1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pe A4 B6 - montare ulterioara - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 28 Dec 2007.

  1. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Salutare!
    Am un B6, 1.6 cu instalatie Landi Renzo. Merge pe GPL de vreo 40.000 km. Am Check Engine aprins. La inceput se mai stingea, se aprindea, acum sta aprins permanent. Cei de la reprezentanta Landi Renzo din Pitesti mi-au spus ca e de la bujii, le-am schimbat cu cele pe care mi le-au recomandat ei...fara rezultat.
    Cunoasteti pe cineva in judetul Arges sau destul de aproape, care sa regleze hartile astea pe gaz, sa nu mai vad check engine aprins? ca ma scoate din sarite.
     
  2. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Intreb si eu...daca am mers 100km numai pe benzina...nu ar trebui sa mi se stinga check engine, in cazul in care e de la instalatia GPL?
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai scanat erorile, sa vezi ce zice? mergi bogat, sarac, ai misfire?
     
  4. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Am mers 60km pe benzina, am fost la mecanic sa faca o scanare si au aparut erorile din poza atasata. Am resetat toate erorile. De 30km merg pe benzina si check engine nu se aprinde.
     
  5. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Am mers 25 km pe gaz...check engine aprins.
    Astept recomandari de oameni care stiu sa regleze harta gpl, chiar si din tara. Gasesc eu o modalitate sa ajung acolo.
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Cred ca este foarte mult un proces de trial-and-error, nu cred ca iti poate face cineva o harta fara erori din prima. Parametrii ajustati cu siguranta au nevoie de cativa zeci de km pentru testare. Harta o sa difere de la masina la masina, pentru ca sunt multe piese implicate in procesul asta - gen senzor oxigen, lambda, etc - si la fiecare masina pot exista mici fluctuatii.
     
  7. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Pai ne plimbam cateva zeci de km. Timp si chef sa aiba.
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Exact, sa nu te astepti ca ajungi si gata, pune harta e totul roz. Daca nu gasesti nimic intre timp, eu am de gand sa ajung la un tip aici in Ploiesti care am auzit ca face treaba buna. Te anunt ce si cum.
     
  9. Colectionarul

    Colectionarul 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 (B6), 1.6, 2002
    Minunat! Undeva prin Iunie ajung in Bucuresti, pana la Ploiesti e o jumatate de ora :)
     
  10. Ronaldinho

    Ronaldinho 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4B6, 2.0 benzina, 2001.
    Colectionarule, se zice ca la Vernesti Buzau e unul dintre cele mai tari serviceuri de gpl din tara. Da si tu o raita pe la Buzau si poate reusesti sa scapi de problema. Sper sa ai noroc si sa se rezolve problema, bafta!
     
  11. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Injectoare Hana Blue A+, power rating 60 hp pe cilindru, zice-se ca-s varf de gama in lumea injectoarelor.
    Am in jur de 50 de mii de km cu ele, astazi a crapat unul.
    Parerea mea e ca variantele mai ieftine fac treaba la fel de buna la fel de multi km.
    Am vrut sa impartasesc cu voi, utilizatorii de GPL, situatia asta. In idea ca poate va ajuta sa decideti ce injectoare alegeti pe viitor.
     
    danutzu_2001 apreciază asta.
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Interesant :) Vedem cand o crapa vreunul, poate fac un upgrade. Mersi!
     
  13. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Ai tot Hana ? Ce configuratie are instalatia ta ? Ce interval de revizii are ?
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Revizii la 15k, tocmai ce am facut revizia acum vreo 2-3 saptamani. Tomasseto, STAG 4 Premium, injectoare AC, rezervor toroidal 53L
     
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @LiviuB: in ce sens a crapat ? nu mai deschide, in sensul ca a crapat bobina/partea de actionare, sau nu mai inchide (caz in care posibil sa fi acumulat mizerie daca filtrul pentru stare gazoasa nu este ok) ?
    Merci.
     
  16. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Salve,
    Nu mai deschidea. A crapat a fost o metafora, in sensul ca s-a defectat. Comportament: motorul mergea in 3 pistoane dupa trecerea pe gaz. Injectorul era actionat dpdv electric, era insa foarte zgomotos (se auzea un tacanit foarte puternic din el) si nu lucra (deloc sau nu lucra correct, habar nu am). L-am schimbat in dimineata asta (150 RON, desi era inca garantie nu am solicitat asta din respect pentru montator - un om de nota 200 care a lucrat de muulte ori absolut gratis pe masina mea, a fost alegerea mea si modul meu de a il recompensa pentru ca e serios si imi place de ei) si comportamentul masinii a revenit la normal.
    Am montat injectoarele astea dupa ce am facut stage 1, au cca 1 an si jumatate de utilizare, cam 60-70 de mii de km parcursi. Insa primul interval de revizii a fost setat (de montator) la 35.000 de km, al doilea la 30.000, la ultima revizie vazand ca de fiecare data starea filtrului din reductor e efectiv rea (era depunere de pulbere in jurul filtrului, gramajoare de pulbere in reductor) am solicitat sa o reduca la 25.000.
    Inca ma intreb daca nu e tot mult, sunt aproape convins ca injectorul asta a decedat din cauza asta (colmatat/infundat).
    Ideea e ca instalatia asta are 2 filtre: unul mare inainte de reductor si unul in reductor si din cauza asta montatorul sustine ca intervalul de service poate fi asa mare. Cred ca o sa solicit sa mi-l reduca la 15k si cu asta basta.

    De mult cochetez cu ideea de a duce motorul asta spre 250 de cai si 400Nm, masina e gata dpdv hardware sa suporte puterea asta, ceea ce ma retine e ca nu stiu ce instalatie de gaz sa folosesc pentru puterea asta. Reductor si injectoare mai exact.
    Acum merge cu 210 si 340.
    Any tips ?
     
  17. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare !
    Multumesc pentru raspuns.
    Tind sa cred ca la tine a crapat din cauza filtrelor/filtrului pentru starea gazoasa.
    Eu acum am dat comanda de filtre, pentru ca vreau sa ii fac revizia si am doar 12.000km.
    Am zis sa verific totusi cum arata filtrul de stare gazoasa si nu iti vine sa crezi ce am gasit acolo. Ce ma bucura foarte tare este faptul ca dupa filtru era totul super clean, semn ca isi face treaba foarte bine.
    Folosesc (sper sa nu se considere reclama): http://www.gplshop.ro/index.php?route=product/product&path=20_27&product_id=278

    In legatura cu intrebarea ta pentru injectoare ... Hana Blue tin pana la 240cp, fara stres.
    Daca vrei mai mult, singurele pe care le-am gasit, si despre care am vorbit si cu @lowlife, sunt cele de la Baracuda : http://www.lpgshop.co.uk/barracuda-4cyl-big-flow-130nl-min-injectors-rail/

    Pentru puterea dorita de tine, urmatoarea limitare va fi vaporizatorul ... :-)
    Ai de unde alege, unele cu preturi chiar peste masura : http://www.lpgshop.co.uk/200-to-300bhp-autogas-reducers/

    Dar, daca tu chiar vrei sa faci o treaba faina, ti-as recomanda sa incerci instalatiile LSI (Liquid sequential injection) : http://www.lpgshop.co.uk/4cyl-vialle-lsi-liquid-injection-kit/
    Se injecteaza gazul lichid, la presiune mare. In rezervorul de GPL este o pompa, la fel ca cea de benzina, care asigura presiunea necesara pentru injectie. Fiind injectie lichida, controlul cantitatii injectate este muult mai precis decat la cele "clasice". :-)
    Ah, si un alt beneficiu, este faptul ca in momentul injectiei, gazul se vaporizeaza cu absorbtie de caldura, scazand temperatura din admisie.

    Bafta !
     
  18. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Salve,
    Am deja redactor Tomasetto Antartic AT 13 ( http://www.lpgshop.co.uk/tomasetto-antartic-380hp-reducer/ ) si injectoarele mentionate, iar pe treptele superioare (4-5-6) daca vreau sa accelrez mai violent si mai sus in ture imi da eroare de injectoare deschise la maxim pentru prea mult timp. Probabil ca injectoarele sunt depasite. Ele zic 240 hp dar pentru un automobile natural aspirat, unde debitul creste mai progresiv odata cu turatia; spre deosebire de ale noastre, unde debitul creste spre maxim imediat ce turbo livreaza boost pressure maxim.
    Anywayz, o sa investighez ce ai zis. Ma intereseaza tare mult LSI, dupa ce am citit despre ea.
    Injectoarele Baracuda merg oare cu controllerul Tomasetto ?

    Multumesc.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Teoretic ar trebui sa poti selecta din Controller ce tip de injectoare ai, cel putin asa e la mine - controller AG-Centrum - Compact.
    Bafta ! :-)
     
  20. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Vialle LSI - Liquid Injection Kit SKU: 102-101
    Status update, in caz ca vrea cineva sa monteze gaz pe autoturism, recomand set-upul cu injectie lichida de gaz.
    Pret, comunicat de vanzator (LPGShop UK):
    "The price for a complete kit is 785 pounds + VAT (if you are VAT registered in Romania we can do non VAT transaction but we would need your VAT number and company details)."

    Pentru un set-up de 250 hp / 400 Nm:
    "Vialle will work, but you will have to use a double Banjo set up.
    I will also ask if we would have to use PTS70 pump for your car as it will increase the pressure so you could use the injectors for more power."

    "You could also use a system which uses petrol addition like STAG Qbox OBD"

    Cu ocazia asta am descoperit ca instalatia mea este un Stag Q-Box (eu credeam ca am STAG 200) si ca stie sa mearga simultan gaz/benzina, daca asa o calibrez.
    Deci, peste 4000 rpm fix asta se va intampla.
     
    Chriss_Deejay și lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta