1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL la Audi A4 B5 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de bushman, 18 Mar 2012.

  1. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    montaj

    ieri am efectuat montajul instalatiei de gaz pe masina merge ireprosabil tomaseto stag 4 . 2750 ron a costat toata instalatia cu rezervor cilindric de 55 in bucuresti s-a efectuat montajul . daca nu e cineva convins sa isi puna gaz pe un 1.8 t sa vina sa facem o tura. in rest pentru ionut incearca la numarul asta 0762552204 este la un service de instalatii gpl care monteaza de prin 1998 instalatii . vezi la ce pret te intelegi cu domnul . Succes (cu cat mai repede faci montajul cu atat mai repede eeconomisesti bani )

    Mersi
     
    Ultima editare: 22 Mai 2015
  2. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    La mine s-a rezolvat problema. A fost alternatorul, respectiv bateria care a dat un comportment ciudat instalatiei de gaz respectiv pornea direct pe gaz cu motorul rece, etc. dar si-a revenit, merge ok.
    O sa imi cumpar un cablu de diagnostic si ma apuc de reglat ca vad ca pe forum lumea nu ma ajuta cu nimic doar ma tot trimit la service pentru chestii ce se pot face DIY.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mai 2015
  3. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Au demontat galeria de admisie cand au gaurit ?
     
  4. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    De curand am achizitionat o instalatie BRC MY09, si am inceput montarea acesteia pe al meu B5 1.8T AJL. Instalatia am sa o montez singur, si am sa merg ulterior la un atelier GPL pentru omologare.
    Am avut ocazia sa vad cum se monteaza astfel ade instalatii, si graba din acele ateliere m-a motivat sa-mi motez singur instalatia.
    Am mai montat pe 2 masini (golful meu si al fratelui meu) un BRC MY07 si un Stargas instalatii care merg forte bine, in 25000 Km nu am avut check aprins.
    Instalatia este compusa din injectoare INNO3 MAX portocalii, vaporizator Genius MB 1500, electrovalva stare lichida BRC super, Senzor P1-Turbo, conducta GPL de 8 mm, multivalva BRC, buteliie de 55 litri toroidala.
    Pentru moment am fixat diuzele, rampa de injectie, vaporizatorul si instalatia electrica. Mai am de tras conductele si de fixat butelia.
    Pentru montarea duzelor am demontat galeria de admisie. Lagaurire si filetare am observat ca a cazut foarte mult span in interiorul galeriei, chiar daca am dar cu vaselina pe tarod (asa cum fac meseriasii instalatori).
    Din pacate am timp de lucru doar 3-4 ore pe zi , asa ca estimez ca in 2 zile va fi gata :))
    Pentru programarea parametrilor folosesc o interfata de diagnoza cumparata de la cineva din Constanta si softul original BRC P&D. Interfata pare a fi facuta in casa, dar de 2 ani de cand o folosesc nu a dat probleme.
    Am sa revin cu detalii.
     
  5. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Revin cu detalii dupa montare instalatie GPL.
    Instalatia a fost montata si instalata complet. Cam inghesuit spatiul de la motor dar totul a iesit bine si frumos.
    Legat de functionarea instalarea instalatiei pot spune urmatoarele:
    Am calibrat si aliniat hartile benzina-gaz dar oricat de bine ar da pe grafic se simte o pierdere semnificativa de putere la turatii mari si boost peste 1500 mb la turbina, iar pe la 6000 rpm se plafoneaza.
    Motorul are 135 Kw iar reductorul folosit (BRC Genius 1500) zice ca ar duce pana la 140 KW teoretic, dar practic nu e chiar asa.
    Merge bine la turatii pana in 3500 rpm oricat ar fi boostul si peste 3500 cu boost pana in 1400 mB.
    Ina aceasta situatie am facut urmatoarele setari. Peste 3000 rpm si boost peste 1450 mB instalatia cupleaza exclusiv pe benzina revenind inapoi pe gaz in momentul cand se relaxeaza pedala de acceleratie (implicit scade boostul) sau turatia scade sub 3000 rpm.
    Chiar si cu aceasta suituatie ma declar multumit.
    Daca vreau sa merg sportiv merg pe benzina iar la drum pe gpl. In treapta 5 la 3000 rpm masina are 145 km/h mai mult decat suficient.
     
  6. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Felicitari man pentru ca ai reusit singur. Eu intre timp mi-am mai cumparat o masina si aceea am trecut o pe gaz aceasta din urma avand o instalatie Landi Renzo.
    Sper ca te pot contacta pentru detalii legate de configurare soft deoarece am unele probleme cu instalatia de pe Audi un Stag 4 care, dupa ce mi-a cazut bateria si alternatorul, pleaca automat nu asteapta sa ajunga la temperatura, dar dupa ce s-a incalzit motorul merge bine nu am alte probleme cu ea .
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2015
  7. liviubmedia 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ADP
    Eu pe al meu adp, am montat de vreun an jumate o instalatie BRC. Instalatia e ok, mi-am cumparat si-o interfata pentru ea. In perioada asta, ia cam 12%. e ok?
     
  8. aurel ony 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi A4b5 motor1,8 adr fabricatie1995
    Eu cu un a4
    eu cu un A4B5 motor 1,8 adr si cu o instalatie clasica gpl fara calculator am un consum urban de 11% si extern de 6% sunt destul de multumit si masina merge impecabil iarna vara ....am instalatia montata de 3 ani fara a - mi fi afectat motorul
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Adr-ul are consum 11-12 pe benzina in oras, 6 am scos pe autostradă. Un drum Ploiesti - Constanta a iesit la 7,5 cu mers pe la 110-120. Cum reusesti tu sa iesi la consumul ala pe GPL e cu adevarat remarcabil.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Azi am montat si eu "an sfarsit" o inatalatie de gpl. Inatalatia e Fratteli secventiala cu rezervor toroidal , montajul a fost facut in Bucuresti la " club gpl " pana in momentul de fata am facut doar 15km cu masina cat a mers de la servis pana acasa. Ca si mers si comportament pe drum sunt multumit trecerea de pe benzina pe gpl se face aproape pe nesimtite( trece singura cand ajunge motorul la 60 de grade). Urmeaza sa vad ce consum are am facut plinul si vreau sa vad cat gaz intra dupa 100 de km .
     
    Mihai fireman apreciază asta.
  11. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Azi am facut 100de km cu bubu si am aimentat la aceeas statie de gpl 45 de km un oras si 55 afara si miau intrar 10 litri de gaz. Plin facut ieri si azi am facut iar plinul. Consum de gaz mixt de 10% = 20 de lei. Instalatia a costat 2200 de lei montata la ClubGPL. In incinta fabrici Antilopa foarte profii baietii reglaje si montaj. Mintajul a durat cam 5 ore.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun asa, 100 km cu 20 lei si mers 50-50 urban/extraurban. :)
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Am sa merg cu bubu la mare si voi face cam 500 de km si voi posta consumul de gpl in afara pe autostrada la viteza de 110/120 km\h. Pana acum sunt multumit de consum 10% mixt
     
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Prima buba la gpl. Ieri am facut plinul la gpl si am mers cu masina cam 20 de km si stand la semafor sa oprit motorul. Pornesc iar si nu mai trecea pe gpl ( se auzea un piuit dinspre comutatorul de gpl) am mers cu masina pana la munca pe benzina si in mers incercam sa o trec pe gpl nu a vrut am incercat si sa o las sa treaca normal ( pornita pe benzina si trece singura pe gpl cand e temperatura apei la 40 de grade) nu a vrut sub nicioforma. Am ajuns la munca si am lasat maina in parcare cam 3 ore si mam gandit sa ii mai dau o cheie, surpriza a pornit normal pe benzina si a trecut singura pe gpl cand a ajuns apa la 40 de grade. Am lasato sa mearga in relantiu pana sa incalzit la 90 de grade si am turato pe la 3500/4000 de ture motorul merge normal nu scutura sau sa de in nas. Azi voi merge la servis sa vada mesteru ce a avut . voi ce ziceti ce poate sa fii avut?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca era GPL-ul in concentratie slaba sau prea mare presiune in instalatie.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Am fost cu masina la servis la gpl si iau facut o diagnoza. Si sa gasit o supapa de la gpl blocata ( am inteles ca vinovat ar fii gpl- ul murdar) sa inlocuit supapa bocata si sa rezolvat problema. Nu ma costat nimic si am inteles ca a intrat in garantia instalatiei. P.S dupa reparatia la servis am facut cu masina vro 100 de km fara probeme.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pare ca nici un combustibil nu mai e bun in Romania, stau cu teama si cand cumpar carbuni sa fac gratar. :))
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu ii cumpara, au miros de motorina. Este mai bun lemnul. :)
    Revenind la post, nu ma asteptam sa aflu de GPL murdar, am intalnit doar concentratie slaba, dar acum orice este posibil.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Bubu are aproape 2000 de km pe gpl si consumul de gaz mixt e de 10% in oras ia cam 12% iar afara merge la 8% cu o viteza cam de 100/110 de km/h. Singura buba a fost cea cu supapa aia blocata din cauza gazului murdar. Uneori imi da impresia ca merge mai bine pe gpl ( o fii efect placebo)
    P.S stie cineva unde as putea gasi o interfata de diagnoza pt instalatia asta Fratelli?
     
    Ultima editare: 23 Iun 2016
  20. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Update, mi-am cumparat un cablu de diagnostic universal si am refacut setari si calibrare la instalatia mea si acum merge bine. Am scapat de problema cu pornirea pe gaz directa si de scaderea in turatie cand se facea schimbul de pe benzina pe gaz functia de pornire. Prin update de ecu gaz am acum si pornire secventiala injectoare si ceva modificari la partea de injectoare si declansare .
    Legat de sonda lambda da, e o problema. Am observat in softul de diagnoza GPL ma refer la raspunul celei de a 2-a care isi modifica valoarea destul de greu fata de prima. O sa mai umblu la masina si sa vad ce ai fac. Momentan o lasa asa, e masina secundara.
     

Distribuie pagina asta