1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In regenerare creste consumul, dese=undeva la 250/300 km.
    Nu te poti lamuri decat urmarindu l cu un vdcs.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre probleme dedicate motoarelor avem topicuri dedicate. Multumesc.
     
  3. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Revin cu un update, dupa un drum extern, mers normal, cu ac, am un consum de 7,4%, in urma marelui update de soft! Sunt total nemultumit, maine ma duc peste ei, ce ma sfatuiti sa fac?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu daca mai poti face ceva. Odata ce ai acceptat...restul e discutie .
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Posibil, prostia a fost a mea ca nu m-am documentat inainte! Daca incerc sa caut o firma serioasa care poate rescrie softul original ar fi ok?
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ar fi cu siguranta doar ca trebuie sa cauti un baiat serios, firme nu prea stiu.
    Reprezentanta asa cum a spus @nucugheri nu o sa ti mai faca pt.ca ai semnat.
    Daca ai avea posibilitatea sa verifici cu vdcs de cate ori au incercat sa rescrie softul si sa ne spui si noua ar fi super!!
     
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Sa fie invatatura de minte sa nu mai calcati prin reprezentante. Eu m-am lecuit de mult si am evitat acest update minunat.
     
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Nu am tester, nu prea imi bag nasul in treburile astea. In MMI nu se poate vedea ? Sunt foarte suparat cu treaba asta, masina e mai lenta si consuma mai mult, inainte in dynamic se misca relativ ok.
     
    Cris77 apreciază asta.
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Faci cum crezi insa din experienta mea cu 3 masini noi si 3 second incep sa cred ca e pe viitor voi evita orice masina care a calcat reprezentnata dupa expirarea garantiei pe motiv ca proprietarul nu a stiut sa aleaga ce e mai bine si a preferat ce mai scump. Lipsa de informare costa. O masina care a fost la reprezentnata valoreaza mai putin pt. mine. Drept dovada sunt postarile de mai sus.
     
  10. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Asta e! Voi cauta pe cineva care poate rescrie softul si mapa originala. Aviz tuturor membrilor, nu acceptati acest minunat update!!!
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Iasmin90 apreciază asta.
  12. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    am fost astazi sa fac downgrade la un soft anterior celui "dieselgate" la un audi a4 2014 venit cu "dieselgate" din Germania!

    am fost la un baiat din Bucuresti, recomandat de colegii de pe vwforum totul a decurs perfect si foarte repede, recomand.

    desii am parcurs doar aprox 100km, masina parca se simte putin altfel(in bine) si aici ma refer la raspunsul acceleratiei si la kick-down. voi monitoriza pe viitor consumul si regenerarile(care erau destul de dese 100-200km).

    celor care vreti sa faceti downgrade, va recomand sa il faceti, nu cred ca aveti mult de pierdut(si aici ma refer la $ )
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cred ca este cea mai buna alegere. Dupa ce reprezentanta va face softul lor, iar intervalul de regenerare se reduce foarte mult, mai bine se rescrie un altul bun peste... astfel se reduce riscul de a distruge motorul din cauza contaminarii uleiului cu motorina.
     
    Sergiu Catrici apreciază asta.
  14. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Din cate am inteles de la om, sunt vreo 4-5 variante de soft dieselgate si din testele facute de el, una mai proasta decat cealalta...deci nu ne ramane decat downgrade la ultimul soft anterior dieselgate.
    Am bagat ulei Liqui si dupa 4000km am facut schimbul si era uleiul varza(apa chioara) a zis mecanicul ca are 30mii. Sper ca dupa acest downgrade sa rezolv aceste probleme, daca le pot spune asa
     
  15. STEFAN FLORIN

    STEFAN FLORIN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    DOLJ
    Masina:
    A6 C7, 2.0 tdi, multitronic, 2012
    Pana Azzaro, ce ne poti spune despre consum si regenerari?
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Aspectul cu consumul este relativ. Nu reusesc sa imi dau seama cum de variaza atat de mult...ma refer la extraurban. Anul trecut am avut drum in Nordul Germaniei, dus-intors vreo 4500 km. Media pe acest drum a fost de 5.7 l/100km. La 2 luni dupa am mers in Grecia, cu consum de 7.2 l/100km. Intre cele 2 drumuri am fost in reprezentanta pt schimbul bateriei si motorasul de la clapeta rezervorului. Eu am presupus ca mi-au facut ei si schimbul de soft fara sa imi spuna nimic mie. Acum 2 luni am facut revizia la cutie si am schimbat si softul cu cel dieselgate. Am mai facut un drum tot in Grecia acum cu un consum mediu de 7.5 l/100km.

    Primele 2 drumuri , aceleasi gume, motorina OMV.....nu inteleg de ce diferentele astea. Acelasi sofer, acelasi stil de condus. Vitezele in Germania au fost 130-140 cu pilot automat si ACC...

    A 3 tura, gume Goodyear cu B la consum, motorina OMV, in Bulgaria drumul ff liber, 110-120 pilot automat, Grecia autostrada 130-140 km/h, la fel pilot si ACC. Soft dieselgate, consum mediu 7.5. Si regenerari mult mai dese decat inainte.

    Nu sunt genul sa o calc, la mersul meu nu am remarcat diferente in raspunsul motorului in acceleratii.

    Ma gandesc fff serios sa ii fac o remapare spre 200 cai si cuplu de 410-420 nm. Ma gabdesc ca asta ar trebui sa faca o diferenta daca diferentele de consum provin din hartile de functionare ale motorului.

    Am sa revin cu impresii dupa ce fac asta , aprox 2 saptamani, acum fiind in vacanta.
     
  17. STEFAN FLORIN

    STEFAN FLORIN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    DOLJ
    Masina:
    A6 C7, 2.0 tdi, multitronic, 2012
    Eu scot o medie de 6,7 l/100km (+/- 0,2) dupa upgrade de soft dieselgate.
    Media este verificata in ultimele ~8 luni, pe drumuri nationale (fara autostrada), viteza 60-70 in localitati si 10-130 in afara, condus relaxat.
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Cum am afirmat si eu mai sus, consumul creste considerabil, regenerari la 200 km mers urban. Daca inainte pe un traseu scoteam 5,5%, dupa schimbarea softului, acelasi traseu scot 6,7%, chiar cu mers mai relaxat!
     
    STEFAN FLORIN apreciază asta.
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Chiar nu inteleg de ce optati pt.update soft dupa ce s a discutat atat despre problemele aparute ulterior!!
     
  20. STEFAN FLORIN

    STEFAN FLORIN 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2016
    Locație:
    DOLJ
    Masina:
    A6 C7, 2.0 tdi, multitronic, 2012
    Poate unii nu au fost avizati despre urmarile update-ului, iar altii mintiti de-a dreptul.
    Mie mi-au spus ca nu se va schimba nimic la consum si /sau puterea motorului.
    Dupa ce am constatat ca de fapt m-au mintit, m-am dus inapoi si le-am cerut sa-mi readuca masina la starea de dinainte, insa mi-au spus ca nu se mai poate rescrie softul vechi. In plus, era scris undeva ca sunt de acord cu resoftarea si ca nu voi mai putea reveni la softul anterior, iar eu am semnat. Bineinteles ca nu mi-au aratat acest paragraf la momentul respectiv.
    Cam asta e istoria. Iar dealerul este cel din Craiova (nu stiu daca am voie sa-i dau numele).
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta