori sa fie remediata. Problema suna in felul urmator, pana acum am observat doar la temperaturi mai ridicate de 25 C , cand pornesc masina inainte/dupa ce dispare Ok din bord, scoate foarte mult fum pe toba, nu pot sa precizez culoarea fumului deoarece l'am observat doar pe oglinzi. Fumul e atat de mult incat pe loc acopera spatele masinii. Motorul este un 1.9 TDI , cu cod motor BKE, in caz ca are vreo importanta.
    Astept niste pareri, experiente sau chiar posibile remedieri.
    Va multumesc:o:
     
    Alex Dafinoiu și Ionut_Florin apreciază asta.
  7. dmn_ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi a4,1,9tdi,2002
    Fum alb a4 b6

    Salutare,
    Am un A4 B6 1.9 2002 si de ceva timp ca confrunt cu o problema. Fum alb pe esapament. Tin sa mentionez ca acum 3-4 saptamani am avut probleme cu turbo (ramaneam fara pedala la acceleratie). Am trimis-o la Brasov la turbocar, i-a schimbat kitul, am pus-o inapoi pe masina. Am schimbat si distributia ca trebuia schimbata, ulei( Castrol edge 5w-40), filtre.
    Mecanicul mi-a spus ca ar trebui sa schimb si garniturile alea de la injector ca de acolo e problema. Le-am schimbat dar problema persista. Inainte de toate astea, sau mai bine zis inainte de a avea probleme cu turbina, nu scotea nici un pic de fum. De tras trage foarte bine, turbina e verificata e in regula. Ce ar putea fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Mar 2012
  8. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    puteti sa imi spuneti si mie daca imi scoate un fum albicios si imi mai scoate si ulei pe esapament este din cauza turbinei? pentruca am vorbit cu vre-o 2 mecanici si mi-au zis ca este turbina defecta (nu prea am incredere in ei)
     
  9. alex8810 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi.2006
    Da se poate sa fie si turbina.Eu am fost la cipos sa-mi monteze turbina si a constatat ca nu e nevoie sa-mi puna turbina noua deoarece nu era din cauza turbinei ci din cauza epuratorului care era foarte infundat.pana acum am bagat in ea pe asa zisa problema cu turbina 6000 lei,iar problema cu epuratorul s-a rezolvat cu 150 de lei.iti recomand pe cipos,un baiat de nota 10,super baiat
     
  10. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    Astazi am patit la fel am pornit am stat putin cu motorul pornit sa ia ulei si sa intre in parametrii iar atunci cand am plecat de pe loc a inceput sa scoata foarte mult fum alb, nu mai vedeam nimic in spatele meu, si nu se mai accelera, eram intr-a 2-a la aproape 2000 de ture si acceleram la podea si nu mai voia sa se accelereze, am scoso pe liber si am accelerat si a inceput sa se accelereze iar apoi a mers si nici fum nu a mai scos asa mult iar treptat nu a mai scos de loc,dar imi scoate si ulei pe evacuare. Oare care sa fie problema?
     
    Ultima editare: 23 Feb 2013
  11. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Salutare! Nu s-a mai scris de mult pe aici, dar imi incerc norocul. Si a mea scoate mult fum negru la turatii scurte sau "sprituri". Daca incerc sa o urc pe o bordura si o fortez putin, la fel scoate fum. Eu nu prea ma pricep, dar ieri m-am uitat asa mai atent si am constata ca imi trage aer fals la furtunul ala care intra undeva pe la clapeta de acceleratie. Tot acolo cred ca se afla si EGR ? Are mult ulei pe langa. Furtunul nu mai sta strans si imi joaca lejer. Tin sa mentionez ca imi miroase mai tot timpul a motorina nearsa in masina. Bafta!
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mihai, vad ca nu te pricepi asa de bine si la furtune ca si la fire/mufe :)
    Mai bine gaseste un prieten mecanic, o sa stie la ce sa se uite dupa ce-i explici cum sta treaba. Bafta.
     
  13. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Gata, m-a ajutat ovidiu, este furtunul de la admisie care se duce in egr. Se pare ca de vina este siguranta in care este prins. De ceva timp se auzea cum sufla aer pe langa, dar am crezut ca este de la volanta :D. Nu prea ma pricep deloc la mecanica din pacate. Multumesc pentru raspunsul prompt. O noapte placuta in continuare!
     
  14. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    O parere umila.... turbina o ia pe ulei, ai grija sa nu ramai fara ulei in motor, sau sa intre in camerele de ardere si sa nu-l mai poti opri ca atunci poti aruca motorul la fier vechi.

    Spor.
     
  15. fourcircles 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2013
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    A4,TDI 1,9PD,2001
    Buna
    Cine imi poate spune de ce la pornire masina scoate fum alb
     
  16. bubulinu11 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2009
    Locație:
    calinesti
    Masina:
    Audi A4 , 1,9, S-line , 2003 , AWX 131Cp
    fum alb dens

    Am un Audi A4 S-line din 2003, cumparat in decembrie,
    am venit din Italia , iar dupa o zi au inceput problemele
    la inceput a fost un fum dens, alb ....dupa aceea o bataie groaznica in motor
    ce ar putea sa fie.? masina e la mecanic dar pana atunci ma tot gandesc ce poate sa fie ...
    va multumesc
     
    Cosmin_ bsh apreciază asta.
  17. mclkrp 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    gherla
    Masina:
    a4 , 1,9 , 2001
    Aceeași problema cu fumul alb din abundenta o am si eu , am încercat aproape tot , așteptat si eu ceva idei . Multumesc
     
  18. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Pot fi mai multe cauze...turbo,injectoare,etc.Cel mai bine ar fi sa o duci la un mecanic si sa nu mai umbli cu ea,sa nu agravezi/strici si altceva.
     
  19. jax 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B9 S-line, 2.0 TFSI (CYMC) 252 CP
    Cumva bataia aparea dupa 3000-3500 rpm?
    Si eu am avut ceva similar.. acum nu mai pot reproduce. Totul merge ok. Nu mai scoate fum alb, nici nu mai bate dupa 3000-3500 rpm..

    Asta s-a intamplat la scurt timp dupa ce am schimbat uleiul si filtrele. Tipu a pus peste nivelul maxim cu vreo 1-2mm.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2013
  20. bubulinu11 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2009
    Locație:
    calinesti
    Masina:
    Audi A4 , 1,9, S-line , 2003 , AWX 131Cp
    Bataia era la orice turatie, acum este de domeniul trecutului , am schimbat motorul cu totul, dar ce s-o fi putut intampla si de ce a cedat motorul la doar 190 000 km , asa dintr-o data , nu inteleg
     

Distribuie pagina asta