1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Geamuri electrice - inchidere/deschidere - Modele Clasice - Audi 80 90 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de dark000moon, 18 Feb 2008.

  1. drfarkas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi 80, motor 2000, an 1996
    Aceasi problema am si eu cu audi 80...s-a rezolvat la tine...la mine inca nu...oare ce e de facut?
    Daca ai rezolvat poti sa imi scri sau sa ma suni 0745388666
    Mersi
     
  2. CooSmiN Guest

    Si eu am avut probleme cu geamurile...ori nu se mai deschideau, ori nu se mai inchideau. Am verificat sigurante, cablaje si am ajuns la releu. L-am decapsat si am observat doua lipituri reci desprinse pe care le-am refacut. Montat inapoi, proba si merge ca nou.

    Deci incercati si varianta asta inainte de a cumpara altul nou sau SH.

    Releul este pozitionat la mine in partea stanga sub bord si e un releu dublu. In cazul in care nu va dati seama, ar trebui sa aveti o schema pe partea din spate a capacului.
     
  3. drfarkas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi 80, motor 2000, an 1996
    Buna,
    am si eu probleme cu releu de la geamuri electrice. Dimineata la rece merge, iar daca se incalzeste afara si in interior in masina (Vara aprox 35 Grade in masina) nu mai merge nici un geam. Am incercat sa racesc releu la frigider in timpul zilei cand afara la soare era 37 de grade in masina 40 si am introdus releu inapoi la locul lui (releu fiind rece din frigider) nici asa nu mai mergea. Dupa 5 ora de stat cu masina la umbra si spre seara deja mergeu geamurile.
    Cine poate sa imi explice acest fenomen, de ce se intampla oare asa si numai vara? Mie frica sa cumpar unul second sau unul nou si sa patesc acelasi lucru. Pana acum nici un electrician nu si-a dat seama din ce cauza e asa.
    Daca poate cineva rog sa imi dea o explicatie...sau o idee inainte de a se termina vara, caci iarna nu ma intereseaza, fiind frig afara merg geamurile, dar degeaba ca iarna nu le folosesc.

    Cu multumiri,
    dr. Oxy
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Aug 2013
  4. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Vezi de toate alimentarile pentru releu in cazul in care e cald si rece pe afara....poate ai ceva intrerupere de fire pe undeva sau schimba si siguranta chiar daca e bun.
     
  5. CooSmiN Guest

    Incearca si varianta cu unul SH, dar daca nu il poti lua de la cineva de pe forum si il iei de la dezmembrari vorbeste cu cel de la care il iei sa il poti duce inapoi in cazul in care iti face aceeasi figura.
    Sau inainte de toate desfa-l si du-te cu el la un electrician bun sa se uite la lipituri si contacte...
     
  6. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Releul este principalul vinovat in majoritatea cazurilor. Eu am avut la doua B4 aceiasi problema, si in ambele cazuri era de la releu.
     
  7. Paun Emil 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi 80 B4,1z,1996
    Este un modul in partea stanga. Trebuie desfacut carenajul de plastic de sub volan - 4 suruburi M8 iar sub bord se vad mai multe relee. Pe primul rand eu am gasit 2 cutii plastic (module) de 6 cm x 6 cm aproximativ. Se scot din soclu si cel cu cod A0 959 257 este pentru geamuri - se poate desface si in interior se urmaresc lipiturile la partea electronica - eu am gasit o lipitura rece, am lipit-o si functioneaza perfect.
     
  8. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)

Distribuie pagina asta