Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

  1. dvr

    dvr Bronze Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti / Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 Multitronic, 2.0 TDI 177 CP, MY 2013
    In mod logic, daca era atat de simplu sa rezolvi software o asemenea problema complicata precum reducerea (semnificativa) a emisiilor de noxe, nu credeti ca o faceau de la inceput?
    Este aproape evident ca vor fi schimbari in comportamentul masinii (putere, consum, etc) daca se aplica soft-ul nou asa ca partial este si vina proprietarilor ca nu verifica si gandesc putin cele spuse de dealeri. Ei au pana la urma o norma de atins (cat mai multe masini cu problema asta sa aibe acest soft odios instalat) si-si vad doar interesul lor, durandu-i undeva de clienti, fie ca suntem in Ro, Germania sau oriunde altundeva.

    Pe masina mea (cea din semnatura), care are softul original instalat, consumul mediu pe ultimii 17k km, facuti in proportie de 40% in Buc, restul afara, pe o perioada de 15 luni este de 6.4.
     
    mihaicristian apreciază asta.
  2. Vest

    Vest 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    HD
    Masina:
    Audi Q5, CGLC, 2013
  3. irirat 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Acum puteti sa verificati daca sunteti afectati de acest scandal si pe myaudi. Deocamdata imi apare sec ca sunt afectat, fara o alta indicatie a urmatorilor pasi.
     

    Fișiere atașate:

    • MyAudi.JPG
      MyAudi.JPG
      Mărime fișier:
      44,7 KB
      Vizualizări:
      76
  4. TranceBorder

    TranceBorder 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A4, 1968, 2014
    Am si eu acelasi mesaj. Am sunat la reprezentanta si au zis ca voi fi contactat pentru o programare.
    Te sfatuiesc sa contactezi o reprezentanta Audi
     
  5. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu va sfatuiesc pe amandoi sa cititi topicul (unde au fost mutate mesajele si unde trebuia sa cititi) si sa nu faceti niciun Update.
     
  6. irirat 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Din pacate masina a venit cu softul actualizat, am cumparat-o in Oct 2017 din Germania si probabil au prins-o la o inspecție și i-au făcut update.
    Isi face regenerarile la 100-120 km in oraș si 350 km in afara, am urmărit cu VCDS-ul câteva săptămâni lucrul acesta.
    Acum trebuie sa caut pe cineva sa-i facă downgrade la soft, dacă recomandați pe cineva, aștept PM.
     
  7. alex2680

    alex2680 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Mi se pare o tampenie sa isi faca regenerarea atat de des la mersul in oras. A mea nu este afectata de dieselgate, regenerarea in oras si-o face cam la 220-240km si tot mi se par putini km.
     
  8. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Mi-am inregistrat azi masina in my Audi. Asta e legata de diesel gate ?

    upload_2018-3-30_13-5-42.png
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  10. seftaka

    seftaka 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2013
    Referitor la dieselgate, sa refuzi acest update, iti va consuma cam cu 1 litru in plus, si vei avea regenerari cam la 200 km.
     
    Cristian Ceobanu apreciază asta.
  11. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Merci seftaka, chiar vroiam sa întreb dacă merita, din tot scandalul am înțeles ca de fapt mașina in mod test injecta mai multă motorina , arderea era mai buna, noxe mai mici, in mod normal de mers in schimb motorina mai putina, ardere mai puțin controlată noxe mai mari dar consum mai mic, corect? Dacă mergi la dealer oficial poți refuza ?
     
  12. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, poti refuza.
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni/Arges/ROMANIA
    Masina:
    Audi A4 B8.5, cod motor CJCD, an 2014
    Sau.. Poti face o copie, un "backup" la softul de fabrica, sau macar un ID cu o scula de tuning, apoi poti merge la dealer ca sa intrii in "legalitate" sa zic asa, si dupa ce faci update-ul de soft si te baga in baza lor de date ca l-ai facut, faci downgrade la ce ai avut din fabrica. Eu asa am facut, dar ce vei face tu.. depinde de tine.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  14. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Te arde ceva de vrei sa mergi la reprezentanta ? Daca nu ai treaba cu ei de ce sa te bagi in gura lupului ? Cat timp nu faci itp la rar ci la “colt de bloc” unde dai 50 lei ciubuc la itp chiar daca esti in regula chiar daca nu lasa-ti masina asa . Dupa sa nu regreti .
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Trebuie sa ma decid
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @PurAlex, poate nu ai observat ca el nu locuieste in Romania, iar in alte tari iau in serios treaba cu noxele. Daca nu faci resoftare sau te refuzi, te poti trezii cu masina radiata, iar pentru reanmatriculare trebuie sa faci totul de la capat.
     
  16. dvr

    dvr Bronze Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti / Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 Multitronic, 2.0 TDI 177 CP, MY 2013
    Eu am refuzat update-ul de soft (si m-au pus sa semnez o hartie in acest sens - cum ca nu-s de acord sa-mi faca update de soft si am invocat "motive personale"). Ei au trecut in calculator ca am refuzat ca sa nu mai apara pe viitor in sistem actiune de update soft pt masina mea (si ca ei sa fie acoperiti in cazul unui audit).
    In off, cel de la reprezentanta mi-a recunoscut ca in urma soft-ului o sa fie mai multe regenerari ale DPF, deci ce zic mai sus colegii care au facut update-ul e adevarat in principiu.

    In Februarie am fost la ITP si am trecut fara nicio problema (chiar daca am softul original al masinii) fara sa cunosc pe cineva sau sa dau "spaga".
     
  17. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Ma gândesc sa ma duc, e bine pentru noi “pietonii” aparent citind pe forum UK lumea zice ca cel puțin după update motorul se încălzește mai repede și o data încălzit consumul, dinamica ar fi la fel. Mai vedem poate mai retușează și ei pe ici pe colo , am similar ITP in Iunie 2019, aici se face numai la stat.
     
  18. vibeup

    vibeup Bronze Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TFSI ultra CVKB, 2016
    Sa zicem ca ai probleme la cutia automata prima si prima data ce fac... un update :) se face oare update-ul separat de motor?
    Prin germania se ofera un contract de mentenanta 15euro pe luna timp de 2 ani in care iti ofera 40k km in care ai mentenanta "gratuita"(schimbul de ulei + consumabile, schimb lichid frana, masina gratis cand faci mentenanta) plus garantie la tot ce tine de update(turbo, motor, injectoare..).
     
  19. seftaka

    seftaka 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2013
    Poate 150e, la 15e ar face toata lumea daca ar fi chiar asa.
    @Cristian Ceobanu parametrii mi s-au parut asemanatori, motorul se incalzeste ca si inainte, regenerarile sunt mai dese. Inainte scoteam si 5,2% consum la mers normal, acum nu mai scot asa ceva, minimul e 6 si ceva, masina nu mai trage la turatii joase ca inainte.
     
  20. vibeup

    vibeup Bronze Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TFSI ultra CVKB, 2016
    Eu ti-am zis cum se face in germania... posibil sa fie aplicabila si in uk ca acolo mai au frica.
     

Distribuie pagina asta