1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pe A4 B6 - montare ulterioara - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 28 Dec 2007.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Va stresati degeaba. Cred 99.9% ca problemele pe care le aveti, sunt de la calitatea proasta a gazului. Faceti un plin inafara tarii si vedeti cum va aduce zambetul pe fata. :)
     
    menumorut apreciază asta.
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ma repet ... si cred ca este ultima oara : voi nu aveti instalatiile reglate corespunzator sau nu sunt dimensionate pentru puterea motorului.
    Mie imi trece de pe gaz pe benzina doar cand se termina GPL-ul si, implicit, in butelie nu mai este presiune pentru a asigura fluxul necesar sau daca se intampla sa fiu nevoit sa cer putere mare cand este motorul rece si doar ce a trecut pe GPL si temperatura ambianta este sub 0 grade celsius (vaporizatorul nu poate asigura fluxul necesar iar ECU-ul de gpl comuta pe benzina).
    @MarianMaxx : intr-adevar, am mers si cu GPL din afara.. si este o cu totul alta situatie. :-) :-) :-)
    Putere mai buna si consum mai mic ...
     
  3. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Este foarte posibil si asta, am de gand sa merg totusi si la altcineva, dar mi-e teama si de garantie, mai inca un an si ceva. Daca umbla altcineva pe acolo, o cam pierd...
     
  4. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    La mine nu cred ca e problema din reglaje sau instalatia nepotrivita. E al treilea an de cand circul iarna cu ea si doar acum am probleme. Reglajele le-am facut mereu la Chiriac si nu am avut probleme. Acum tind sa cred ca ceva ii scapa. Cred ca am sa incerc si in alta parte poate au vreo rezolvare.
     
  5. Eugen.nytro 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 2001
    Salut,
    Din pacate eu nu am rezolvat nimic cu problema mea. Am zis ca dupa revelion plec la Buzau unde monteaza alta firma instalatia asta cangas. Sunt de aceeasi parere ca nu este reglata bine.
     
  6. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Salutare ! Vin si eu cu o problema la GPL. In aproape 2 ani si 65.000 km nu am avut probleme majore , mai precis doar la inceput cu reglajele , insa de 1 luna , dimineata si chiar si pe parcursul zilei masina porneste foarte greu . In schimb daca o opresc pe benzina porneste la sfert , dar daca o opresc pe GPL si dupa o pornesc dau cam mult la automat . A mai patit cineva acest lucru ?
    Precizez masina urmeaza sa faca revizia de filtre si ce va mai fi nevoie in ianuarie 2017 .
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am patit si eu asa ceva, la mine a fost membrana de la vaporizator rupta - e bine ca o sa curete si vaporizatorul cu ocazia asta.
     
    CAGC apreciază asta.
  8. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Merci frumos de răspuns, inseamna ca pana pe 7 8 ianuarie când încep băieții lucrul va trebui sa o tot "chinui" asa .
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, incearca sa muti pe benzina cu 2-3 km (sau 2-3 minute in oras) inainte de oprire, eu asa faceam si apoi pornirea era in regula. Bafta si spune-ne si noua cum se rezolva!
     
    CAGC apreciază asta.
  10. corneldoncea

    corneldoncea 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 Sline 35 TFSI/2022/150CP/110KW,ST7
    MARIAN MAXX are dreptate.Intamplator anul acesta am fost plecat 3 luni prin Europa alimentand cu GPL pe la diferite statii cunoscute sau no name.1 data,repet 1 DATA NU s-a aprins Chek -ul, dand eroare de amestec sarac sau bogat,indiferent de regimul de exploatare al masinii.Cum am alimentat la Arad in 2 km s-a aprins Chek Engine raportand amestec prea bogat sau prea sarac.Mentionez ca instalatia este noua,catalizatorul si sondele noi pe original,Reglajul GPL se face automat calculatorul Gpl fiind interconectat la ECU masinii.Calitatea gpl-ui extern se vede imediat atat in putere cat si in consum.p
    CAGC
    Pateam la fel cu instalatia veche Stag Tomassato.Cu cea noua Zenith lucrurile s-au schimbat,,fara probleme.Revenind la ce se intampla cu instalatiaa veche,stiind problema ca porneste greu a doua zi ,comutam pe benzina la oprire,o lasam cateva secunde si opream motorul.A doua zi pornea fara probleme.La mine a functionat.
     
  11. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Referitor la problema cu pornitul greu dupa ce opresti motorul, exista doua cauze:
    - de la supapa de vacum care pleacă din vaporizator, se decalibreaza supapa si baga gaz in admisie inecand motorul la pornire;
    - poate fi un injector uzat, decalibrat care scapa gaz in admisie inecand motorul la pornire.
    Acum referitor la erori pe motor , este foarte greu sa reglezi instalatia sa functioneze perfect, la mine am in permanenta erori de genul prea imbogatit sau prea sarac.

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
    CAGC apreciază asta.
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Fara nicio indoiala, nu numai calitatea GPL-ului este superioara in afara, ci a tuturor carburantilor. Doar Bulgaria este la egalitate cu noi. In rest, oriunde am alimentat s-a vazut diferenta instantaneu.
     
  13. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Salut,
    Eu am în acest moment am BRC instalatia pe masina. Îmi poți oferi mai multe detalii despre autoreglarea gazului sau a calculatorului respectiv. As fi dispus sa încerc si o alta firma dar la mine în zona Argeșului pe BRC nu mai este altcineva. Ai ideea dacă exista asa ceva și la BRC sau cineva în tara care sa fie taticul lor ? Cei de aici sunt puțin cam flegmatici și trebuie sa te rogi cu zilele de ei pentru o revizie/reglare, etc. Multumesc.

    Referitor la problema mea am reventit destul de târziu cu raspunsul deoarece am reușit o programare tocmai pe 24 ianuarie. Băieții de la mine din oraș preferând sa monteze instalații noi și le spun celor ce și-au montat deja la ei ca sunt în concediu. Asta pana am mers peste ei și i-am găsit acolo. Problema pe moment persista iar la o discuție cu un prieten același lucru mi s-a spus, cumva scapa gaz în admisie. Am văzut ca s-a deschis subiectul despre GPL alimentat in alte parti ele Europei. As dori sa va întreb dacă ați avut probleme cu alimentarea, deoarece am auzit ca unele tari folosesc alte guri de alimentare. Va mulțumesc și o sa revin și cu rezolvarea după revizie .
     
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Incearca sa faci un drum de Buzau, sunt cei de la Pro Gaz, eu acolo am montat gpl pe A8, si sunt foarte profi. Incearca sa faci o revizie si ei iti vor calibra instalatia pe masina. Ai putea incerca sa le dai un telefon, doamna care raspunde de fel este foarte pregatita sa raspunda aproape oricarei intrebari de ordin tehnic.
     
    CAGC apreciază asta.
  15. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Si eu tot la Progaz Vernesti, langa Buzau iti recomand sa te duci, daca ai probleme cu Brc. Laurentiu, patronul de acolo, a facit specializare la BRC
     
    CAGC apreciază asta.
  16. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Va salut și îmi cer scuze de întârziere. Am fost am făcut revizia(24.01.2017) iar la 3 zile după am mers și pentru remedierea problemei (problema fiind membrana dusa , asa s-au exprimat cei de la GPL ) . Revizia și kitul de înlocuire al membranei au fost făcute la Pitesti (sfat dat și de doamna de la Buzău, vorbind cu dansa mi-a spus sa merg la cei care au pus instalatia pentru a păstra garantia) . Problema s-a remediat masina pornește la sfert, insa cu greu și multe bătăi de cap am reușit sa o rezolv cu cei de aici fiind foarte greu de lucrat cu ei . Legat de reglaje , ca am văzut ca s-a tot discutat , vreau sa va zic ca mie de aprope 1 an și ceva nu mi s-a mai aprins check ul, asta insemnand ca reglajul este bun , însă la prima ocazia sau următoarea revizie as dori sa o fac totuși la buzau . Va mulțumesc pentru informațiile furnizate . Rescriu întrebarea de mai sus pentru cei care au călătorit prin Europa : ati întimpinat probleme cu alimentarea GPL ? Eu o sa ajung spre vara în zone precum Grecia , Italia , Austria , Germania și posibil Franța , Spania . Nu știu dacă toate aceste tari dispun de alimentari cu GPL insa as fi curios din experienta voastră sa fiu pregătit. De obicei când plecam din tara foloseam un diesel , dar de data asta as vrea sa plec cu masina din semnătura. Va mulțumesc anticipat !
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu in Grecia, dar in restul gasesti fara probleme GPL.
     
    CAGC apreciază asta.
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare,
    Un site util pentru cei care vor sa circule cu masina cu LPG in UE este : https://www.mylpg.eu/stations/
    Spor ! :)
    Din experienta, in Austria, pe autostrada, sunt cam rare statiile LPG.
    In HU, CZ, DE, FR nu sunt probleme.
    Spor si drumuri bune !
    PS: Atentie, in functie de zona Europei in care circuli, ai nevoie de adaptor pentru alimentare.
     
    CAGC apreciază asta.
  19. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Va mulțumesc pentru datele oferite :beerchug:, voi încerca să fac cu puțin timp înainte traseul pe acel site :). Adaptorul pentru alimentare trebuie procurat de la cei care am pus instalatia sau exista și alte variante de a face rost de acele adaptoare ? Eu îl am doar pe cel obișnuit pentru tara noastră.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Referitor la eroare din bord, am constatat o chestie foarte ciudata - la mine se aprinde aproape instantaneu in momentul in care activez pilotul automat... Altfel, nu am mai vazut becul ala aprins de multa vreme...
     

Distribuie pagina asta