1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

GPL pentru A8 D3

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de lxl, 15 Feb 2011.

  1. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Buna ziua tuturor,sper sa nu gresesc postand aici,dar vad ca se vorbeste de consum si ma-m gandit sa nu deschid un thread aparte,daca nu am procedat corect,va rog sa stergeti postul si stiu ce am de facut,multumesc.
    Am un prieten bun care detine un A8 4,2 benz. din 2005,ma intrebat ce parere am ca mecanic,daca monteaza o instalatie gpl performanta,cu rezervorul in locul rotii de rez.Eu nu am experienta fiindca ultimele 20 de masini pe care le-am avut si am sant diesel.Daca stiti s-au aveti asa ceva pe a8,va rog sa postati niste impresii .Am vazut porsche cayenne si mercedes s classe ,care alimentau gpl si am ramas surprins.
     
  2. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    Eu unu nu as face asa ceva... Ori nu cumpar benzinar, ori o vand si cumpar diesel!
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Se poate , dar.. nu renteaza.. iar durata de viata a motorului e mult mai scurta
     
  4. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Da, o primă observaţie, La un 4,2, rezervorul toroidal din locaşul roţii de rezervă îi va oferi suficientă autonomie pentru a ajunge de la o pompă la alta.
    Are 30 de litri nominal, şi poate fi încărcat la 80% din capacitate.
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Proprietarul zice ca sa interesat dincolo unde doreste sa-l monteze si un astfel de rezervor poate avea o capacitate de aprox. 90 de litri,eu spun doar ce am auzit de la el.

    P.s. merci pt deschiderea unui thread nou.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2011
  6. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Instalatiile pe gaz au evoluat f mult odata cu pretul benzinei. La ora actuala o instalatie de ultima generatie cu rezervorul in locasul rotii de rezerva(80l) este undeva la 1000€ pt A8, cu tot cu manopera.(2 zile de lucru) Rezervorul se poate umple100% insa nu se poate goli mai mult de 70-80% cand presiunea scade si trece automat pe benzina. Nu se vede absolut nimic si nu se simte miros de gaz,si cel mai important nu sant pierderi de putere. Pur si simplu nu stii daca mergi pe gaz sau benzina. Nu scurteza viata motorului. Acuma fiecare poate sa-si faca un calcul in cat timp se amortizeaza investitia. Stima.
     
    jaxwins și danutzu_2001 apreciază asta.
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Mai nou se poate pune si pe diesel si pe benzina din ce am auzit ...
    dar pierderea puterii + revizii mult mai rapide decat in mod normal + durata de viata a motorului degaba se spune ca nu afecteaza, dar afecteaza .
    Repet, nu renteaza .. (renteaza la dacie)
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2011
  8. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Da asa ceva am auzit si eu despre gpl,pot sa zic un raspuns pozitiv din partea celor care o folosesc,mai putin de la cei care nu.
    Din cele spuse de cel cu care am deschis threadul,la masina asta cea mai performanta instalatie,ar fi in jur de 6000ron,cu manopera,dar nu la noi in tara,2zile timp de montare si comanda cu 10 zile inainte,cu mentiunea ca nu va fii nimic la vedere.
     
  9. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    GPL pe diesel?!? Am un amic in Italia cu instalatie de gaz pe A8 4.2. Din 310.000 de km cat are masina 250.000 a facut exclusiv pe gaz. Am condus masina si repet, nu exista pierderi de putere.
     
  10. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ne oferi niste detalii?
     
  11. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Un articol referitor la asta.

    Can Diesel engines be converted to run on LPG? Motoarele diesel pot fi convertite pentru a rula pe GPL?


    There are currently two ways of using LPG as a fuel for a Diesel engine; În prezent, există două modalităţi de utilizare a GPL drept combustibil pentru un motor Diesel;


    1. 1. To truly convert the engine by reducing its compression ratio and provide it with spark ignition. Pentru a converti cu adevărat motorului prin reducerea raportului de compresie sale şi să îi furnizeze cu aprindere prin scânteie.


    Lack of Spark Ignition Lipsa de aprindere prin scânteie

    Diesel engines do not have this. Motoarele diesel nu au acest lucru.

    Spark ignition can be provided in several ways but they all amount to the same thing. Aprindere prin scânteie pot fi furnizate în mai multe moduri, dar toate acestea se ridică la acelaşi lucru.

    The most effective is to remove the cylinder head and machine spark plug holes into the places where the Diesel injectors were sited. Cele mai eficiente este de a elimina chiulasă şi maşină scânteie plug orificii în locuri unde injectoare Diesel au fost amplasate. This is only possible if there is enough 'meat' in that position. Acest lucru este posibil numai dacă nu există "carne" destul în această poziţie. If not, the spark plug holes may have to be placed elsewhere in the combustion chamber. Dacă nu, găurile bujia ar putea fi plasat în altă parte în camera de ardere. The existing holes for the original Diesel injectors may either be plugged or perhaps be used for direct LPG injection. Găurile existente pentru injectoarele original Diesel poate fi conectat sau poate fi utilizată pentru GPL injecţie directă. Leaving the Diesel injectors in place would bring no benefit when the next factor is taken into account...... Lăsând injectoare Diesel în loc ar aduce nici un beneficiu în cazul în care următorul factor este luat în considerare ......

    Reduction of Compression Ratio Reducerea Rata de compresie

    This must be done before the engine could be run properly on LPG or Petrol for that matter. Acest lucru trebuie făcut înainte ca motorul a putut fi rulat în mod corespunzător pe GPL sau benzina pentru care contează. Diesels often run at a compression ratio of roughly 16-1 (one of the reasons they are more economical) whereas Petrol and LPG engines need a ratio of around 10-1. Diesel de multe ori a alerga la un raport de compresie de aproximativ 16 la 1 (unul din motivele pentru care sunt mai economice), în timp ce motoarele de benzină şi GPL nevoie de un raport de aproximativ 10-1. One way of reducing the compression ratio is to fit some form of spacer inbetween the cylinder head and cylinder block mating surfaces in order to reduce the compression ratio of the engine. O modalitate de a reduce raportul de compresie este de a potrivi o anumită formă de intermediară potrivită spacer chiulasă şi cilindru suprafeţe de împerechere bloc, în scopul de a reduce raportul de compresie al motorului. This may present problems of gasket sealing because two head gaskets would have to be used. Acest lucru poate prezenta probleme de garnitura de etanşare, deoarece două garnituri de cap ar trebui să fie utilizat. Another solution is to replace the original pistons for redesigned ones with different (deeper ) crown depressions, addressing the compression ratio problem but now the costs are beginning to escalate, and it must be remembered that when both of these changes (provision for spark ignition and reduction of compression ratio) have been made, the engine isn't a Diesel any longer. O altă soluţie este să înlocuiască pistoane original pentru cei reproiectat cu () coroana depresiuni mai profund diferite, abordarea problemei raportul de compresie, dar acum costurile sunt început să escaladeze, şi trebuie amintit că, atunci când ambele aceste schimbări (dispoziţie pentru aprindere prin scânteie şi reducerea raportului de compresie) au fost făcute, motorul nu este un Diesel nici mai mult.


    Design Limits, Stresses and RPM Limite de proiectare, subliniază şi RPM

    Although the Diesel engine is relatively slow-revving and produces its maximum torque at lower RPM than a similar Petrol version, this is not the case when it is converted to run on LPG. Deşi motorul Diesel este relativ lent-revving şi produce un cuplu maxim la turatii mai mici decât o versiune similară Petrol, acest lucru nu este cazul atunci când este convertit la rula pe GPL. The revised engine has to 'rev' more when running on LPG because its maximum torque has been pushed higher up the rev. Motorul revizuit trebuie să "rev" mai mult atunci când rulează pe GPL, deoarece cuplul maxim a fost împins mai sus rev. band. banda. This can bring new problems of reliability and longevity. Acest lucru poate aduce noi probleme de fiabilitate şi longevitate. Even if the 'top end' of a Diesel has been fully reworked, the crankshaft, bearings and connecting rods (to mention but a few components) will suffer higher stresses at increased RPM necessary when running on LPG. Chiar dacă "de sus" sfârşitul unei Diesel a fost complet refăcut, arborele cotit, rulmenţi şi conectarea tije (să menţionez, dar câteva componente) vor suferi mai mare subliniază, la crescut RPM necesare atunci când rulează pe GPL. Mechanical breakdown may result in far less time, whilst increased wear and reduced component life are certain. FinaIly, note that in all of the above cases the converted engine will cannot be a true Diesel or even a dual fuel engine as it will have lost its higher compression ratio and the means to inject Diesel. defecţiuni mecanice poate duce la mai puţin timp departe, în timp ce uzura a crescut şi de viaţă a componentelor reduse sunt anumite. FinaIly, reţineţi că, în toate cazurile de mai sus motorul de convertit nu va poate fi un diesel adevarat sau chiar un motor cu combustibil dual ca acesta va fi pierdut raportul de compresie mai mare şi mijloacele de a injecta Diesel.

    Conclusion Concluzie

    The above factors combine (along with many others not discussed here) to make actual conversion of most Diesel engines uneconomic. It would be simpler and quicker to fit a Petrol engine. Factorii de mai sus combina (împreună cu mulţi alţii nu au discutat aici), pentru a efectua o conversie reală a celor mai nerentabile motoare Diesel. Ar fi mai simplu şi mai rapid pentru a se potrivi unui motor pe benzina.


    2. 2. To mix LPG with the existing Diesel fuel before induction (Fumigation, not Conversion) Pentru a amesteca GPL, cu combustibil Diesel existente înainte de inducţie (, nu Fumigatie de conversie)


    Various attempts have been made to achieve this with varying amounts of success. Go LPG! have examined many systems and installations and after much consideration have come to this conclusion; fost-au făcut pentru a realiza acest lucru cu cantităţi variabile de succes. Du-te tentative de GPL! Diverse au examinat multe sisteme şi instalaţii şi după examinarea de mult au ajuns la această concluzie;

    Overall, the Savings are Not Huge... În general, economii nu sunt imense ...

    None of the LPG / Diesel mix systems examined have resulted in Diesel consumption being reduced by more than 25%. Nici unul dintre GPL / sistemelor de mix Diesel examinate au dus în consum Diesel fiind redus cu mai mult de 25%. Those savings made must also have LPG costs (for the LPG that replaces some of the Diesel fuel consumed) subtracted from that 25% saving. Aceste economiile realizate trebuie să aibă, de asemenea, costurile de GPL (pentru GPL care înlocuieşte o parte din combustibilul consumat Diesel) se scade de la faptul că economia de 25%. This results in final savings of only the low teens of %, or thereabouts. Acest lucru duce la economii finale ale doar adolescentii de scăzut%, sau cam pe acolo.

    There are other problems to consider as well - The unmodified Diesel engine was relatively slow-revving, producing its maximum torque at lower RPM than a similar Petrol version. Există şi alte probleme să ia în considerare, precum şi - nemodificate motor Diesel a fost relativ lent-revving, producătoare de cuplul maxim la turatii mai mici decât o versiune similară Petrol. This is not the case when it is converted to run on Diesel and LPG mix. Acest lucru nu este cazul atunci când este convertit la rula pe Diesel şi se amestecă GPL. The revised engine has to 'rev' more when running on Diesel / LPG mix because its maximum torque will have been moved higher up the rev. Motorul revizuită a "la" rev mai mult atunci când rulează pe Diesel / mix GPL, deoarece maxime ale cuplului sa va au fost mutate mai sus rev. band. banda. This can bring new problems of reliability and longevity. Acest lucru poate aduce noi probleme de fiabilitate şi longevitate. The crankshaft, bearings and connecting rods (to mention but a few components) were all designed to rev. Arborelui cotit, rulmenţi şi conectarea tije (să menţionez, dar câteva componente) au fost toate proiectate pentru a rev. at a lower rate. la o rată mai mică. These components will suffer much higher stresses (stress increases at the square of RPM) at the increased RPM necessary to get sufficient torque when running on LPG. Aceste componente vor suferi mult mai mare subliniază (măreşte stresul la pătrat de RPM) la RPM crescut necesare pentru a obţine cuplu suficient atunci când rulează pe GPL. Mechanical breakdown may result in far less time, whilst increased wear and reduced component life are certain. defecţiuni mecanice poate duce in timp mult mai puţin, în timp ce uzura a crescut şi de viaţă a componentelor sunt anumite redus. Given the low overall savings achieved (to date) and the cost of the adaption ( often equal to that of an injected Petrol engine conversion) many miles would have to be covered before any real savings are realised whilst reliability has been reduced. Având în vedere global, economisirea de mici obţinute (până în prezent) şi costul de adaptare (de multe ori egală cu cea a unui motor pe benzină de conversie injectat), multe mile ar trebui să fie acoperite înainte de orice economii reale sunt realizate fiabilitate în timp ce a fost redus. This does not seem to be an economically viable alternative. * Acest lucru nu pare a fi o alternativă viabilă economic. *

    * Summer 2008 - We keep an open mind. * Vara 2008 - Am să păstreze o minte deschisă.

    As world Diesel prices continue to rise sharply, there may be more economic benefit in mixing LPG with Diesel. Ca lumea Diesel preţurile continuă să crească brusc, s-ar putea fi beneficia mai economic în amestecare cu GPL Diesel. We are still waiting to see a system that works well and comes with audited figures for reliability and the cost savings achieved. Suntem încă în aşteptare pentru a vedea un sistem care funcţionează bine şi vine cu cifre auditate, pentru fiabilitate şi economiile de costuri realizate. If such a system comes along, with UK LPG accreditation, we'll do some long-term evaluation before a decision is made to offer it to our customers. În cazul în care un astfel de sistem vine, cu Marea Britanie de acreditare GPL, vom face unele de evaluare pe termen lung înainte de o decizie care se face să-l oferim clienţilor noştri.



    Benefit becomes Burden Sarcina devine Benefit

    There are some other benefits apart from saving fuel cost. Există câteva alte beneficii în afară de reducere a costurilor de combustibil.

    The Diesel engine becomes quieter and more responsive when using the LPG / Diesel mix. Motorul diesel devine mai silenţioase şi mai receptiv atunci când se utilizează GPL / mix Diesel. The classic Diesel 'Knock' can be greatly reduced. "Knock" Diesel clasic poate fi redus mult. The main reason for increased smoothness and reduced noise (vibration) is that the LPG element begins its combustion before the Diesel fuel does, a result of 'detonation' due to the compression ratio being so high. Principalul motiv pentru catifelare a crescut şi zgomot redus (vibraţii), este că elementul GPL începe înainte de ardere a combustibilului diesel nu, un rezultat al "detonare", ca urmare a raportului de compresie fiind atât de mare. The engine may also get up to its optimium temperature more quickly, whilst harmful emissions like Particulates and Carbon Monoxide can be reduced. Motorul poate ajunge, de asemenea, până la temperatura optimium sale mai rapid, în timp ce emisiile nocive ca Particule şi monoxidul de carbon pot fi reduse. These all appear to be benefits. Acestea par a fi toate beneficiile.

    Sadly, a new set of problems arise when the Driver begins to use the increased performance of an engine that wasn't designed to rev to the new, higher levels. Din păcate, un nou set de probleme apar atunci când conducătorul auto începe să folosească creşterea performanţei de un motor care nu a fost conceput pentru a rev la noi nivele, mai mari. As a result of this apparent improvement in performance, one of the best attributes of the Diesel engine (relative longevity and reliability) is dramatically reduced by the Diesel / LPG adaption. Ca rezultat al acestei îmbunătăţiri a performanţelor aparent, una din cele mai bune atribute ale motorului Diesel (longevitate relativă şi fiabilitatea) este dramatic redus de Diesel / adaptare GPL.

    Conclusion Concluzie

    On a purely fuel cost-reducing basis this adaption or fumigation system does not appear to be an attractive or useful alternative for the average Diesel motorist. Pe un combustibil pur cost-reducerea baza acestei adaptarea sau fumigaţia sistem nu pare a fi o alternativă atractivă sau util pentru Diesel şoferul medie. That doesn't mean that the people working on these projects should stop, we hope they succeed. Asta nu înseamnă că oamenii care lucrează la aceste proiecte ar trebui să oprească, sperăm reuşesc. Perhaps their research will continue and go on to give us all a better solution. Poate că cercetarea lor va continua şi du-te la a ne da tuturor o soluţie mai bună.

    Overall Conclusion Concluzie generală

    Above it has been shown that niether true conversion of a Diesel engine nor the mixing (Dual fuelling, Fumigation) of LPG with Diesel give economic benefits large enough to make either choice worthwhile for the average motorist. Mai sus, sa demonstrat că transformarea niether adevărată a unui motor diesel, nici de amestecare (alimentare Dual, Fumigatie) de GPL cu Diesel oferă beneficii economice suficient de mari pentru a face alegerea, fie util pentru şoferul medie. With current LPG and Diesel technology as it stands, it would be more economical to simply remove the Diesel engine and fit a Petrol equivalent, which answers our original question - Curent cu GPL şi tehnologiei Diesel în forma sa actuală, ar fi mai economic pentru a elimina pur şi simplu motorul Diesel şi se potrivi cu un echivalent Petrol, care răspunde la întrebarea noastră iniţială -

    'Can Diesel engines be converted to run on LPG? ' "Poate motoare Diesel fi convertite pentru a rula pe GPL?"

    The answer, to date, is a qualified 'No'. Răspunsul, până în prezent, este un calificat "Nu".
    Si se monteaza si la noi.http://www.majore.ro/Instalatii_Gpl_Diesel.html
     
  12. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Instalatii GPL pentru MOTOARE DIESEL


    Răspandire instalatii GPL Diesel

    Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A., precum si in tari din Europa: Danemarca, Italia, Germania, etc.
    Descriere sistem GPL Diesel

    Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.

    Trebuie specificat faptul ca, instalatia gpl pentru diesel are o justificare importanta numai pentru masinile care circula mult in afara localitatilor. Functionand in sistem dual, senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie, transmite calculatorului cresterea debitului de combustibil pe masura ce pedala este apasata. In acest moment, se schimba procentul de amestec motorina/gpl in favoarea gpl-ului. Adica, in momentul cresterii turatiei, se modifica procentul de amestec: cel de motorina scade si cel de gpl creste. Astfel se obtine si arderea completa si cresterea puterii motorului.
    Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel

    Beneficiile folosirii acestui sistem sunt:

    * economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina;
    * cresterea puterii motorului pana la 30%;
    * cresterea cuplului motor pana la 40% ;
    * uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri);
    * cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului;
    * reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ;
    * reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare;
    * reducerea zgomotului motorului.

    Elemente componente ale instalatiei GPL pentru motoare Diesel

    Sistemul este format din:

    * rezervor GPL
    * electrovalva GPL,care deschide si inchide trecerea GPL,avand si un filtru pentru curatare
    * reductor-vaporizator, care vaporizeaza gazul si reduce presiunea la valorile dorite
    * rampa de injectoare de gpl
    * E.C.U.(calculatorul), care controleaza electronic sistemul
    * buton de comutare diesel - L.P.G.
    * senzor M.A.P.,care masoara presiunea G.P.L.transmitand semnal catre E.C.U.pentru calcularea cantitatii G.P.L. necesare motorului
    * senzor de pozitie al pedalei de acceleratie
     
  13. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Cu tot respectul, vreau doar sa zic ca GPL = gaz petrolic LICHEFIAT. Asta inseamna ca ii lichid. Se vinde la litru, si este in stare lichida!

    Cum poti sa zici ca scade presiunea din rezervor cand se consuma 20-30% ?! :uhm:




    Atentie la limbajul folosit aici pe forum. Nu emitem judecati de valoare pentru ca suntem noi posesorii adevarului absolut. OK ?. Am editat eu mesajul.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2011
  14. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Uite un citat de pe Wikipedia si incearca sa nu iti mai dai cu parerea data viitoare:

    Daca ai alimentat vreodata cu GPL sigur ai observat ca ramane putin gaz sub presiune pe instalatie si care este eliminat cand se indeparteaza pistolul de pe cupla.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2011
  15. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    myth las colegii sa decida care dintre noi doi stie despre ce ii vorba.... Cat despre respect... Scuze pentru Off Topic!
     
  16. jambon 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2011
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    A6 2.4i
    Asa vorbesc toti pe aici numa din ce o auzit de pe la tasu,sau pe la alti prosti posesori de dacia 1310 cu gpl.Aia normal ca baseste si face ca dracu si merge ca dracu fiind si instalatie veche pe carburatie,da multi nu stiu ca au evoluat instalatiile gpl si nu degeaba este asa de scumpa.
    In afara ca uneori se simte putin sa zic la demaraj mai slab,in rest nimic,merge foarte bine,eu unu sunt incantat si multumit pe deplin.
    In trecut am mai avut o astra f cu gpl la care i am facut 300 de mii de km pe gpl si nu avea nici pe dracu,asa ca nu mai dezinformati lumea astia cu dieselurile voastre care consuma 13-14 % in oras.In afara de cuplul superior la diesel nu i vad avntaju,l ma refer la motorizarile diesel de pe a8,intretinerea fiind mult peste benzinar.
     
  17. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca ar fi dupa mine as sterge acest topic ..
    GPL nu este pentru audi ..
    Iti permiti iti cumperi masina nu .. mai bine iti iei o dacie .. si pui GPS si etc ce mai vrei ..
     
  18. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Hai Vali, mi-ai luat tot elanul. Tocmai comandasem instalatie pe GPL. Cica consuma mai putin. :think:
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Aoleu ... :D ma ingrijorezi :D
     
  20. andrei_wdn 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3.7
    salut,am eu pe a8 3,7 gpl merge f bine masina,se simte o f mica diferenta benzina gaz si asta o simt eu ca merg zilnic cu ea.instalatia m a costat in jur de 6000 lei la autogaz,merita toti banii.consum in buc 26 27 in gaz si afara 15 16.
     

Distribuie pagina asta