Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

  1. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    @seftaka Hm, in cazul asta mai așteptăm. Exista șanse ca pe parcurs sa mai scoată și alte versiuni de soft care sa mai amelioreze performanțele, consumul sau la mașini nu prea își bat capul ca la computere cu update-uri dese ce restaurează probleme constant?
     
  2. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salutare, am citit acest topic dar nu am găsit mare lucru despre motoarele CGLC, in cartea mașinii apar doua coduri legate de dieselgate: QVM 23Q7 si QVM 82B8, astea reprezintă probabil prima versiune de soft si update-ul făcut, ma înșel? Sa ma astept la aceleași simptome ca si colegii cu motoare mai vechi? Sau diferă gravitatea problemei si de aici si maniera softurilor?
     
  3. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin dupa mai multe cercetări, se pare este vorba de doua update-uri de soft:
    primul nu are legatura cu acest topic ci este expusa problema si rezolvarea in topicul despre TSB-uri la A5 iar 23Q7 reprezintă update din cauza dieselgate si am găsit pe site-ul celor de la audi următoarele in legătura cu codul asta

    “Măsura de consolidare a încrederii acoperă un total de 11 componente din sistemul de recirculare a gazelor arse (EGR), sistemul de injecție combustibil și sistemul de tratare a emisiilor: sonda lambda, senzorul de temperatură, supapa de comutare EGR, supapa de recirculare a gazelor arse, senzorul de presiune diferențială pentru recircularea gazelor arse, injectorul, pompa de înaltă presiune, rampa de combustibil, supapa de control a presiunii, senzorul de presiune, conductele de înaltă presiune.”
    Deci 24 luni garanție pe serie de șasiu la componentele de mai sus. Asta am înțeles eu.
     
  4. seftaka

    seftaka 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2013
    Intelegi ce vrei. Doamne fereste sa ajungi la reprezentanta cu asa ceva, te invart pe toate partile, plus ca ai semnat hartia aia, deci sanatate!
     
  5. mav 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Asa am luat mașina din Germania, daca constat regenerări prea dese sau putere scăzută o sa trec pe la tuner sa mi pună softul Pre-update
     
  6. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000

Distribuie pagina asta